Mijn dunne klasgenoot eet een maaltijdreep en ik zit met mn vette bek een boterham te eten. Voel me zo niet comfortabel
Gebruik je spuitdeo of ook nog andere?
Ik zweet me ook altijd kapot. Zelfs als ik midden in de winter naakt in de sneeuw rol.
Katoenen kleding en rol of stick of natuurlijke deos helpen goed. En als je echt heel erg zweet die doekjes inderdaad.
Als iemand een kroket eet en jij een appel voel jij je dan een health guru?
Gewoon lekker van je boterham genieten wat een ander eet is hun zaak.
Je kan ook gewoon een washandje meenemen en die in het toilet even natmaken. Vochtige doekjes zorgen voor veel afval en een oldskool washandje niet!
Jij bent wel gezonder bezig hoor!
Misschien van die voorverpakte washandjes ? Kun je bij Kruidvat lopen.
Hartje voor de herkenning. Ik lees hier over buikgriep en ik krijg meteen paniek. Mijn god Vetklep calm your tits. Zo vermoeiend en lastig.
Ik ga morgen op vakantie en ik heb er zooooo veel zin in jalalala!
Ik vind de deo van lush heel goed, doe je ook heel lang mee.
Mijn studie gaat de komende tijd best veel van mij vragen en dit wist ik al een tijdje, maar nog lukt het me niet om dingen fatsoenlijk in te plannen. Of ja ik plan wel dingen in, maar vervolgens doe ik letterlijk niets behalve een heel seizoen van een serie kijken. Waarom leer ik niet van mijn fouten.
Wordt weer stressen dit weekend.
Iemand enig idee of er een forum is waar je je enquete / vragenlijst / linkje kan droppen? Ik weet dat het heel irritant is but I need it haha
Kun je best gewoon hier plaatsen toch?
Waar is het scriptietopic gebleven? Of heeft dat nooit bestaan hier? Kan het niet meer vinden
De belastingdienst heeft mijn inkomen veel te hoog ingeschat waardoor ik nog maar 46 p.m. krijg. Dat wordt een uurtje of twee al mijn loonstroken (wekelijks) bij elkaar op te tellen en zelf een berekening te maken. Leuker kunnen ze het niet maken maar makkelijker ook niet.
Volgens mij bestaat alleen een studietopic atm.
Anders maak je die aan. Hebben we er weer ‘het leed dat … heet’ topic bij.
Ik stuurde een goede vriendin een foto van mij met m’n nieuwe bril op, zonder begeleidende tekst en ze stuurde: “Whahahha! Geweldig!” Okee… hoe moet ik dat opvatten? Auw?
Ik heb nooit antwoord van Spotify gekregen
Ik denk dat het ‘ver van mijn bed show’ hier zeker wel een aandeel in heeft. Netzoals Bieber die een berichtje schreef in het gastenboek of zo ‘als ze nu nog leefde was je zeker naar mijn concert geweest oid’.
Kun je de link plaatsen? Heb zin om me te ergeren