Wat je even kwijt wilt #7

Gefeliciteerd! :slight_smile:

1 like

Het netwerk op mijn pc doet het niet op kantoor. Word een leuke dag.

Ik lag gisteren in bed en was mezelf aan het uitdagen om woorden te bedenken die je ook als naamt kunt gebruiken, zoals Maan en verschillende bloemen.
Dat is knap lastig
Maar ik vroeg mijn vriend of hij mee wilde denken. Op een gegeven moment dachtik dat hij in slaap was gevallen maar toen noemde hij ineens Befke. Nou, ik denk dat we wel een half uur hebben gelachen in bed haha

39 likes

Wauw ben zo blij dat ik normaal naar werk kan fietsen, niet te doen met de trein als er dan 1 uitvalt. Ik kan me ook niet voorstellen om elke dag met de trein naar werk / afspraken te moeten, zo vaak gaat er iets mis, echt onbetrouwbaar op sommige trajecten.

1 like

Een of andere Pipo staat hier te blowen op het perron. Lekker joh om 8:00 ‘s ochtends. Word er misselijk van

1 like

Gatverdamme :frowning: ik snap niet waarom iemand zo vroeg gaat lopen blowen

1 like

Ik dacht dat het al donderdag was :sob:

6 likes

Ik zit tegenwoordig 2,5 uur in de trein naar school. Puur omdat ze een (verplichte) minor (als in, we hadden geen keuze lol) op een andere locatie geven.
Sowieso raar want we kwamen daar per toeval achter, school heeft niets aangegeven. Daarnaast is 2/3 van de klas gewoon meegekomen vanaf onze normale locatie dus vind het gewoon best wel belachelijk.

Ik ben net op straat uitgegleden en gevallen met de fiets.
Mijn knie doet erg pijn en ik heb een wondje op mijn hand. Ben op mijn werk meteen naar huis gestuurd om de knie te koelen dus lig nu op de bank met een natte lap op de knieën voel me echt een sukkel.
Ik was heel erg moe en wenste stiekem dat ik me ziek kon melden, maar nu was ik toch liever aan het werk geweest :disappointed:

2 likes

Ik moet hierdoor echt m’n lach inhouden in de trein

1 like

De echte vraag is: wat voor koeken waren het dat ze zo populair waren? :smirk:

3 likes

Wauw ik ben een half uur te vroeg voor de les en was dat vergeten en toen vroeg ik dat in de groepschat

Krijg ik ineens de volle laag over me heen? Doe ff normaal joh, kutkinderen

4 likes

Ik ben zo dom. Vandaag was mijn enige vrije dag deze week en een collega had al een paar keer in de app gevraagd dat ze haar dienst heel graag kwijt wilde vanavond. Dus ik zei tegen haar van als je echt heel erg omhoog zit kan ik evt wel ruilen met morgenavond. Blijkt dat ze gewoon iets anders gepland had en dan niet wil haasten voor werk, terwijl ik nu mijn schema omgooi omg. En morgen heb ik nog wel middag, dus nu moet ik vandaag en morgen naar werk. Ook domme eigen schuld, leer nee zeggen :rage:

1 like

Dat kan wel hoor. Goed koelen is de truc!

1 like

Haha gewoon van die ronde appelkruimelkoeken met vulling, dus zo bijzonder nou ook weer niet

1 like

Ik las bowlen…

2 likes

Ja die, ik kan er daar echt maar eentje van op in een normale situatie, dus misschien heb je gelijk :joy:

1 like

Aah wat kut! Even wat pijnstillers nemen en dan nog even in bed kruipen?

1 like

Aaah zo zielig! :frowning: Ik was ook een tweeling nog bij m’n moeder in de buik, ik weet niet na hoeveel weken precies maar het vruchtje is ook overleden. Nadat mijn moeder het heeft verteld, moet ik er best vaak aan denken. Het had mij heel bijzonder geleken om een tweelingzus of broer te hebben. Ook apart dat ik dan degene ben die het heeft overleefd.

5 likes

Hahahaha zie t al voor me

1 like