Wat je even kwijt wilt #7

Ohh geluk aan mijn kant vandaag! Na vandaag heb ik vakantie. Maar deze bus waar ik nu in zit is zooo vaak ruim 10 minuten te laat en dan ben ik echt net op tijd op mijn werk. Dus in zat al helemaal in de stress dat het net op deze dag mis zou gaan en echt te laat zou zijn. Nu is hij 5 minuten te vroeg :sunglasses:

5 likes

Nee dan moet ie maar op tijd komen. Zou dit dan ook gewoon zeggen (zit je wel lekker ongemakkelijk ernaast haha, maar goed)

7 likes

Ik heb in de avond kunnen kiezen

1 like

Mijn pakketje met mogelijke outfit voor een feestje komt morgen in de namiddag aan en 's avonds is het feestje. Hopelijk is het nog op tijd :thinking:

Zovirax is juist alleen om te smeren bij de eerste verschijnselen (dus het tintelen/branden). Het is een anti viraal middel waardoor mogelijk de koortslip iets eerder weggaat. Maar de “uitbarsting” komt toch wel. Zodra je blaasjes hebt kun je beter iets van zinksulfaat smeren. Dit verzacht iets en droogt de blaasjes sneller in.

2 likes

Willen jullie vandaag weer voor me duimen? Aangezien jullie dat vorige x ook hebben gedaan bij mijn solli haha. Ben door naar volgende ronde en moet vandaag dagje meelopen. Beetje zenuwachtig :joy:

43 likes

Gewoon een toiletraampje, wel klein maar alsnog open haha

1 like

@Trenchcoat Succes! :muscle:

1 like

Stel anders voor om samen te winkelen? Dan maak je er een leuke dag van samen en kan ze je alsnog helpen met uitzoeken :slight_smile:️

11 likes

Man man man ik ben al twee uur wakker maar ik heb nog steeds het gevoel alsof ik m’n ogen moet openhouden.

Ik heb dit ook wel een beetje. ‘Vroeger’ zou ik niet eens denken aan bepaalde dingen, maar nu ik werk en geld heb en het makkelijk kan, wil ik het ook eerder.

3 likes

Succes, en veel plezier ook :blush:

1 like

Ik snap het wel hoor! Ik zou liever een persoonlijk cadeau willen van 50 waar iemand echt goed over na heeft gedacht dan 100 voor zoiets ‘saais’. Terwijl ik toch niet echt geef om cadeaus.

Wil vrijdagavond gezellig uiteten met m’n boifren in Den Haag. Niet superduur en beetje lang tafelen mag wel (bijv tapas ofzo)

Iemand tips?

1 like

Wie is er goed in hints verzinnen? Mijn vriend is morgen jarig en wil hints voor zijn cadeau. We gaan een weekendje weg - dat we morgen iets gaan doen weet hij, want hij mocht op die dag geen andere plannen maken. Maar ik denk niet dat hij verwacht dat we echt het hele weekend weg gaan.

Mijn vriend heeft zojuist een klacht naar de NOS gestuurd omdat hij het NOS onwaardig vindt dat al dat nieuws over Glennis Grace constant op de voorpagina of bovenaan in de app staat :biggrin:

60 likes

He’s a keeper!

2 likes

Ik word echt oud, ik voel me zo brak en gaar omdat ik om 2 uur ben gaan slapen na een feestje terwijl ik alsnog 8 uur slaap heb gehad :joy:

Een foto van een cryptisch gedeelte van een bezienswaardigheid daar sturen? Een stuk kerktoren of kasteel ofzo? Of iets anders opmerkelijks?

3 likes

Dekxels? Is niet echt tapas maar wel shared dining met kleinere gerechtjes (alles is ter grootte van een voorgerecht).