No shame in my game
Ik ben vorug jaar eind september begin oktober geweest. Prima weer tussen de 24 en 28 graden zoiets. Kan per jaar verschillen natuurlijk maar het is volgens mij wel prima weer.
jaaa wat @Moskou en @Squidy zeggen, einde is wel kippenvel maar verder is het vooral ook een grappige film! (hoe raar dit ook klinkt).
Helemaal geen onzin. Wat je zelf gecreeerd hebt ligt zo dicht bij je hart en is zo persoonlijk dat ik het eerder raar zou vinden als het je niets zou doen.
Ja, learned it the hard way
Jippieeeee, gister €100 gewonnen met m’n staatslot!
Ik mix m graag met iets kruidigs! Ik had m net met Gin Mare, heel erg lekker. Pink gin of een citrus achtige gin vind ik niet zo goed werken, maar een beetje een kruidigere gin vind ik heel lekker. Bombay Sapphire zou ik zeker proberen, maar ook bijvoorbeeld Tanqueray n10 (als je die hebt) of Gin Mare
De huur van deze maand is nog steeds niet afgeschreven en dat geld brandt zooooo erg op mijn rekening, heb echt zin om nieuwe schoenen te kopen ofzo.
Behh ik voel me een beetje moe en jankerig en kan niet zo goed verklaren waarom. Ik doe een deeltijdopleiding en werk daarnaast drie dagen. Stage is nog niet eens begonnen en ik voel me nu al heel wazig. Vorige keer dat ik me zo voelde had ik een vitamine d en b12 tekort maar die slik ik nu bij dus dat zou t in principe niet kunnen zijn. Ik wil nu heel graag mijn ex bellen om te zaniken en mijn dag te verwerken maar ik denk niet dat dat verstandig is.
Ik heb vandaag een emdr sessie gehad en nu al zo onwijs moe. Ben bang voor morgen. Ik word er altijd zo moe van met gekke hoofdpijn
Is er animo voor een borrel/kaasplank/hapjes topic
Want ik heb altijd zo’n trek in hartige snacks en kaasjes enzo (haha wou track schrijven) maar ik heb inspiratie nodig
Als je geen topic wil maar me wel tips wil geven mag dat ik ben onderweg naar de jumbo
Zoo die man kan goed priegelen en blazen.
Jaaaaa open dit. Ik heb altijd het idee dat ik een betere keus had kunnen maken als k bij de kassa ben
Had je wel geld op t normale incasso moment ?
Ja, heb eind juli rekeningnr gewijzigd en ze zeiden dat per 1 sept het vanaf deze rekening geïnd wordt. Heb al contact gehad en ze zijn het aan het uitzoeken, maar er staat gewoon geld op. Maar het brandt zoooo haha
Ik zou nog een x bellen haha! Dan kun je erna ook rustig spenden
Ik ben morgen jarig dus had het met mijn ouders over de dag dat ik geboren werd. Ik vroeg hoe het ging enzo, mijn moeder vertelt honderduit en mijn vader weet het gewoon nauwelijks meer. Hallo, je hebt twee kinderen en je weet niet meer hoe de geboorte ging?!
Lol, ik vind het gewoon best bijzonder om vlak na het avondeten meerdere gevulde koeken weg te werken. Heeft niks met Nederlands zijn te maken hoor.