Wat je even kwijt wilt #7

Ik bedoel inderdaad zulke deo’s. Ik heb gemerkt dat spuit deo’s vol chemicalien ( jaa vast verkeerd geschreven boeie) mijn huid irriteren en dat ik daardoor juist meer zweet.
Zon natuurlijke deo verbergd de geurtjes en is goed voor je huid. Je zweet dan nog wel maar het ruikt niet zeg maar.
Ik heb er zelf nog geen gebruikt omdat de dove roller deo’s goed bij mij werken. Wel heb ik een aantal reclames enzo gezien van het merk Nuud misschien zou je daar eens naar kunnen kijken.

1 like

Haha oja :sob: onze biebs

Iemand die een aapje als huisdier neemt kan ik sowieso niet serieus nemen.:japanese_goblin:

2 likes

1 van mijn favoriete bands komt komend voorjaar naar Nederland en ik heb geen zin om alleen te gaan deze keer. Is er hier misschien iemand die zin heeft om mee te gaan?

Het gaat om Poets of the Fall, een Finse alternative rock band

Ik heb even jullie mening nodig. Ik had voor de vakantie naar het tussenpersoon van mijn ouders voor de reisverzekering gebeld, want ik ging voor een aantal weken reizen door Europa met de auto. Dit heb ik ook aangegeven en ik vroeg of ik dan gewoon gedekt was. Ik kreeg toen een mail terug dat ik gewoon gedekt was, er geen bijzondere voorwaarden zijn en dat ik dekking heb zoals de verzekering destijds door mijn ouders is afgesloten als ik met de auto ging reizen.
Nou fijn, ik ging er vanuit dat ik gewoon dekking heb. Nu hebben we autopech gehad op vakantie en het deel van wegslepen ed. is gedekt via de verzekering van mijn vriend, maar mijn deel van de 4 overnachtingen worden niet gedekt. Mijn ouders hebben blijkbaar die module niet afgesloten. Persoonlijk had ik het best handig gevonden dat hij dat dat in die mail al had gezegd, van joh… je zegt dat je met de auto gaat, maar houd er even rekening mee dat dat dus niet gedekt is. Toen ik de pech had belde ik namelijk ook nog en toen zei hij; ‘stuur alle documentatie maar op, dan zorg ik dat we het indienen bij de verzekering.’ Nog een kans om te vertellen dat ik dus niet gedekt ben voor die schade. Is het gek dat ik dat verwacht, ook al heb ik misschien niet expliciet gevraagd of autopech gedekt is of had ik zelf meer moeten doorvragen? Het is nu eenmaal niet anders, maar ik twijfel wel een beetje om nog even een mail te sturen dat ik het niet heel netjes vind.

Mijn collega constateerde net dat hij vindt dat ik wat weg heb van Maarten van Rossum qua cynische opmerkingen en snelle gevatte reacties. Ik weet nog niet of ik dit een compliment of belediging vind.

13 likes

Nee dat had hij zelf moeten kunnen inschatten. Bij ons meteen zichtbaar of iemand zo’n module wel of niet heeft en je hebt immers gezegd dat je met de auto ging.

rant

Een vriendin van mij is ook gevallen op haar rug en moest ook naar t ziekenhuis en dit is echt een typisch gevalletje mijn cavia is doder: " wat heb jij voor medicatie? oh ik heb naproxen gehad van HA dat is nog net iets sterker dan wat jij hebt". Yooo tief ff op ik dacht zaterdagnacht toen ik viel echt even dat ik dood ging dus laat me niet voelen alsof ik me aanstel. Het is toch geen wedstrijd??? Echt ff niet hoor

23 likes

Haha zooo irritant ben nog maar 5 min bezig maar ze gaan avond eten op de dam? Lol oké en dan naar een Nutella winkel

2 likes

Wat @anon98052296 zegt. Een washandje meenemen in een zakje ofzo. Dat frist ook lekkerder op dan zo’n nat doekje vind ik zelf. Kun je alvast thuis wat wasgel op doen, dichtvouwen en in een zakje en dan op je werk nat maken. Of evt een fles douchgel op je werk zetten. Ohja en een borstel of iets voor je haar. Het maakte niet uit hoe ik mn haar deed en hoeveel haarspray of wat dan ook ik gebruikte. Standaard niks mee aan te vangen als ik op t werk kwam.

2 likes

Ik heb zelf ook bij een verzekeraar gewerkt en daar zagen we het idd ook in beeld, maar volgens mij werkt het hier iets anders omdat het een tussenpersoon is. Dan moet hij eerst de polis opvragen.
Ik vind het gewoon kut, want ik wil liever geen klacht indienen, maar ik baal hier best wel van. 300 euro die ik heel goed kon gebruiken en ik heb wel die mail als bewijs, maar ik weet ook niet zo goed wat ik er nu mee moet.

Dan had hij die polis ook gewoon moeten opvragen, lijkt me niet meer dan normaal. Daar is hij tussenpersoon voor (ik ben na ervaringen anti tussenpersoon haha). Je kunt toch niet denken ‘ohja autoreizen zit in dit pakket denk ik, dus ik zeg wel ja’ zonder dat te checken?

Sorry ik was vandaag ook boos :grimacing: maar dan wel over het lange wachten, niet tegen de persoon aan de telefoon. Heb echter het vermoeden dat jullie het druk hebben vanwege het nieuwe flex abbo en evt. studenten die iets stop moeten zetten. Heb de persoon aan de telefoon wel extra duidelijk een fijne dag gewenst.

1 like

Ik heb een paar weken last gehad van maagpijn, dus veel minder gegeten enzo. En nu kan ik amper wat eten en zit ik al vol en ik heb weinig trek. En wil juist niet afvallen momenteel. Struggles

Ben net bijna aangereden door een taxichauffeur voor het ziekenhuis, die lul kwam vet hard aanscheuren terwijl ik daar liep en toen moest ik heel snel opzij stappen… Vervolgens sta ik bij de bushalte te wachten, komt ie langs met een passagier en gaat ie toeteren en zwaaien naar me :fu::fu:

Welke groenten doen jullie door een pasta pesto?

Geen, maar eet er altijd tomaat met mozzarella naast (al is tomaat fruit)

3 likes

Ik doe vaak spinazie en cherrytomaatjes!

1 like

Waar spelen ze?

De mijne ook -.- ik ben echt strontjaloers op zijn voeten. Gewoon een babyhuidje.