Wat je even kwijt wilt #7

Gewoon gaan. Gaat het mis dan is dat helemaal niet erg want dan heb je het inieder geval geprobeert. Ik denk dat iedereen wel snapt dat je zenuwachtig bent en dat ze daar wel rekening mee houden.
En als je wilt dat we je helpen met je presentatie omdat concentreren lastig is dan doen we dat graag!

( ik heb ooit een hele presentatie lang aan mn pony gezeten en een keer kreeg ik de slappe lach . Presentaties zijn eng maar je gaat er niet dood aan als het mis gaat)

1 like

Oh wat goed! Helemaal na zo’n lange tijd, lijkt me heel zwaar worden. En superfijn, dankjewel! Ik hou het in gedachten :blush:

1 like

Hahahah goffer. Ik ben zo slecht in verrassingen voor me houden. Nu heb ik het eindelijk een keer voor me gehouden gooit diegene waarvoor de verrassing is roet in het eten hahaha.
Nu heb ik een uur voor dw verrassing moeten zeggen van jaa zeg daar maar niks over en neem maar niks mee want misschien is er iets…

1 like

Ik ben moe en ik heb hoofdpijn en als ik moe ben wordt ik altijd heel emotioneel. En nu zit ik huilend achter mijn pc omdat het leven zo kut is.

Ik heb trouwens ook prima geslapen vannacht? En zeker 9 uur? Waarom ben ik zo moe???

2 likes

Mijn regels zijn laat (nouja, voor zo ver er regelmaat in zit). En ik heb nog 4 dagen om ongesteld te worden, want volgende week ga ik een week duiken. Ugh.

Huh wat zijn regels

2 likes

Menstruatie? Hih, is dat een Vlaamse uitdrukking?

Verstandskies eruit gesneden :white_check_mark:

11 likes

Ik zit mezelf in de spiegel van de primark te bekijken en bekritiseren.
Het is tijd om te gaan.

4 likes

Aw wat lief!
Eigenlijk zijn er alleen maar goede dingen gebeurd hoor :slight_smile: Ik heb gewoon geen mentale en fysieke energie meer en dan moet ik altijd overal om alles huilen, zonder goede reden :’) Gelukkig hebben we sinds vandaag een nieuwe matras dus misschien dat ik lekker vanuit bed ga werken

2 likes

Gebeurt bij alle andriod toestallen als op hetzelfde netwerk gestreamd wordt! Hier heb ik mijn ex huisgenoten HEEL veel mee geirriteerd haha. Steeds “hello” van Adele opzetten enzo. Niet veel later namen ze een eigen netwerk :’)

7 likes

Die spiegels zijn lelijkmaak spiegels.

7 likes

Volgens mij mogen cadeaubonnen niet verlopen!

Jij moet jezelf echt niet zo haten, kan me niet voorstellen dat je zo erg bent als je zegt. Je komt over als een hele leuke forummer.

13 likes

Ja even serieus als je die cola zou proberen te jatten zou je toch niet zo dom zijn om er recht voor haar neus van te gaan drinken? :face_with_raised_eyebrow:
Gelukkig heb jij je niet verontschuldigd maar idd gewoon hm hm gezegd haha.

2 likes

Oke ik wil dit even ranten. Lang verhaal…

Samenvatting

Ik heb al zo’n 3 jaar geen contact meer met mijn zus. Haar ‘keuze’. Er is tussen ons iets voorgevallen in het verleden waar ze mij erg op aankijkt en heb de indruk dat een ander haar erg voedt om mij en onze familie verder zwart te maken. Anyway, ze heeft nooit echt duidelijk gezegd dat ze geen contact meer wil. Ik moest daar achter komen doordat ze me opeens niet meer feliciteerde op mijn verjaardag. Ik heb me er nooit bij neer kunnen leggen omdat ze het nooit duidelijk heeft verteld. En we ook nooit maar iets uit hebben kunnen praten. Ik heb vaak pogingen ondernomen, maar altijd hield zij letterlijk de deur dicht of hield het contact af. Elke dag is dat nog steeds zo pijnlijk voor mij en knaagt het… We hadden vroeger ook echt een goede band en heb nooit gedacht dat zoiets zou gebeuren. Gisteren was ik jarig en voor het 3de jaar heeft ze me dus niet gefeliciteerd. Ik had er ook niet meer op gerekend maar met zulke dagen blijft het erg moeilijk (al wordt dat met de jaren wel iets gemakkelijker).
Nu was ik net in de stad en ik dacht dat ik haar zag lopen met een vriendin van haar. Die vriendin was het zeker, en ik denk ook mijn zus (ik herkende haar aan het lopen). Mijn hart bonsde in mijn keel en ik wist niet wat ik moest doen. Ze zagen mij in ieder geval niet. Ben toen snel doorgelopen. Achteraf denk ik: ‘Wat ze het wel echt?’, ‘Word ik gek?’. Ben nadien nog een soort van psycho een extra rondje door het winkelcentrum gelopen om te zien of ik ze nog eens tegenkwam… Maar nee.
En toen liep ik vlak daarna in de HEMA en toen klonk daar Marco Borsato door de speakers: ‘Maar het mist joouuuuu’. Nou ik wist niet hoe snel ik weg moest komen daar. Wat een dramaverhaal. Haha.
Ik ga nu denk ik janknummers van Marco Borsato luisteren, kijken of dat oplucht.

1 like

@Sabr ik ben eigenlijk heel benieuwd naar jou omdat ik zeker weet dat ik het helemaal kan ontkrachten. Ja echt zeker.

3 likes

@Sabr pfff super kut van haar zeg! Zelfs al zou je er iets van zeggen dan kan dat alsnog wel op een normale manier en gewoon kort.
En ik herken het wel van dat je je dan zo onderdanig gaat opstellen en sorry gaat zeggen enz dus goed dat je je nu anders hebt opgesteld!

1 like

Te laat ben al 70(!!!) eu lichter. Thuis maar even goed kijken :sweat_smile:

1 like

Ik voel me echt een ouwe verraaier, heb een melding gemaakt van een wildplasser. Maar hij zat wel in een portiek te pissen vlakbij een voordeur. Pis dan tegen een boom aan ofzo denk ik dan.

5 likes