Ik wil de nieuwe iPhone Xs max
Die man die binnenkomt met de pizza’s ook niet.
Ja hè! Community blijft super leuk. Onder andere vanwege die serie vind ik die Troy zo leuk
Volgens mij heb ik dit gifje echt heel vaak op egf langs zien komen bij forumfittie 

Ik ben ongesteld en m’n vriend was hitsig dus ik denk ik help hem ff en na een tijdje vroeg ik aan hem: waar denk je aan
Aan mij dus, oké
Wat wil je met me doen?
“PIK IN JE NEUS
” en hij trekt zich gewoon weer af zoals hiervoor
Zo fucking droog 
Verhelderend. Nu is dat gifje nog grappiger hahaha.
Kijk! Hadden we toch gelijk dat het een arm was 
Ik ben gewoon nog steeds boos dat de buren tijdens m’n eindexamen hun hele huis hebben gesloopt (letterlijk de achtergevel en alles eruit erin) en zelfs op zondagen om 8 uur aan het boren waren.
Nu elke keer als ik laat thuis kom laat ik de voordeur keihard dicht knallen en stamp ik de trap op en zit ik van
justice motherfuckers
Altijd janken bij het einde van The notebook
Beter komt er een keer een optie op WhatsApp dat je je berichtje nog wijzigen tot bijv. 5 minuten na verzenden. Maak regelmatig een foutje en dan moet ik dat weer verbeteren door het er achteraan te sturen. Ja je kan deleten maar vind ik ook wat omslachtig steeds. Vinden jullie ook dat dit moet komen?
- Ja lijkt me handig!
- Nee stel je niet zo aan. (Hehe)
0 stemmers
Hmm ja zat ik ook aan te denken, mss dat ze dat als grens kunnen doen ja. Of 2 minuten na verzenden, weet ik het haha.
Ik vind iPhones nog wel fijn, maar hoe ouder ik word des te minder ik om nieuwe specs geef. Als ik met mijn mobieltje kan internetten, foto’s kan maken, de accu gaat een dag mee gaat en alles goed op elkaar aansluit (al mijn mactroep), vind ik het mooi zat. Ik ga gewoon net zo lang met mijn SE doen dat ie het niet meer doet.
. telefoontje van 300 - 400 vind ik duur zat 
Ik heb trouwens een pukkel op mijn onderrug. HOE DAN.
Je venisheuvel is dat! Zo’n mooi woord
Naar. Kan je zelf ook amper bij 
Oh ik kan er wel goed bij maar hij is nog niet goed genoeg om er iets mee te kunnen maar hij doet wel pijn.
Ohh ohja dan moet je nog een paar dagen wachten
Irritant altijd die dingen
Ja
Grrr. Dit is wel weer echt een random plek hoor haha. Op je gezicht of billen verwacht je het nog.
Ja! Zoals met Gmail dat je je mail terug kan roepen.
Lijkt mij heel handig want al mijn Whatsappjes gaan zo:
- echte bericht lang verhaal bla-bla-bla
- *correctie 1
- *correctie 2
- *oeps autocorrect ik bedoelde 3
- *en 4 daar had 5 moeten staan
- sorry voor de spam
Haha herkenbaar.