Wat je even kwijt wilt #7

Haha, maar bepaalt het opzetstuk niet de lengte die je behoudt en niet de lengte die eraf gaat?

Jawel haha, maar zijn opzetstuk gaat maar tot 1 cm dus hij wilde weten hoeveel er dan af gaat.

1 like

Jezus ik krijg ineens een geheimzinnige brief van post nl over dat ik iets heb gekocht buiten de EU. En dat ik meer informatie moet geven over het pakket. Het zijn schoenen…

3 likes

@Krabsalade ssst straks lezen ze mee.

1 like

Let wel op dat je onder de € 22 blijft, anders komen er invoerkosten bij

Jaa ze waren 17 euro haha. Maar ze vinden het pakketje blijkbaar verdacht hehehe

1 like

Haha ja heb er maar een maillot onder aan gedaan :’) eerst een panty maar was te fris

1 like

love thuiswerken maar omg ik eet altijd zoveel als wanneer ik thuis aan het werk ben

1 like

Volgens mij heb ik net een jumbo muntje van iemand ā€œgestolenā€. Ik kwam aanlopen met mijn karretje en dacht dat een vrouw vroeg of ik wilde ruilen omdat zij ook 50 cent had. Toen gaf ze me haar jumbo muntje? Haha. Of het was een truc en ze wilde gewoon 50 cent hebben, die muntjes kun je toch gewoon aan de kassa vragen :rofl:

4 likes

Ik heb twee enorme puisten op m’n wang, de koffie is op op m’n werk dus zit hier nu met een laffe kop thee, mijn metro rijdt niet vandaag dus moet met de bus naar huis, mijn vriend ruimt noooooit iets op dus het zal wel weer een lekkere teringzooi zijn thuis, mijn salaris van afgelopen maand klopt niet en het is nog steeds niet gefixt, ik heb een gat in m’n panty en een vlek op m’n t-shirt en ik haat alles en iedereen vandaag.

Zo, ff lekker ranten heur :slightly_smiling_face:

9 likes

Ja ik ga dus rond half 12 slapen maar mn wekker gaat om 6.00. Echt te korte nachten zo :slightly_frowning_face:

Niet in het ov, maar vanochtend nog, dacht dat ik een oud collega zag fietsen. Geroepen, en er als een malle achteraan gefietst: bleek compleet een ander persoon te zijn. Ik heb echt een jaar lang tegenover hem gezeten elke dag, hoe dan?

3 likes

Iemand vroeg net hoe het met me gaat. En nu zit ik te overpeinzen hoe het echt met me gaat.

1 like

Is dat laatste een spreekwoord?

2 likes

Maar betekent iets van die zijn niet goed wijs?

1 like

Haha ja die kan je gewoon voor niks bij de infobalie krijgen

1 like

Is er hier ook een tandarts aanwezig? :smiley:

Ik heb een vrijdag-gevoel, heerlijk.:rainbow::confetti_ball::tada::sparkles:

2 likes

Je kan makkelijk in hostels werken en dan krijg je je bed en meestal ook al je maaltijden gratis, hoef je alleen drank te betalen en das in de meeste landen super goedkoop. Zolang je redelijk lang op 1 plek blijft, kun je heel goedkoop leven, want juist het reizen kost veel geld.

5 likes

Zul he zien dat ze straks de zool hebben opengesneden. Fml dan hagaga

1 like