Wat je even kwijt wilt #7

Huh soms heb ik echt het idee dat ik een memo heb gemist ofzo. Nu ook weer, zit vrolijk al een week te wachten op een rapport wat ik nodig heb, blijkt dat dat vorige week allang is uitgedeeld op een vergadering waar ik ook gewoon bij was? :joy: Hallo brein blijf er ff bij graag

2 likes

Aaa fuck mijn leven. Ik zit op een kantoor waar iets is dat als 1 iemand ziek is, iedereen daarna getroffen wordt, altijd. Nu zijn er 3 ziek … ik wil nietttt ziek worden

1 like

Nou ik ben dus met veel tegenzin thuisgebleven van stage, en ik dacht dan bel ik de huisarts toch maar even voor advies. Dus ik m’n verhaal gedaan aan de assistente, en toen ik klaar was, was het enige wat ze zei “kan je om -tijd- hier zijn?” Is nog de huisarts in de woonplaats van m’n ouders dus zo alsnog met de trein, maar m’n moeder kan me ophalen gelukkig :blush:

Nog bedankt voor je berichtje! Heb dat inderdaad even gedaan, helpt altijd goed.
Uiteindelijk nog heerlijk geslapen :blush:

1 like

Ik luister ook 1x een liedje van Eros Ramazzotti hoor. Jezus wat eng dit :joy::woman_shrugging:

Ongepaste mail

19 likes

Gister iets te fanatiek benen getraind denk ik. Kom de trap amper op
No pain no gain hou ik maar in m’n achterhoofd

Jeetje wat veel mensen ziek :frowning: heel veel beterschap iedereen :heart:

Ik voel me echt een beetje rot, mijn beste vriendin in de plaats waar ik nu woon gaat heel binnenkort (vrij plotseling) weg, en ik vind het zo zo jammer! Ik weet echt even niet wat ik dan moet doen s’avonds, alle mensen die dichtbij wonen zijn langzaamaan weggegaan vanwege afstuderen :frowning:

1 like

Op je oog of ooglid :scream:? Vind ogen sowieso een enge plek om iets aan of op te hebben. Was het achteraf wel nodig om te gaan of eigenlijk niet? Ach beter een keer te veel en dat het niks is, dan andersom.

2 likes

Ik haaaaat het uitzoeken van een vakantie. Keuzestress. Respect voor alle medewerkers van een reisbureau onder ons

2 likes

Is helemaal niet gek hoor. Ik ben een paar jaar geleden aangereden door een scooter. Ik schrik nu nog steeds als ik een scooter geluid uit het niks hoor.

1 like

Hier ook! Neus dicht, moe, bla bla. Irritant! Beterschap!

Ik heb vorige week woensdag spotify een mail gestuurd met de vraag of mijn spotify kan worden losgekoppelt van mijn facebook. Heb echter nog geen antwoord gekregen. Hoe lang duurde dat bij jullie?

ging je naar een ballentent? :yum:

11 likes

zijn wel allemaal niet een beetje stewardessbisch? @turbs

4 likes

Hahah vreselijk. Ik zag toen een keer een vlog van zo’n Amerikaan in Amsterdam en jaa, de mensen waren hier helemaal niet allemaal blond!

:anguished:

2 likes

Ik ben op m’n werk maar ben alleen en ik weet niet wat ik moet doen ladiedaaaaa danceparty :dancer::man_dancing:

2 likes

Door al die mensen die ineens ziek worden om mij heen ben ik dus ook bang om ziek te worden. Haat dat gevoel.

4 likes

Een vriend van mij woont nou in Frankfurt. Ik wil er wel een keer naartoe maar hoor eigenlijk altijd dat het een lelijke kutstad is.:sweat_smile: iemand die er wel eens is geweest?

Oeps heb voor niks een boos berichtje gestuurd. Blijkbaar was alles al geregeld maar ben ik gewoon ongeduldig…