Ik kijk momenteel de 13 geboden, een serie die hier helemaal gehypet werd ("Vlaanderen het nieuwe Scandinavië !!1!1) maar ik vind er momenteel helemaal niks aan, ugh
Soms is dat gewoon even nodig. Even lekker huilen😇
Oh en het was heel leuk halverwege moest ik even pauzeren omdat mn arm te pijn deed, maar daarna ging het goed
Nu vlug slapen:older_woman:
Ik heb zojuist een mug vermoord door hem in te ademen…
omg smerig
Op de basischool was ik toen ik jong was mega goed bevriend met een meisje, maar zij zette mij na een tijdje steeds aan de kant voor een
populair meisje en op en duur wilde ze geen vrienden meer met mij zijn (want ik was niet cool en was niet bepaald de mooiste). Maar ze zijn blijkbaar na al die tijd nog steeds vriendinnen en ik zag gisteren foto’s van hun samen, en ja ergens vind ik het nog steeds niet leuk dat ik toen aan de kant werd gezet?
Ok dit was mijn rant van vandaag
Oh en ik ben stiekem wel een beetje trots dat ik gewoon ben gegaan terwijl ik t best spannend vond
En dat ik een beetje naar mn lichaam heb geluisterd… Misschien leer ik het ooit nog
Ik ben te hyper om te slapen wel nu hoor. Haha hoe doen mensen dit na het sporten meteen slapen?
Ah das wel rot. Je mag mij wel een pb sturen, als je daar behoefte aan hebt?
Is ook heel knap! En naar je lichaam luisteren moet je vooral ook blijven doen. Fijn dat het mee viel. Leuke mensen ook? En ga je dit nu wekelijks doen of was het eenmalig?
Tot overmaat van ramp heb ik guacamole in mijn usb poort van mijn telefoon gemorst. Echt hoe dan en ik krijg het er niet meer uit met een wattenstaafje of rietje platgedrukt.
<3
Ja elke week idd. Was sowieso met een vriendin dus dat is altijd goed en het waren leuke mensen verder dus dat komt wel goed haha
Sateprikker?
Klinkt leuk! Geniet er van🤗. En door samen te gaan is de drempel wat lager natuurlijk. Vooral nu je weet dat het allemaal leuke mensen zijn.
Dat kan ik nog proberen inderdaad. Het zag er ook echt belachelijk lomp uit, mijn telefoon lag op schoot en daar viel de saus op.
Heb je iets van een naald of een speld? Daar dan een tissue omheen rollen en je usb poort voorzichtig schoon maken.
Je kan met een google translate app een foto maken van de omschrijving dan vertaald die app dat voor jou.
Ik weet niet wat ik enger vind. Die mug of dat gifje
Geweldig. Ik denk dat men zelf allemaal niche instagram accounts zouden kunnen maken met een soortgelijk thema en dan niet alleen ‘wanderers’, maar ook blonde fashion it girls, surfdudes, alternatieve meisjes die helemaal into witchcraft zijn etc
Als ze echt creatief waren (die butthurt ‘fotografen’) hadden ze weer mooi inception kunnen doen door die fotocollage te gebruiken als achtergrond waarop ze weer op dezelfde manier poseren of net even anders in pinopak of zo . :’)
Ik heb besloten dat ik gezonder wil eten dus keek net in de (koel)kast wat we hebben om evt ontbijt voor te bereiden. Mja toen zag ik een zak chips en koekjes dus heb die maar opgegeten want weggooien is ook zonde he. Slaat weer helemaal nergens op dit.