Wat je even kwijt wilt #7

Uh geef een hint. Dan herinner ik het me vast weer

1 like

@Oprah Eens in de zoveel tijd doet mijn fysio het. Voelt daarna inderdaad alsof ik een grote blauwe plek heb. Heb niet per se het idee dat het veel verschil maakt met een normale behandeling (dan wordt alles losgemaakt d.m.v. massage).

Ik heb net mac & cheese gemaakt (en gegeten) en ik weet niet of ik ooit nog van de bank af kan komen.

8 likes

Ja, ik heb dat laatst gehad en dat werkte echt super goed. Ik ging voor pijn in m’n rug en heb maar 3 sessies gehad.

1 like

Echte blauwe plekken blijven bij mij altijd heel lang zitten, maar die plekken van de fysio (zijn ook niet echt blauw) voel ik na twee dagen niet meer. Hopelijk is dat ook bij jou!

1 like

Klinkt als een perfecte avond.

7 likes

Huh hoezo heb je dat gedaan trouwens @anon44204370 ?
En ik zal wel gaan hoor, dan leer je mensen toch iets beter kennen :slight_smile:

3 likes

Ja was gezellig!!! M’n eerste forummeet :hugs:

3 likes

Door verkopen hahaha.

1 like

Een smoes om vroeg weg te ‘moeten’ works like a charm in zulke situatie. Mocht het onverwachts toch leuk zijn dan skip je die smoes haha

1 like

Hahahahahahaha dat is mn lieverlings filmpje. Zing die vaak met mn vriendinnen hahaga.

2 likes

Sorry ik had mijn bericht al weggehaald omdat ik geen ruzie wilde, maar ik vind het zelf gewoon een normale reactie van de caissière. Natuurlijk kun je al die dingen best bij je hebben, maar het is het werk van die vrouw om te zorgen dat niemand iets steelt. Als ze zich dan vergist hoef je niet zo naar te doen.

2 likes

Super chill!

1 like

Nee jij misschien niet maar zo’n 10 mensen per dag wel.

Sorry ik snap gewoon echt niet hoe je om zoiets zo uit je plaat kan gaan. Jij neemt iets mee naar een winkel dat ze daar ook verkopen en dan wordt je boos op iemand die netjes haar werk doet.
Je kunt ook zeggen: ‘Oh sorry het was niet mijn bedoeling, ik heb het gewoon zelf meegenomen van huis.’ (Ik zag dat je expres je excuses niet had aangeboden maar goed.)

Maar goed hierom had ik mijn bericht dus weggehaald.

16 likes

weg

1 like

Dan is juiste postzegel voldoende. Het enige is dat je dan geen track&trace code hebt. Dus als hij kwijt raakt is hij ook echt kwijt.

3 likes

Sorry dat ik het zeg, maar ik heb heel vaak dit soort opmerkingen naar m’n hoofd gekregen tijdens mijn werk, ook ‘je geniet er gewoon van’ als alles niet zo vanzelfsprekend ging als mensen wilden oid, en ik vind dit echt een beetje een nare houding,‘ik ben een klant’. Jullie zijn beide mensen die reageren op wat ze meemaken, hoe moet zij nou weer weten dat jij dat noooit van je leven zou doen. Al reageerde ze misschien iets te overdreven, beetje relativeren kan geen kwaad.

Zit me echt ff hoog merk ik, pff.

2 likes

Die mensen zijn er die dat doen, geloof mij.

1 like

Tot zover heb ik dit gifje nog nooit gezien.

8 likes

Is er eigenlijk een topic waar mensen even kunnen klagen over iets zonder “omg-reacties” te krijgen (als in reacties van mensen die willen zeggen waarom hun gevoel over of reactie op een situatie volgens hen onterecht is)? Er zijn de laatste tijd zo veel gevallen waarbij iemand hier iets post omdat ze gewoon effe willen klagen maar dat het niet goed valt en het dan voor een “felle” discussie zorgt. Zoals bv dit nu, de koekjesvretende gasten van daarstraks en even geleden de klachten over een pakketjesbezorger.

7 likes