Wat je even kwijt wilt #7

Ik ben echt in de verkeerde tijd geboren wat betreft muziek. Vind het tegenwoordig 3x niks, allemaal liedjes die me na een aantal keer vervelen en waar ik niks bij voel… Gelukkig heeft mijn vriend een afspeellijst gemaakt voor mij waar ie eens in de zoveel tijd liedjes in zet want zelf kom ik daar niet op

5 likes

Ik heb 3 dagen geleefd op drank en ongezond eten (kermis) en voelde me vandaag wonderlijk goed. Nu heb ik net gesport en echt… mijn lichaam haat me nu :nauseated_face:
Maar om het positief te houden: heb helemaal niet gerookt :muscle: hopelijk is mijn lichaam me daar wel dankbaar voor

5 likes

Is iemand hier wel eens in oktober naar Valencia geweest? Ik weet dat het weer natuurlijk super veranderlijk is maar hoe heb je het weer toen ervaren?

Bedankt allemaal!!! :heart:️ Dit vermindert echt mijn angsten heel erg gelukkig

2 likes

@Mr.Napkinhead bij mij viel het ook erg mee, terwijl er ook gesneden moest worden. Was zo gebeurd. Veel sterkte en succes!

Mijn vriend heeft een meeting bij ons thuis en ik kan me totaal niet concentreren. Maar heb nu ook zin in gin&tonic. Maar ik MOET OOK ECHT STUDEREN

1 like

Ja ik! Jaren geleden. Was toen lekker en fris, als de zon doorbrak lekker warm. Echt herfst zoals hier maar paar graadjes warmer.

1 like

Ik zeg echt al 7 jaar; als de musical van mamma mia terug komt ga ik er heen! En nu ga ik vrijdag aaaaaaah zo leuk

Edit: kleine tip!! Met een CJPpas krijg je 30% korting op de voorpremiere

16 likes

Ik probeer verantwoordelijk te zijn enzo. Door mijn readings te doen. Maar ik snap ook helemaal niets van dit artikel :cry:

Ik ga nu een klein beetje nemen en dan mag ik na mn readings meer. Dat werkt motiverend toch

1 like

Ja, laatste paar scenes zijn heftig, maar een hele indrukwekkende film die zeker de moeite waard is!

1 like

Oh man mn gin en bitter lemon is echt heel erg lekker. Dag productiviteit

4 likes

Hoezeee! Ik doe ook mee aan de laatste forum trend! Keelpijn, neus dicht en verhoging.

1 like

Ik had net een paar mensen over de vloer, ze bleven ongeveer half uur. Dus ik had koekjes uitgedeeld en daarna op tafel gezet, maar toen hebben ze ze gewoon allemaal opgegeten?? Misschien had ik ze dan ook niet moeten neerzetten maar meestal neem je toch gewoon 1 of 2 koeken als je ergens komt (en ze waren best groot). Nu ben ik echt mega teleurgesteld want nu heb ik vanavond dus geen koekjes meer om mee te Netflixen terwijl ik ze speciaal daarvoor had gekocht. Blijf van mijn koekjes af :broken_heart:

8 likes

Stelletje #influencers!

Beterschap!

1 like

Uitdelen en meteen opbergen (en later zelf opvreten)

mn huid is de laatste weken weer zo lelijk en ik word er onzeker van :frowning_face:

Ik heb HONGER vandaag. Mijn maag is net een bodemloze put.
Ik heb al heel veel gegeten en nog steeds honger. Volgens mij heb ik acute Prader-Willi en ik moet over een maand in een galajurk. Zal ik chips kopen?

4 likes

Ik heb het geprobeerd jongens. Maar in plaats van readings heb ik meer gin gekocht :woman_facepalming:

1 like

Ik heb net wat foto’s van tekeningen, schilderijen en gedichtjes gestuurd naar iemand, omdat we het daar vandaag toevallig over hadden. Maar nu voel ik me super zenuwachtig. Wat een onzin zeg. Wie heb ik wat te bewijzen?

3 likes