Wat je even kwijt wilt #7

Ik heb zometeen mijn eerste nachtdienst van 2 nachten. Ik was vanmorgen om half 8 al wakker en ik heb niet meer kunnen voorslapen. Gaat een lange nacht worden.

Heb voor het eerst nepnagels opgeplakt en voel me echt een incompetent ei op dit moment. Wat is functioneren met nagels überhaupt lastig #nagelbijter

2 likes

Nepnagels zijn ook gewoon lastig!

Gdvrdmm. Een barst in mn autoruit :sob:

Fijne dag me de klas gehad gelukkig.
Maar deze oma gaat het nooit leren. Je bent kapot, maar denkt he nakijkwerk mee naar huis en ff borrelen. En kak opeens is het 20.00 uur.

Ja dus nu overprikkeld en kapot en kut met pijn in bed.

Wanneer leer ik dit???

1 like

haha ja nogal! Ben ze ook een flink stuk korter aan het vijlen nog want dit is niet handig zo :’)

6 likes

Liefde voor jou :kissing_heart:! En voor dit lied. Omg :heart_eyes:

1 like

Hiervan krijg ik spontaan jeuk aan mijn vƔgina

1 like

Heeft je school zelf niet een grote aula of auditorium?

Ah wat stom van de docenten haha. Mag het wel als laatste optie als je echt niks kan vinden? Dan heb je in elk geval wat achter de hand!

Deze is ook lekker!
https://youtu.be/T6YE5h2Xtow

2 likes

high tech pizza snijder

Hahah thanks voor alle slaapliedjes!
Jullie zijn zo lief he allemaal. Ik hoop morgen meer tijd te hebben om bij te lezen en op meer mensen te reageren :heart:

1 like

Vanavond komt Hello Goodbye weer op tv met nieuwe afleveringen. Zo’n leuk programma :smiley:

4 likes

Oh leuk! Goed dat je het zegt, ik wist het niet.

1 like

De nieuwe NS-reclame doet me denken aan San Junipero van Black Mirror.

3 likes

@Flexican toch?

@Eddie Wat naar dat het niet goed gaat met je gezondheid. Heel veel beterschap! :heart:

1 like

Is extra vitaminen slikken (van die ā€œvan a tot zinkā€ of ā€œcompleet weerstandā€) nou echt goed voor je?

Dus je drinkt rozijnen sap.

2 likes