Ik heb telefoonadvies nodig. Ik heb momenteel een Sony Experia X compact en die maakt echt schijtfotos. Ik wil denk ik voor een iPhone of Samsung gaan nu. Hoeveel betalen jullie per maand voor abo plus telefoon? Zijn jullie verzekerd en ja, waar en voor hoeveel? Probeer beetje te kijken wat de mogelijkheden zijn. Ben nl echt een nul op dit gebied. Heb nu echt te weinig internet (2GB) en een slechte camera.
Ik heb net een vegan taart gemaakt voor m’n verjaardag morgen en ik hoop zo dat hij lekker is
en eigenlijk een beetje een zelfbedacht recept hehe
Ik knalde net zo’n 5 kg schijf keihard tegen de voorkant van mijn vagijn aan, precies op zo’n ‘bot’. Kannnnonne
Ik zat net naar abonnementen te kijken omdat ik bijna mag verlengen, maar jezus wat zijn iPhones duur geworden (en dat waren ze al). Ik heb nu een 7, en als ik voor dat toestel nu een nieuw abonnement zou afsluiten (met dezelfde bundel) ben ik maar 20 euro minder kwijt dan twee jaar geleden (niet per maand, maar in totaal!).
Eerdere jaren verkocht ik m’n toestel en legde ik dat bedrag dan bij een nieuwe (waardoor ik eigenlijk al jaren hetzelfde bedrag per maand betaal maar wel elke twee jaar een nieuw toestel heb) maar dat wordt 'm zo te zien niet deze keer.
Ik had me verheugd op een dag niks doen morgen maar moet nog allemaal dingen doen eigenlijk. Ik snap niet hoe mensen die fulltime werken en zelf hun huishouden doen leven. Ik ben te lui om fulltime te werken en nog blij te zijn met mijn leven
Ik weet niet waarom ik dit op jou heb geantwoord @Sabr. Zo technisch ben ik dus.
Is 64GB trouwens genoeg ruimte? Ik gebruik graag apps en maak dus veel foto’s.
Ik heb net m’n vriend afgezet op schiphol en nu gaat ie een maand weg
. In de tijd dat we samen zijn hebben we elkaar wel vaker een maand niet gezien (o.a. doordat hij in het buitenland heeft gewoond), maar op de een of andere manier vind ik het nu veel stommer.
sleurt booklover met een boek naar bed
En ligt er zelf ook al in 
Haha dit nummer blijft altijd weer ergens opduiken. Had hem al een tijdje niet gezien, thanks <3
Komt volgens mij ook door dat gedoe met die transparante abonnementen en dat je nu de telefoon in z’n geheel afbetaalt tijdens de looptijd van je abonnement. Voorheen was het nog wel eens een paar honderd euro goedkoper om een telefoon bij je abonnement te nemen, nu scheelt het niet eens meer een paar tientjes.
Herkenbaar. Precies hetzelfde hier…
Ik wilde vandaag weer beginnen,maar tot nu toe lukt t niet haha.
Ik geef mezelf nog 5 minuten forum. Daarna even lezen en dan slapen.
Stuur me hier weg als ik er daarna nog ben 
Slaap lekker alvast allemaal 

Waar een wil is, is een weg
Kinderbestekje met de naam gegraveerd?
Ik geef morgen toevallig een zilveren spaarpotje voor een jongen, een schatkist!
(Kind 3 dus ze hebben alles al!)
Het scheelt inderdaad bijna niks. Ik dacht dan maar voor een sim only abonnement te gaan maar zelfs dan ben ik niet eens aanzienlijk goedkoper uit. Jammer wel.
️ word dus gewaardeerd! Ik ging er nu weer voor kijken, maar ze hadden geen stoeren jongensbestek.
Dus hoop dat een spaarpotje ook leuk is.
Mijn dochter heeft een zilveren tandendoosje gegraveerd. Zo mooi!
Maar wat zijn die mensen onderin aan het doen dan. En waarom is er brand. En waar is die gif van. En waarom eten ze in godsnaam pizza hawai. (Hawaai? Hawaï?.. Pizza met annanas!)
Het is van de serie Community, maar deze aflevering heb ik nooit gezien.
Ik nam trouwens altijd aan dat het ding waarmee gezwaaid werd een pyjamabroek was. Vanwege de print.
Sharknado op RTL 7 whahahaha wat een waanzin! Wat slecht!!!’