Wat je even kwijt wilt #7

Pff ik was al niet lekker en het wordt alleen maar erger. Heb mezelf vandaag wel naar stage gesleept en eenmaal daar ging het wel maar het is anderhalf uur enkele reis… M’n vriend vind dat ik thuis moet blijven worden maar het is pas m’n vierde dag daar morgen dus dat wil ik eigenlijk niet doen. En nu wil ik gaan slapen maar dan moet ik eigenlijk wel een knoop doorhakken… Zo lastig :frowning:

1 like

Het lijkt redelijk gelukt met een tandenstoker. Kan nu met een gerust hart over nachos dromen.

5 likes

Wat is ibuprofen eigenlijk paardenmiddel joh. Ik gebruik dat nooit want ik moet daar maagbeschermers bij slikken. Maar goed die heb ik nu dus ook. Voel vrijwel niks meer. Nu al zin in dat het morgenochtend uitgewerkt is hahaha oké ga nu eerst hopelijk goed slapen.

2 likes

Ik vraag me af of ik op de blacklist sta van H&M ofzo, al mijn orders worden steeds gecancelt. De klantenservice komt met: misschien ligt het aan je cookies. :roll_eyes:

Op factuur? Dat kan liggen aan je postcode en huisnummer.

Moest meteen aan je denken @Beautician, kijk dat lieve hoofdje :relaxed:

1 like

Nee direct betalen, de optie accepgiro heb ik al niet meer :sweat_smile:

Kan niet slapen. Denk echt aan duizend dingen tegelijk en heb allemaal nieuwe ideeën ineens :sweat_smile:

Voor mij helpt t altijd om dingen ff uit te typen of te schrijven. Hoop dat je snel lekker kunt slapen!

Ik ben ziek en nu mis ik iets heel belangrijks op school??? Ik heb gelijk gemaild of ik dit in het andere blok kan volgen want het wordt in twee blokken gegeven maar ik heb wel angst dat ze moeilijk gaan doen maar ik kan toch niet de enige zijn die ziek is geweest tijdens zo’n workshop :frowning_face:

Super slecht geslapen. En ik moet nog vanalles doen pfff. Ik voel me ook al de hele week niet lekker en denk dat ik ziet moet worden maar het zet niet door. Beter is het snel volgende week en kan ik snel uitgerust op western boots jacht.

Pf ik ben ook ziek. En wat zijn veel mensen opeens ziek :slightly_frowning_face:

Hoe gaat het vandaag? Anders misschien een dagje thuisblijven zodat je wat rust hebt en het minder erg doorzet? In ieder geval beterschap! :heart:

Oh en de andere zieken ook beterschap! @Madrid @Honey @anon39978576 @Pippi en eventuele anderen :frowning:

4 likes

Dankjewel voor je berichtje, lief! Ik ga inderdaad een dagje thuisblijven :slight_smile:

1 like

Is iemand weleens met kerst en nieuwjaar in New York geweest? Hoe was dat? :open_mouth:

Ik heb gedroomd over kerststol en nu heb ik daar zoveel zin in🎄

2 likes

Ik ren straks meteen naar de AH haha! Dankje voor de tip😍

1 like

Was vannacht om 4 uur opeens klaar wakker en duurde een eeuwigheid voor ik weer in slaap viel, dit gebeurde namelijk een kwartier voor m’n wekker ging. Top!
Vond 4 uur toch net iets te vroeg om eruit te gaan, maar zit nu met kleine oogjes in de trein :expressionless:

Ik bedenk me net dat ik nog even al mn sjaals moet wassen voor komend seizoen. Ik heb alleen een winterjas en een regenjas dus meestal loop ik in de tussentijd maar met een vest en een sjaal, heerlijk!

1 like

Oh fuck duidelijk uitgewerkt :sob::sob::sob: