Wat je even kwijt wilt #7

Ik voel me echt lelijk vandaag. M’n huid is ineens super onrustig en m’n haar wil maar niet mooi zitten. Blergh

Misschien maakt dit je humeur beter.

2 likes

Ik heb echt de beste plek op stage op dit moment. Begeleiders zitten voor me dus kan lekker doen wat ik wil :relieved:. Ben een beetje aan het studeren nu haha.

3 likes

Net samen met een collega vier tosti’s gemaakt als lunch. Twee andere collega’s hebben er maar twee op en verklaarden ons voor gek dat we zoveel boterhammen kunnen eten (zij hadden er allebei twee op en wij dus vier). Ben ik nou zo’n vreetzak of is vier echt niet abnormaal veel als lunch?

2 likes

Dus zij hadden 1 tosti op en jij 2? Nou eh, kan tosti’s echt blijven eten dus vind 2(4 boterhammen) echt niet veel haha

6 likes

Ik niet maar m’n vriend wel. What’s up?

1 like

Het is echt hoog tijd om in mijn eentje te gaan wonen… er verdwijnen telkens spullen van mij in huis. Van die kleine onbenullige dingen die die niet belangrijk genoeg zijn om er iets van te zeggen maar waarvan ik wel merk dat ik het eerst wel had en nu niet meer, zoals pollepels, koffiekopjes, onderdelen van mijn bestek. Heus wel vervangbaar maar nog liever wou ik gewoon dat huisgenoten andermans spullen niet kwijtmaken :angry:

4 likes

Ja klopt, ik zie het probleem ook niet echt hahah

Stuur later wel even berichtje!

1 like

Mijn hoofd heeft een crash.

Zoals een aantal van jullie wellicht al gemerkt heeft/hebben, …

Help? :joy:

Heeft, een aantal is enkelvoud

2 likes

Yesssss ik heb net voor het eerst sinds mijn operatie weer op mijn racefiets gefietst!!! Zooooo fijn :cheer:

10 likes

Ik had net de huisartsassistente aan de telefoon voor een uitslag, en ik vroeg terloops of het een optie was dat ik de dosering van m’n paracetamol tijdens werktijd iets opkrikte of dat dat niet mocht, omdat de pijn er nog flink doorheen komt. Zou ze even overleggen met de huisarts, komt ze weer aan de lijn: ‘nee dat is geen optie, de volgende stap zou morfine zijn’. ?!?!?! Bracht me een beetje van m’n stuk want ik dacht altijd dat je morfine alleen voor superheftige dingen kreeg en voor mijn gevoel is dit helemaal niet zo heftig? Ik hou het wel gewoon op paracetamol, dan zit ik wel door de pijn heen, thank you very much.

Thanks voor je uitgebreide reactie! Loslaten van controle is ook een van mijn eigen leerpunten inderdaad. Je hebt goed verwoord waar ik aan moet werken en hoe ik het mijzelf makkelijker kan en moet maken. Ik ga dit gewoon elke keer nalezen als ik mij weer druk maak.

1 like

Nee, dat slik ik normaal inderdaad maar het probleem zit 'm in m’n maag dus ik mag geen nsaid’s helaas :frowning: Maar thanks voor het meedenken!

Of misschien jarenlang maximaal geleend bij Ome Duo (gewoon vanaf de dag dat ze ging studeren), dat opzij gelegd en dat nu pas uitgegeven

1 like

Ah vervelend :frowning: Ja op die manier is het wel logisch inderdaad, maar het voelt toch wel als een heftige stap. Ik heb sinds gister spul waar m’n maag beter van zou moeten worden dus ik ga eerst even aankijken of dat helpt! Als de pijn toch aanhoudt of erger wordt moest ik nog een keer langskomen dus als de huisarts het dan weer oppert ga ik het wel overwegen denk ik ja. Bedankt voor je inzicht! Door het zo stapsgewijs te zien lijkt het toch iets minder eng :slight_smile:

Ik vind het zo grappig dat mensen tegenwoordig zwaaien naar Merlijn als hij in de woonkamer zit. Naar buiten gaan wil nog niet vlotten, maar hij is zo geinteresseerd in mensen en de omgeving. Hij volgt mensen de hele tijd en wil iedereen kopjes geven of aanraken, al zit er glas tussen. Echt het tegenovergestelde van mijn vorige hele schuwe kat.

10 likes

Fijn dat dat geholpen heeft! Ik slik nu geloof ik een zuurbinder, dus ik denk dat dat wel wat anders is. Ik ga het in ieder geval even een kans geven en anders weer langs de huisarts, dankjewel voor je advies! Gaat het nu weer helemaal goed bij jou?

Hoe schat je je baankansen op dit moment in? Heb je al sollicitatiegesprekken gehad? Hoe ‘lang’ ben je al op zoek?