Yaaaaaaaaasssssss thanks!!!
Gefelicteerd! maak er een mooie dag van!
Doen Mn ouders ook als ik âte langâ docuhe, Jokes on them want douchen in het donker is Mn fave, lekker trippy.
Ik ben ook nog wakker heuj
Zat te tekenen en helemaal de tijd vergeten
Ik probeer te slapen maar raak de hele tijd afgeleid door mijn telefoon. Ik ga morgen huilen op kantoor vrees ik.
Ugh het ging 11 dagen zo goed als perfect met mân buik door aanpassingen in mân dieet - dat ik geen buikpijn heb gehad om de dag is al 2 jaar geleden denk ik dus was helemaal blij.
Nu ben ik net weer wakker geworden met zoân intense pijn, alsof mân orgaan door de buik naar buiten probeert te komen
Zag dat vandaag ook mân eisprong plaatsvindt dus waarschijnlijk is het dat. Heb maar snel 2 paracetamol ingenomen in de hoop dat die snel gaan werken want auuu.
Ik moet echt vroeger naar bed
Vroeg op moeten staan zou verboden moeten worden. Ik haat dit zo erg haha
Lijkt nog wel nacht joh zo donker
Jaaa
Onmenselijk
Zo slecht geslapen vannacht. Ben rond 3 uur thuis van werk en weet nu al dat ik dan een dutje wil doen⊠Maar morgen ook vroeg op dus das niet handig haha
Vanaf 04:30 al schaapjes aan het tellen.
Ik ben inmiddels bij het punt bereikt dat ik na zit te denken hoe ik een kinderboerderij zou moeten beginnen, en wat voor een naam ik het zou geven.
Goed nieuws, âhet fietsen met een paraplu omdat je geen tijd had om een regenpak aan te doenâ seizoen is weer begonnen. Gelukkig moet ik anderhalf uur met de trein vandaag dus genoeg tijd om droog te worden
De kip is ook al aanwezig. Dus je begint al goed! Hopelijk slaap je aankomende nacht wel goed Alhoewel een kinderboerderij toch wel leuk klinkt hihi
Hahah ahjoh, ik zal die vuilniszak gewoon legen. Is alleen maar extra beweging voor je toch? Nja je hebt dat wss niet nodig hoor, maar ik probeer er op die manier erover te denken als ik iets moet wegbrengen oid
Bij sommige mensen zit hun haar nog steeds mooi als ze door de regen zijn geweest en ik snap dat niet? Bij mij ontploft het dan altijd
Haha! Wat lief! Dankjewel
Fijne dag vandaag
Dat zeg ik ook iedere dag :o misschien moet ik vanaf vandaag t/m volgende maand eens proberen om eerder te gaan slapen (rond 11 uur ipv 1 uur)