Ik heb eindelijk de mug gevonden die me al 2 nachten lastig viel
Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut er renden net twee muizen door mijn kamer 

ik kan daar niet tegen
OMG NEE. 
Ik heb meteen watjes met pepermuntolie om mân bed gelegd! En morgen kamer opruimen. Beeeeeehhhhhh ik haat ze.
Ik haat het zooo als ik zit te poepen en er komt een huisgenoot thuis. Er zit namelijk een gat in de muur van de wc wat uitkomt op de gang en alles is zo gehorig hier 
Een gat? Als in een soort glory hole? Kan dat niet gemaakt worden? Lijkt me hoogst irritant.
Hahaha nee er hoort een raam in te zitten maar dat zit er niet
Ohhh ik ben veeeel te vroeg gaan slapen. Ik werd net wakker en ben stomverbaasd dat het nog zo vroeg is. Ik dacht dat ik er al bijna een keer uit moest?! En ik ben er niet echt blij om want het wordt nu waarschijnlijk een laaange nacht.
Ik haat het dat als ik vroeg wakker word ik niet verder kan slapen, zoals nu 
Ik ben echt geen ochtend mens. 
Ik moet zo naar de huisarts voor een verwijsbrief maar ben bang dat ik afgescheept word terwijl ik al langer als een jaar iedere dag pijn heb en al 4 verschillende dingen ertegen geprobeerd heb.
Pff lastig. Niet te snel opgeven vandaag! Jij bent ook belangrijk
iedere dag pijn is niet normaal
Herkenbaar! Op een dag waarop ik zelf denk van, bwa, kan er mee door maar niet geweldig, krijg ik ook altijd complimenten.
Nu ben ik wel benieuwd naar je outfit! 
Omdat je wilt voldoen aan het verwachtingspatroon van anderen. Gewoon lekker om 12 naar bd gaan als je dat wilt
Nou Glennis zit in de finale hoor.
Ik ben moe en heb een ochtend humeur. Vandaag voor nu nog even helemaal geen zin.
Ik sliep al voor half blijkbaar want appjes van kwart voor 9 krijg ik nu pas binnen. Ben nog niet echt uitgerust eigenlijk
Ik kreeg een tijd terug een reep chocolade van een omaatje waarbij ik ooit heb gewerkt. âJaa soms moet je jezelf verwennen heâ. Ik dacht nog, ik ontbijt vaak met croissants, donuts, overgebleven pizza, zelfs wel eens een frikandel maar ik vind chocola gewoon niet lekker maar ze stond erop. Nu brak ik net maar een paar blokjes af, maar ik kan er gewoon niet gelukkig van worden haha. 
Bij mij werkt het helemaal niet.