Wat je even kwijt wilt #7

Ik vind dat iedereen ook een beetje overdreven aanvallend op @onomatopee reageert. Hier wat support voor jou

9 likes

Ik vind dit zo schattig, moet er een beetje van huilen

49 likes

Ahh bedoelde het niet zo. Zal het even weghalen.

1 like

Ik was vandaag in Antwerpen voor/met school en het was ZO leuk. Ben gewoon even heel blij nu.

12 likes

Ahhh, ja ik dacht al van huh :stuck_out_tongue: zoiets ben ik ook niet van jou gewend. Ik heb mijn reactie richting jou ook even verwijderd, die is dan niet meer van toepassing :slight_smile:

1 like

Pff irritant. Ik hoor een kat spelen met een kikker. Sinds kort weet ik dus dat kikkers ook best hoge geluiden kunnen produceren. Ik wil slapen

3 likes

Als de kat maar niet aan de kikker likt. Ik heb van @Flopsyunicorn geleerd dat dat nuet foed is voor de kat.

2 likes

Ik zie niets! Behalve het blauwe flesje dan :slight_smile:

1 like

Nope. Worden ze stoned van

1 like

Oh ik krijg ook altijd zo snel een rood hoofd en het helemaal warm. Maar vaak heeft niemand echt door dat jij je ongemakkelijk voelt/rood hoofd krijg, maar ben je zelf diegene die dat zo erg ervaart. Veel mensen zijn ook enkel bewust van hun eigen houding waardoor het echt niet opvalt dat jij een rood hoofd hebt.

1 like

Dat is het enige dat ik niet mis aan mijn doodgereden kat. Dat ik nu niet meer steeds kikkers hoef te redden omdat ie ze alleen maar sloopte voor de lol en je de hele tijd die geluiden hoorde.

2 likes

Zit er een ikea op Wallstreets?

2 likes

Echt leuk om een broertje te hebben die nu nog een kabaal in de badkamer maakt :persevere: ik wil slapen ja

Hij houdt echt 0,0 rekening met andere mensen

Jaaa!!! dan ga je je meteen afvragen of jij dit ook een keer hebt gedaan bij iemand en dat diegene daarna ook zo gedacht heeft over jou :sob:

Weet je toevallig van welke illustrator dit is? Ben al heel lang op zoek naar die naam

Nee, sorry!

iets met liz bla bla toch?

edit: even opgezocht Liz Climo

1 like

Toen ik nog thuis woonde vond mijn broertje het altijd normaal om midden in de nacht te gaan douchen. Bij onze badkamer zat de lichtknop aan de buitenkant, dus dan deed ik het licht uit en mocht ie mooi in het donker verder douchen. Lekker passief aggressief haha.

20 likes

Haha, was niet bewust hoor! Het is niet zo dat ik dat postte omdat jij het ook net over de badkamer had, maar simpelweg omdat ik mij nu kapot erger aan mijn broertje. Mijn kamer zit ook naast de badkamer dus ik hoor dat allemaal super goed.

Pff zo’n huisgenoot is wel mega irritant ja :frowning: Woont hij of zij er nog? En heb je er iets tegen gedaan?

Hoezo willen ze per se dat jij se vuilnis buiten zet dan?

Hahahah geweldig :joy:

1 like