Was het maar snel 18 september.
Krijgt hij dan binnenkort een evaluatiegesprek ofzo? Of zit hij nog in een opleidingstraject? Misschien kan je hem toch wat gerichte feedback geven aan de hand van teksten die je hebt verbeterd, dat is niet vreemd als je ergens nieuw bent, denk ik. Of misschien doe je dat al?
Oh haha ik dacht dat je dingen van je sushi nog wou bewaren haha. Maar goeie vraag inderdaad haha daar weet ik het antwoord niet op.
Wat voor schoenen eronder?
Is ook belangrijk
Ja omdat hij nu nog onder mijn naam ook werkt en ik hem als het ware moet superviseren. En als het dan fout gaat, had ik het moeten corrigeren. Alleen ik ben er zoveel tijd mee kwijt en hij lijkt het nu goed te doen terwijl dat eigenlijk niet zo is. En dat voelt wrang want ik heb moeten vechten voor mijn plek hier. Als hij straks echt zelfstandig aan het werk gaat, zal hij wel op zijn bek gaan maar eigenlijk wil ik dat niet. Want stel wij zijn allebei “functie x”, dan wordt al snel gezegd dat de mensen van “Functie x” het niet goed doen.
Ja ik heb al aangegeven dat het nog niet zo goed gaat maar mijn bazen merken er niet direct iets van en verwachten gewoon dat ik het opvang. Ik probeer hem al via feedback van alles te leren en samen aan teksten te werken maar hij zegt zelf steeds dat hij heel goed kan schrijven dus het komt nog niet aan
.
Het lastige is dat is het niet kan laten gaan, want dat houdt dan in dat ik mijn werk ook niet goed doe omdat we samen verantwoordelijk zijn voor de projecten. En omdat ik een groot verantwoordelijkheidsgevoel heb en juist goed ben in mijn werk wil ik het ook niet zomaar op zijn beloop laten.
Oh ja is gewoon voor casual dus gewoon m’n zwart witte Adidas schoenen denk ik 
Ik heb mijn allereerste feedback op een journalistiek stuk gekregen maar ik heb geen idee wat ik er van moet denken. Heb nog liever een 1 met SLECHT!!11 dan dit
Wat voor soort feedback is het dan? Kan je er niet mee aan de slag? Of is het gewoon onduidelijk?
Pff het is echt rustig op het werk en verveel me dood. Heb net met opzet een jongen langzamer geknipt dan normaal omdat hij heel gezellig was om mee te praten
. Ach vandaag en morgen nog en dan vakantie!
Het is leuk maar wel koud.
Het is vooral feedback op de quotes van de mensen die ik heb geinterviewd. Maar ik kan dat niet aanpassen, want het zijn quotes. En ergens ‘NL??’
Oh, gek. Volgende keer letterlijk vertalen naar het Nederlands of mag dat niet? Geen idee hoe dat werkt eigenlijk
Edit: Wel echt irritant dat je niet gewoon duidelijke feedback krijgt
Dan klinkt het alsof je hier een hele mooie ontwikkeling door kunt maken! Groot verantwoordelijkheidsgevoel is heel mooi, maar kan ook een groot valkuil zijn. Ik snap dat je graag wil dat er kwaliteit wordt geleverd en dat er niet slecht over jullie gesproken wordt omdat één van de twee het aan het verpesten is, maar dat heb je niet in de hand. Probeer het los te laten en deze situatie te zien als een kans om met jezelf aan de slag te gaan zodat het je niet zo irriteert. Zelf zou ik hem zo goed mogelijk ondersteunen voor de time being (en dan niet zijn stukken herschrijven, maar net zo lang feedback blijven geven totdat het klopt. Houd wel in gedachten dat ieder het op een eigen manier doet en dat dat ook goed kan zijn!). En dan maar zien wat er gebeurt als ie op eigen benen komt te staan, maar het je niet te veel aan te trekken als er mensen wat minder over “jullie” spreken, waarvan ik verwacht dat dat allemaal wel mee zal vallen.
Ja ik zie hem vanmiddag dus ben heel benieuwd hoe dat gaat
Godver, ik lag nog in bed en toen kwam mijn vriend aan met een liniaal of ik even zijn baardhaar op wilde meten want hij moest weten welk opzetstuk hij op z’n tondeuse moest zetten.

Ben net 5 minuten terug van hardlopen en nu begint het te regenen. Ben trots op mn goede timing haha. En op het hardlopen ook wel want het ging echt lekker.