Wat je even kwijt wilt #7

Ik ga zaterdag met @Loxodonta naar een fun training met haar hond en een oppashond. Mega leuk en veel zin in!!!
Heb nog nooit een hond uitgelaten of überhaupt iets anders gedaan dan aaien dus ben super benieuwd hahah.

12 likes

Oh hahaha! Vind hem wel heel mooi, als ‘ie niet mega duur is gewoon lekker erbij doen, treat yo self!

1 like

Ik heb net anti-allergische appels gekocht bij de Appie, wel bizar duur maar het werkt gewoon! Heb dit zó gemist de afgelopen 6 jaar, ben vet gelukkig nu

23 likes

Je zou eens kunnen kijken bij een lokale groenteboer. Zijn alsnog niet zo goedkoop als andere appels, maar scheelt vaak wel enorm met de supermarkt!

1 like

Ohja dat is wel een goed idee, thanks! Het winkelcentrumpje waar ik m’n boodschappen doe heeft geen groenteboer maar ik ga eens kijken of er ergens anders een in de buurt zit. Normaal haal ik mijn groente en fruit bij de Turkse supermarkt, misschien dat ze er daar ook wel aan kunnen komen :thinking:

Oh ja dan snap ik het ook hoor! Vet gezond ook, supergoed juist :blush: verder gooi ik ook overal allerlei groente door, maar wat Italiaans betreft ben ik naar mezelf toe altijd een beetje een snob :sweat_smile: en ik word ook wel gewoon gelukkig van carbs als ik heel eerlijk ben haha

Gaat goed hier, ik wilde na werk even een klein dutje doen voor mijn eerste les kickboksen want ik was heel moe want half 5 opgestaan. Plottwist, ik heb me verslapen en lig nog in bed :upside_down_face:

5 likes

Ik heb zometeen 7 min om een salade te halen bij de AH to Go en weer in te stappen in de volgende trein.

Iemand tips welke vegetarische salade lekker is?

Als je dit al weet moet je deze reactie maar negeren. Maar er zijn ook boeken van. Misschien ook leuk om voor te lezen :see_no_evil:

1 like

Schrijfster is Hanna Kraan. Is een hele serie :hugs:

1 like

Kunnen jullie mij succesverhalen(!) geven over het laten trekken van verstandskiezen? Ik moet dat morgen laten doen maar hoor ineens van iedereen horrorverhalen terwijl ik dit weekend allemaal leuke dingen heb gepland. Nu ineens ben ik zenuwachtig

Heel erg late to the party, maar ik heb vanmiddag eindelijk Call Me Be Your Name bekeken. Zo mooi, en die soundtrack. :heart:

7 likes

Ik viel flauw van opluchting nadat m’n kies getrokken werd :sweat_smile::sweat_smile: Moest de tandarts heel erg om lachen haha. Ik was heel gespannen, maar m’n verstandskies was er zo snel uit dat ik schrok haha. En heb vrijwel geen pijn gehad.

Heel veel succes! Het valt echt mee

7 likes

Ik heb nergens last van gehad. Kan je wel adviseren om goed pcm te slikken voor en na de behandeling zodat je een soort spiegel opbouwt en dus niet wachten tot de pijn komt. Veel sterkte

2 likes

Ik zou dit weekend naar een festival gaan waar ik al maanden naar uit kijk. Vorig jaar in december al de eerste kaartjes gekocht. Alleen nu kan ik dus niet gaan. Deels omdat ik de kneuzingen niet moet forceren en op pijnstillers een festival doen waarschijnlijk niet heel slim is, en deels omdat ik het niet kan maken tegenover mijn werk omdat ik daar tot vrijdag op niet aanwezig ben gezet (ik mág deze week niet eens werken van mijn collega’s :sweat_smile:). En ik baal stiekem echt mega erg. Kaartje is wel snel verkocht weet ik uit ervaring want vorige week verkocht ik er één binnen 2 sec op ticketswap (geen grap) dus ik denk dat ik hem er maar gewoon snel erop moet zetten zodat ik het uit mijn hoofd kan zetten. Het is dat ik in de nobuychallenge zit anders was ik vast gaan medelij-shoppen van dat bespaarde geld.

1 like

Ik heb super veel lege flessen liggen dus wil die morgen aan de AH bezorger meegeven, er staat dat dat kan. Maar hoe krijg je dan dat statiegeld? Heeft iemand dat wel eens gedaan?

Ja denk het wel, soms wel pittig maar niet voortdurend. alleen miss op het allereinde even je ogen dicht doen

1 like

Gefeliciteerd!
Wat een ontzettend mooi gebaar van ze. Fijn dat je zulke werkgevers hebt

8?!?
Heb ik überhaupt zoveel kiezen?

2 likes

Ik zit M! Te kijken. Die is nog apathischer dan Matthijs hè

1 like