Ja kan, maar wat doe je dan op een forum als je geen reactie/mening van anderen wil?
Gister ging het over koekjes nu over eem flesje drinken. Zou er trek van krijgen.
Maar dan kan je toch van alles een topicnaam zonder omg reacties maken. Dat is toch een van de dingen van een forum. Dat je reacties krijgt, zowel positief als negatief?
Volgens mij als je er gewoon bij zet: âja ik weet dat dit een onpulaire mening is, niet omgâen alsjeblieftâ dan wordt dat wel gerespecteerd hoor
Heb je wel een broek aan? Want dan kan je broek er gewoon van afzakken 
Jaa van mij wel. Ik wil ook cola nu.
Ik ga toch maar water drinken joe.
Ja, jullie hebben ook gelijk hoor, maar aan de andere kant blijkt telkens uit de reacties van de mensen die een discussie veroorzaken dat ze gewoon wilden klagen en dat ze zich juist nog slechter voelen door de discussies en commentaar die volgen. Want de situaties die ik hierboven noemde vallen ook niet echt onder âopbiechttopicâ, maar zorgen wel regelmatig voor ânareâ situaties in WJEKW.
Ik heb zelf ook nog nooit in die situatie gezeten, maar ik probeer gewoon even mee te denken voor de mensen die er zich wel slecht door gevoeld hebben. Over het pakketjesirritatietopic hadden mensen op voorhand ook kunnen zeggen dat je dan wel voor elke irritatie een topic kunt gaan maken, maar er wordt ondertussen toch veel in gepost.
Elke keer als ik deze gif zie, denk ik: WTF STAAT DIE GOZER LINKS MET EEN ARM TE ZWAAIEN???
Ik vind het wel heel aardig van je maar ik vind het zelf nogal vreemd om iemand niet tegen te spreken omdat diegene zich anders slecht voelt. Want wie komt er dan op voor diegene waarover geklaagd wordt?
Soms is klagen gewoon niet aardig en ik vind het vreemd dat je daar niets van mag zeggen omdat er zĂł verhit op wordt gereageerd, want aan wie ligt het dan?
Ik heb interesse maar hoe pb je? (newbie)
Ja hallo, dan is het geen reet meer aan hier. 
Ja daar heb je ook wel een punt. Ik weet niet, kan het niet goed uitleggen, maar voor mijn gevoel is dan het hele idee van forum een beetje weg. Een forum staat voor mij juist dat mensen reacties kunnen geven op andermans berichten, zowel positief als negatief. Want ook al krijg je negatieve reacties, ook daar kan je andere inzichten van krijgen etc. Maar misschien zie ik dat verkeerd, dat zou ook kunnen.
Nou ja, ik kies daar niet voor sorry.
Ooooow,
Dacht oprecht dat het een arm was 

Heeft iemand tips of een goed idee wat ik moet doen?
Mijn beste vriendin heeft een geprek op haar werk, omdat ze een burn out (en niet meer terug wil daar) heeft en ze gaan kijken wat de mogelijkheden zijn ( uitkopen etc.). Nu heb ik daar ook gewerkt en ben niet op een hele goed manier weg gegaan. Ze vroeg of ik mee naar dat gesprek wilde gaan, want ze wil niet alleen. Dit vroeg ze op mijn verjaardag, dus ik had niet zo goed nagedacht voor ik ja zei. Maar nu bedenk ik mij dat dat 1, volgens mij helemaal niet slim is vanuit haar en 2, ik wil dat helemaal niet om die mensen weer te zien.
Maar als ik dit zeg, dan weet ik zeker dat ze onredelijk boos word en het niet gaat begrijpen. Moet ik gewoon gaan of wat moet ik zeggen?
(En het is toch echt wel vreemd om naar zoân gesprek met een vriendin te gaan, of zie ik dat verkeerd?)
Kun je als alternatief geen dammsugare eten? Smaak is wel heel anders, maar de vorm kan je misschien voor de gek houden 
@Flamoes Ja in WJEKW vind ik zelf ook dat je reacties kunt verwachten want dat is een heel breed topic waar veel mensen in meelezen. De mensen die af en toe iets posten waarop ze geen commentaar krijgen, posten veel meer berichten waarop wel commentaar zou mogen komen. Dus ik vind ook niet dat er nooit ergens commentaar op mag komen, maar af en toe post iemand iets echt met de insteek van âhier wil ik over klagen want ik voel me slecht en als hier commentaar op komt dan voel ik me nog slechterâ en daarvoor lijkt WJEKW het topic te zijn dat qua titel het dichtst in de buurt komt. Althans, dat denk ik, daarom vroeg ik of er zoân topic al bestond!
@FrozenFlame Ik begrijp je wel hoor, ik post op zich ook niets waarop ik geen commentaar kan verdragen, maar misschien hebben anderen wel behoefte aan een plek waar ze over iets kunnen klagen zonder zich te moeten verantwoorden.
Maar mijn vraag (want het was niet eens een voorstel, meer een vraag en observatie
) lijkt hier niet zo populair te zijn, dus maakt op zich niet eens uit. Zoals @Evi-lena zegt is het ook een optie dat mensen die gevoelig zijn voor commentaar op een specifieke post het gewoon in die post vermelden!
O god ik moet nog zoveel plannen en voorbereiden maar ik ben moe en ik voel me hierdoor echt even gestrest. Ik neig nu naar heel vroeg slapen en morgen voor mijn avonddienst nog alles op een rijtje zetten en verder afmaken. Maar ik ben er nog niet uit of dat handig is of juist totaal niet.
Nja het was nooit mijn bedoeling om iemand zich slecht te laten voelen, ook al heb ik dat nu wel gedaan en dat spijt me. Ik vind het alleen opvallend dat hier nogal eens grof geklaagd wordt over mensen die gewoon hun werk doen/hun werk minder goed doen maar niet expres en ik vind het niet echt netjes om daar zo over te klagen. Maar goed, beter hier dan in iemand gezicht denk ik dan.