Wat je even kwijt wilt #7

Ik heb gisteren onderzoek gehad nav een afwijkend uitstrijkje en de afwijkingen zijn ernstiger dan op basis van het uitstrijkje verwacht werd. En bij het biopt kreeg ik een vervelende bloeding. Ik ben daar best van geschrokken, maar mijn moeder toonde geen enkele empathie. Beter had ik haar helemaal niet gesproken want ik voel me er alleen rottiger door.

Verder heeft mn Zweed heeft flink op zn donder gekregen van zijn meerdere dat hij niet zo moet lopen eikelen met z’n vergiet en nu is hij ‘under the sword’ vrijwillig bekeerd en nu is hij een very much mainstream non believer Lutheran. Hij loopt al de hele dag zielig te doen over zijn verloren strijd en daar kan ik dan weer wel van genieten.

8 likes

Nee, vind ik precies hetzelfde.
Ik kan me nog een post herinneren van een meisje op het EGF die pissig was omdat mensen die ze niet zo goed kende stukken pizza van haar hadden gehad TERWIJL ZE DIE ZELF AANGEBODEN HAD. En dat vond ze dan nog asociaal??? Vond dat zo vreemd. Doe dan niet quasi-beleefd en bied niet aan als je het niet met die persoon wil delen. Ben daar lekker pragmatisch in. Ik ga niet uit beleefdheid aanbieden en ook niet uit beleefdheid weigeren want dat vind ik ingewikkeld en stom. kijk maar uit dus want ik eet vandaag alles wat me aangeboden wordt, houd uw meubilair vast.

27 likes

Hahahah

1 like

Huh haha beetje raar om dit allemaal te insinueren als je geen context weet? Ze kwamen even iets ophalen dus dan blijf je meestal niet zo lang, dus ik geef gewoon wat te eten en drinken en zet het vervolgens op tafel omdat ik het prima vind als iemand nog meer neemt, maar ik had gewoon niet verwacht dat ze in no time het hele pak zouden leegeten. Vind ik niet raar hoor en ook geen kwestie van geheime beleefdheidsregels.

2 likes

Die nieuwe reclame van Hudson’s Bay is echt niet okay

Ik heb een conflict op m’n werk met een collega die er echt al 20+ jaar werkt.
Zij heeft een taak neergelegd en in samenspraak met meerdere collega’s heb ik die opgepakt; hiervoor heb ik een mail rond moeten sturen en nu heeft ze alle geadresseerden gemaild dat dit een messteek van mij is en veel succes ermee.
Ik kan het echt niet los laten. Vind het zo kut dat 1) ze het zich zo persoonlijk aantrekt en 2) ik degene ben die het gedaan heeft terwijl ik de meningen van echt zes collega’s gewoon heb verkondigd in een mail.
Bah.

Ik vind het gebruikelijk dat je bij een kopje koffie 1 of 2 koekjes neemt omdat de meeste mensen dat gewoon zo doen. En dit was om 19:00, geen tijdstip waarop ik zelf een pak koeken zou leegeten. Hoop dat ik me voldoende verantwoord heb als gastvrouw en nu ga ik lekker een zak chips opentrekken, joe

12 likes

Oeh snap dat je geschrokken bent! :heart::heart::heart:

1 like

Wat vinden jullie leuke kraamcadeaus? Van ongeveer 20-25 euro… Ik zit te denken aan een leuk voorleesboek, misschien met naam van het baby’tje erin verwerkt. Of is dat suf?

Voorleesboek :hugs::hugs:
Kikker of jip en janneke :sunglasses:

1 like

Ja, bij de blauwe idd! Ah wat jammer dat je door je oren hebt moeten stoppen. Kan me heel goed voorstellen dat je daar super van baalt. Hopelijk doe je nu iets wat je (bijna) net zo leuk vindt

1 like

Lekker genieten!!

1 like

Ik moet er nu een beetje van huilen en de laatste keer dat ik gehuild heb is echt 10 maanden geleden. Wat bezielt dat mens :cry:.

1 like

Ben een beetje boos op m’n vader. we hebben de hele dag overlegd over een cadeau voor mijn moeder haar verjaardag. Had ik iets verzonnen wat ze denk ik ook echt leuk vond. Komt hij net binnen “ja ze wil graag een dvd speler dus die heb ik meteen besteld en zet ik dan morgen meter neer”.
Dus dan krijgt ze het niet als ze jarig is (maar ik moet niet zo kinderachtig doen) en ze kijkt nooit dvd’s/weet niet eens hoe dat moet. 't is dat die toevallig kapot is…

Geniet ervan lieve Njime :heart:

1 like

Had een training met werk vandaag en er ging zo’n knappe collega tegenover me zitten en hij zat te flirten en te knipogen maar echt op een hele subtiele, goeie manier en ik vond dat echt wel leuk maar ik word daar altijd zo verlegen van. En het ergste, ik word aaaaltijd rood in dat soort situaties. Ook met praten in een grote groep, als iedereen dan naar mij kijkt word ik zo snel rood en dat is zo gênant en vervelend altijd en ik weet mijzelf nooit een houding te geven dan :roll_eyes:

7 likes

Hahaha dat heb ik dus ook altijd :sweat_smile: en de persoon in kwestie vraagt zich dan wss af wat er aan de hand is/waarom ik ineens zo verlegen etc ben

Laatst had ik pauze met mn twee knapste collega’s, was echt een ramp :joy::joy:

1 like

Mijn kamer is echt een zooitje en ik moet morgen erg vroeg op en ga 's avonds naar mijn vriend. Dus had beter vanavond kunnen opruimen en alvast alles kunnen klaar leggen zoals mijn tas en kleren maar natuurlijk niet gedaan. Morgenochtend heb ik weer spijt.

Blauwe sinas? :face_with_raised_eyebrow:
Cool! :grinning:

Wat kut van je uitstrijkje. :kissing_heart:

1 like