Wat je even kwijt wilt #7

Via Twitter had ik het in een kwartiertje gefixt

1 like

Ik heb een aantal atelier des femmes haarbanden en ik draag die echt heel vaak. Bij 2 van de banden is dat ijzerdraad van binnen gebroken. En ik vind het zo netjes van ze dat als je ze dan daarover mailt ze je een nieuwe toesturen.

3 likes

Vandaag een random dagje vrij om naar het klimbos te gaa en pannekoeken tw vreten :sunglasses:

10 likes

Wow zo veel mensen ziek, beterschap allemaal!

Dacht dat ik ziek zou worden want lag vorige nacht vet hard te zweten (alles nat bah) en had gisteravond keelpijn, maar dat is nu weer over gelukkig! Ben wel snotterig, hoop dat het hier bij blijft.

OkƩ ik denk echt dat het niet lang gaat duren voordat ik helemaal de pan uit flip.
Ik moet een extra hoofdstuk voor mijn scriptie schrijven, verhuizen naar de andere kant van het land en ook nog werken, allemaal in 1 week. Heb 3 uur geslapen omdat ik stijf sta van de stress. Met mijn goede gedrag vroeg opgestaan voor mijn werk, rijden de treinen niet en sta ik vervolgens een uur op het station te koekeloeren terwijl mijn tijd nog nooit zo kostbaar is geweest.
Wil zo graag even huilen nu. :sob:

Hier nog een zieke. Heb heel de nacht wakker gelegen, ben zooo moe. Ik ben thuis gebleven en mijn arme vriendje die ik heel de nacht heb wakker gehouden zit nu op zijn werk, dus voel me ook nog eens schuldig :disappointed:

Beterschap voor alle zieke mensen. :heart:

Jeej zo mijn haar weer laten knippen. :slight_smile:

1 like

Beterschap iedereen!

Ugh, ik ben net naar de tandarts geweest, foto’s genomen. Ik dacht dat het wel goed zat, maar m’n tandarts heeft me (vriendelijk) onder m’n voeten gegeven dat ik toch echt moet gaan flossen. Ik heb gaatjes :frowning:ļø.

Ik beloof altijd braaf dat ik echt ga flossen enz en dan doe ik het vervolgens nooit hehe. :see_no_evil: Ik knik altijd maar braaf ja en amen als ik daar ben.

2 likes

Ja, ik stoker af en toe, maar ik vergeet het ook vaak. En flossen vind ik vreselijk om te doen, dat doe ik nooit. Maar ja, nu wel meerdere gaatjes…

Sinds ik in twee jaar tijd iets van 12 gaatjes had ben ik wel gaan stokeren haha (nu maar hopen dat het iets uithaalt)

1 like

Oh wat klote, snap dat je baalt! Kan je niet een lekkere koffie oid voor jezelf halen als troost?

1 like

Ik kan nu opstaan en haasten om naar school te gaan. Of over 10 minuten opstaan en nog meer haasten. Wat ben ik lui vandaag :pensive:

Ik moet een document aanpassen op mijn werk, maar ik sta er niet volledig achter. Maar het moet gewoon (niks persoonlijks, gewoon iets technisch). Maar ik merk dat ik er daardoor gewoon helemaal geen zin in heb om het te doen.

mueeeeeh ik hang al een kwartier bij de NS in de wacht

Ik ben weer last minute aan het online shoppen voor een nieuwe outfit voor een feestje. Hopelijk loopt m’n bestelling geen vertraging op, want het kan net nu :sweat_smile:

1 like

Ik had gisteren een sollicitatiegesprek waarover ik al twijfelde ivm afstand, eerlijk aangegeven en degene aan de telefoon haalde me over om toch op gesprek te komen en dan ook de afstand te ervaren. Het waren leuke mensen maar de afstand viel me echt tegen, zo jammer.

1 like

Miaschien kun je van die vochtige doekjes gebruiken om je even op te frissen.

2 likes

Mijn broek ruikt naar muffe was en ik ben echt bang dat iedereen het ruikt :frowning:

3 likes