Wat je even kwijt wilt #7

Natte washandjes om je op te frissen? Krijg je bij de kruidvat gebruiksklaar.

Edit: spuit 11 dus

1 like

Ja dit doen we! Maar mn huisgenoten willen er graag de grote drie bij: paprika, champignons en courgette😓

1 like

Niks hoor ik roer altijd gewoon een potje pesto door kale macaroni???

21 likes

Melkweg op 19-03

ehhh noo dat is een dinsdag D: Dan kan ik echt niet :’( Ik was wel graag meegegaan! Maar ik kan dan niet zomaar even naar Amsterdam reizen

:cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

I know… wie geeft er een concert op dinsdag?? -_-

Ja ik zie meer mensen het hele groenteschap noemen hier, en ik heb ook echt wel gerechten waar ik elke willekeurige groente die ik nog heb liggen doorgooi, maar ik vind dat helemaal niet bij (pasta) pesto passen eigenlijk? Voelt zo niet-Italiaans ofzo?

5 likes

Dat denk ik heel sterk over de maandag. Het voelt een beetje als gratis trouwen. Is een venue goedkoper op maandag? :sweat_smile:

Rucola en (zongedroogde) tomaatjes, en dan verder pijnboompitten en hamblokjes (als je vlees eet).

1 like

Waarschijnlijk omdat het niet zo’n super bekende groep is ofzo? Maar echt vet kut :’(

Haha shit ik voel me zo dom:
Heb voor een recept 400 gr kokosmelk nodig, maar het zijn vloeibare pakken van 200 ml. Hoeveel ml is 400 gram kokosmelk? :woman_shrugging:

400 ml = 400 gram

400 ml kokosmelk is iets meer dan 400 gram. Wat voor recept is het? Die paar extra grammen zijn in veel recepten denk ik geen probleem.

Dat is met water zo! Maar van (kokos)melk is de dichtheid iets anders. Alsnog is het niet zo’n groot verschil hoor.

Oh, ik ging er niet vanuit dat dat zo veel zou schelen haha🙈

Nee joh, misschien 10 gram ofzo. Maar in sommige recepten kan dat wel belangrijk zijn (patisserie is vaak heel precies).

1 like

ik moet een uur overwerken omdat een afspraak veel te laat is, ugh

Leg het pak op een weegschaal.

Thanks dames! Het gaat om soep dus komt zeker niet precies, gooi er gewoon 400 ml in dus.

1 like

Zwart! Want altijd goed. Vind die bordeaux rode ook erg mooi maar lijkt me zo onhandig met zonnen

1 like