Wat je even kwijt wilt #7

Ik baal van mezelf want ik ben ziek naar huis gegaan en nu vind ik mezelf dus heel zwak en alles. En ook ben ik naar de huisarts gegaan omdat ik me laatste tijd erg down voel en veel hoofdpijn en buikpijn heb en wil graag een doorverwijzing hebben voor de praktijkondersteuner, maar die krijg ik niet. En dat vind ik dus best kut, want ik weet wel zeker dat die buikpijn en hoofdpijn lichamelijke klachten van een mentaal probleem zijn. Ga morgen opnieuw bellen en alsnog vragen om een verwijzing.

1 like

:heart: viel het mee?

Vanmiddag gemeet met @mikselke, was gezellig :blush:

15 likes

:heart::heart:
Dikke knuffel. Ik denk dat je weinig meer kunt doen, als zij echt niet wil. Heb je wel mensen in je omgeving waar je mee kunt praten?

1 like

Shoplogggg

Haha same, met dank aan Bron/Broen

3 likes

Ik ga heel veel terugbrengen dus ik doe daarna wel een shoplog van wat ik hou

1 like

Verdoven + snijden = no problem
Tand eruit duwen trekken = uber kut alsof ze een bot breken en onder je oogkas ergens zitten ofzo
Was in totaal 12 min binnen (en dat kost zoveeeel!!!), dus ja je overleeft het makkelijk :nerd_face:
Nu nog verdoofd dus nog nergens last van!
Lief dat je het vraagt

Op tijd paracetamol nemen! En lekker chilllen de rest van de dag :hugs:

Kom net uit de douche en heb mn pyjama al aan. Huh wat zit ie raaar, heb ik hem achterstevoren aan. Hahaha gelukkig dat dit met mn pyjama gebeurd en niet met mn kleren :sunglasses:

4 likes

Ik ben bang dat ik mn spiraaltje er net half heb uitgetrokken met mn menstruatiecup. Kutcup. Letterlijk.

1 like

ze bezorgen op vaste tijden elke dag, afhankelijk van je straat/wijk

bij mij bezorgen ze op sommige dagen 's avonds en sommige in de late namiddag

Ik heb vandaag met mijn leidinggevende gepraat over de dingen waar ik tegenaan liep enzo (zoals slecht tegen kritiek kunnen) en het heeft echt deuren geopend :raised_hands: Ik ben er zo blij om!

13 likes

Geen idee, ik heb mijn mentoren maar een mailtje gestuurd, want ik zie het nog wel gebeuren dat ze mijn naam er niet onder zetten ‘want ik heb niet meegedaan’.

Ik denk dat het per opleiding/hogeschool verschilt. Een vriend van mij is een jaar jonger en is dit jaar ook opnieuw begonnen en kan wel gewoon opschieten met zijn klasgenoten.

@Lentex Wat lief, dankjewel! :heart: Nee dat denk ik ook. Ik heb daar helaas geen keuze in denk ik. Mijn pogingen om contact op te nemen heb ik dan ook al lange tijd terug gestaakt. Maar soms schiet het toch nog voorbij in mijn hoofd, van zal ik toch niet? Maar nee dan doe ik het toch niet. Ja ik heb gelukkig wel lieve mensen bij wie ik terecht kan. Ik heb inmiddels een douche genomen en ik voel me al weer wat beter. :slight_smile:

@Filia Yes goed bezig!:muscle: Ik zou dat zo spannend vinden om te doen. Lucht vast erg op! Nu genieten van je blijheid. :smiley:

2 likes

Haha, ik kwam vanochtend uit bed en keek in de spiegel en toen zag ik dat ik ook mijn pyjama achterstevoren had aangetrokken. Vond hem ook al raar zitten, maar had gisterenavond zoiets van ‘het zal wel’.

2 likes

@Tiddlywinks thankyou voor je lieve berichtje :blush:

En @Lentex dankjewel voor je advies destijds hierover! (Weet niet of je het je nog herrinert?)

1 like

Ik ken Jeg elsker dig en Knackebröd hehehe daarmee red je je wel daar denk ik.

3 likes

Neee van alles een shoplog hahah.

Dit is zo niet mijn afdeling, weet iemand een leuk kraamcadeau? Max. 30 euro ongeveer. Ik kom niet verder dan een cadeaubon. Heb ook geen idee wat ze al hebben e.d.