Wat je even kwijt wilt #7

Bij mij ook gebeurd waarschijnlijk.
In de dertiende week snachts een flinke bloeding gehad, en heel veel roze vruchtwater. We dachten echt dat het een miskraam was.
De volgende ochtend was eigenlijk alles goed! Onze dochter was er nog. Gezond en wel.
Er zat een stolsel buiten de vruchtzak en had nog wel een tijdje last van nabloedingen.

De verloskundige kon het niet meer controleren of bevestigen maar na het verhaal van die nacht zou het wel zo kunnen.
Zo apart! Met de 8 weken echo was er geen tweede hartje dus waarschijnlijk al niet levensvatbaar
Ik heb er geen naar gevoel aan overgehouden en mijn dochter is een gezonde meid van 8 ondertussen.

Ook zij mist gelukkig niets. Ze is blij met zijn drieeen. Een driehoek is de sterkste vorm :smile:

5 likes

@Mhysa @Annie Lief, dank jullie! Ik lig nu bij mijn vader op de bank. Die heeft alles gecontroleerd en schoongemaakt, maar behalve dik blauw en pijnlijk is alles ok. Alleen lopen is nu wel even moeilijk. Was vooral heel erg geschrokken.

2 likes

Ja ik reed eerst altijd tussen Amsterdam - Leiden en NOOIT problemen, nu de afgelopen 2 weken een paar keer een ander traject en het gaat steeds mis. Vind het echt super stressvol dat je het perron zo vol ziet stromen en dan komt er zo’n klein kut treintje waardoor je hutjemutje staat in een zweetlucht.

Maar je hebt gelijk ik ben al luxe poes dat ik normaal lekker naar werk kan fietsen :stuck_out_tongue:

Heb het zelf maar 2 keer gebruikt want lui, maar Kruidvat verkoopt het dus niet eens meer.

Ik heb echt zuuuuulke stoere boots van vorig jaar. Kostten 120 ribben uit m’n lijf. Lopen als een tiet, maar ik blijf m’n hak erin kapot lopen. Die achterkant is zo hard, ik krijg op een gegeven moment er een blaar ter grootte van een kwartje op m’n hakken. De schoenmaker zei dat hij die achterkant niet zacht kan maken omdat er een kuipje in zit ofzo. Ik heb al verhogertjes zodat die harde plek net ff ergens anders/hoger zit, maar het mag niet baten… iemand een idee/tip? Blaarpleisters worden zelfs kapot gedrukt tot er een gat in de pleister zit. En inlegkruisje verschuift…

Vandaag moet ik naar de kaakchirurg
:sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob:

1 like

Mijn moeder heeft vrij uitgebreid fotoboeken met schattige onderschriften voor mijn oudere zus bijgehouden, voor mij (middelste) zijn er een paar pagina’s foto’s zonder zinnetjes, maar toen mijn broertje er anderhalf jaar later bijkwam is dat helemaal verwaterd :biggrin: grappig om te zien hoe dat evolueerde, haar prioriteiten lagen duidelijk elders toen haha

1 like

Van die Gel kussentjes erin plakken.

Ik ging even bij mannen cowboy laarzen kijken. Maar die maten… 38 , 39 , 40,5 , 41… bij al die laarzen. Hoezo 40.5 wtf

Geen pasje die je opnieuw moet aanvragen?

Ik had een nieuwe studentenkaart aangevraagd want ik was hem kwijt, raad eens wie hem heeft gevonden nadat ik een tientje had afgetikt om een nieuwe te bestellen :joy::joy:

2 likes

Ik vraag het hier ook nog maar een keertje

Ik ben de allerlaatste pil van mijn strip vergeten. Die had ik eergister avond in moeten nemen, maar heb hem nu in paniek vanochtend ingenomen. Ik heb geen flauw idee wat ik nou moet doen. Alsnog een stopweek houden vanaf vandaag of moet ik nu doorslikken?

Volgens mij kan dat allebei, staat ook in de bijsluiter! Als je in week 3 een pil vergeet of per direct stoppen of doorslikken.

Ok! Thanks! Ja ik twijfelde of ik nog mocht stoppen omdat ik nu dus die pil van die vorige strip net heb ingenomen. Ik heb altijd liever mijn stopweek, maar als het verstandiger is om door te slikken moet het maar een keer haha :yum:

1 like

Waarom zouden klasgenoten daar boos over moeten zijn? Ik snap dat niet…?

1 like

Ik ook niet?

Komt waarschijnlijk omdat ik niet echt gewenst ben in de klas, word al 2 weken genegeerd door iedereen en buitengesloten :joy: ben maar naar huis gegaan, wtf doe ik hier überhaupt nog

1 like

Wtf? Wat zeggen ze dan?
Wat kut zeg voor je. Kan daar boos om worden

Kutzooi ik heb me dik verslapen. Moest om half 9 ergens zijn. Zelfs door de wekker heen geslapen

Beetje late reactie, maar hier heb je veel informatie:

https://www.anticonceptie.nl/pil-vergeten/

1 like

Poeh ik heb iets waar ik lastig mee om kan gaan. Situatie: mijn werk is zelfstandig en ik heb geen directe collega’s en alleen maar hele drukke projectleiders boven mij. Maar nu heb niks sinds kort dus één nieuwe directe collega. Hij is geheel nieuw in dit werkveld maar heeft niet echt gevoel hiervoor. Hij is niet politiek-bestuurlijk sensitief en kan niet zo goed communiceren. Iets wat juist heel belangrijk is want we doen de hele dag niets anders :confused:. Ik merk dat ik heel erg veel bezig ben met het verbeteren van zijn teksten/brieven omdat ze gewoon echt slecht zijn. Als ik ze hem laat sturen, is het ook uit mijn naam omdat we dezelfde ‘titel’ hebben en onze werkzaamheden niet echt kunnen scheiden. En ik wil geen slechte stukken uit mijn naam overleggen.

Alleen wat ik dus lastig vind is dat ik wél heel goed ben in mijn werk en hij nu een beetje meelift op mijn succes terwijl ik de hele dag bezig ben met hem te verbeteren. Het voelt een beetje oneerlijk ofzo? :o_o:

Het zijn kinderen van 17 (en van 20 die vinden dat ze heel volwassen zijn) dus ergens kan ik het ze niet kwalijk nemen en vind ik ook van mezelf dat ik me niet moet laten tegenhouden door ze, maar het is zo frustrerend. Al helemaal omdat ze gewoon doen alsof ik niet besta, iedereen vult hun groepjes in en ze leveren het formulier in zonder te vragen of ik al een groepje heb? En als ik tegen een groepje zeg van joh, ik voeg me ff bij jullie lopen ze gewoon weg zonder iets te zeggen.

En in die groepsapp ook, ik vroeg enkel of het klopte dat er niemand was, enige wat ik te horen kreeg was dat ik maar mijn mail moest checken en niet zo dom moest wezen en dat ze dat écht in de chat hadden gezegd en halloooooo je moet gewoon normaal doen???