Wat je even kwijt wilt #7

@voortaan Bij mij vaak wel, of dan wordt de koortslip in elk geval minder groot. Maar baat het niet, dan schaadt het niet toch?

1 like

De laatste tijd draag ik een klein beetje concealer en bb cream en ik vind het zoooo mooi
Ik was m’n kamer aan het opruimen en vond ik een tester van concealer, dus ik dacht ik probeer het gewoon. Maar nu wil ik een echte kopen alleen echt geen zin om me erin te verdiepen.
Misschien koop ik wel een goedkope variant bij Kruidvat, lekker makkelijk. Ik zie er zoveel wakkerder uit, zo fijn!!

3 likes

Ik zit al een half uur op de bank in mijn sportkleding :sweat_smile:

1 like

Ik heb zojuist mijn eerste boete gehad in mijn hele leven voor fout parkeren :disappointed_relieved: . Ik heb een parkeervergunning waarvan ik dacht dat het in het gehele centrum gebied geldig was. Kennelijk niet dat ene mini stukje… fuck!

Nee hoor, helemaal niet. Jij hoort je, zowel fysiek als psychisch, veilig te voelen in het ziekenhuis en bij je artsen. Als dat niet zo is heb je groot gelijk dat je naar een ander ziekenhuis gaat.

7 likes

Als jij er geen goed gevoel bij hebt dan moet jij gewoon veranderen van ziekenhuis. Het gaat om jou, jij bent de patiƫnt.

Even over mijzelf:
Ik heb ook in een bepaald ziekenhuis gelegen waar ik totaal niet tevreden was over de informatie voorziening toen ik daar lag. Ik wist eigenlijk niet wat ik had. Ik heb dit toen aan de huisarts moeten vragen. Heb toen heel bewust aan de huisarts gevraagd om mij naar een ander ziekenhuis te verwijzen.
Huisartsen gaan daar gewoon in mee.

1 like

LETS GO

Zolang jij er geen toestemming voor geeft wordt jou dossier niet met andere ziekenhuizen gedeeld. In principe zou alleen je huisarts er vanaf weten.

In het andere ziekenhuis was het inderdaad veel beter. Het ziekenhuis waar ik niet tevreden over was had wel kleine dingen verteld, maar het is mij nooit duidelijk geworden wat ze allemaal gedaan hadden. Via de huisarts ben ik daar wel echter gekomen.

1 like

Mijn laptop doet superraar en de systeembeheerder weet er geen raad mee en nu moet ik met die laptop naar de campus. Maar ik heb om 17:00 een deadline!!! Shit.

Shit ik hem mijn telefoon laten vallen en nu is het scherm kapot. Iemand al eens ergens dezelfde dag een iPhone plus scherm laten vervangen wat goed bevallen is? Regio Breda/Rotterdam/Den Haag?

Bleh ik heb zo een ā€œspannendā€ gesprek en ben zoooo zenuwachtig. Terwijl dit gesprek er juist is om mij te helpen, maar ik ben bang voor wat eruit komt en dat ik dan gelijk moet handelen en dĆ”t is waar ik bang voor ben.
Lekker cryptisch en onsamenhangend omschreven, maar ben echt heel gespannen kan wel huilen

1 like

Hopen dat er een andere arts op dienst is?

Sorry had er geen rekening mee gehouden dat je in Belgiƫ woont.

1 like

Je handen even in koud water laten weken zodat de lak goed uithardt en dan je handen wassen met zeep?

1 like

Ah damn, ik vraag me af wat ik zou doen? Eerlijk zeggen of alles houden? Wat ga jij er nu trouwens mee doen?

1 like

Ja! In Den Haag, loosduinse Hoofdstraat. Volgens mij een uurtje.

1 like

Dit is mn 50e post yes! :star_struck: Nu ga ik de rest van de dag jullie outfits bekijken!

7 likes

Oh dat zou zelfs gewoon in mijn pauze kunnen. Ga ik die even bellen.

@anon31745129 Ja had al met de verzekering gebeld maar telefoon is niet gedekt. Doei €200 :disappointed_relieved:

1 like

Geen idee of je hem al gekocht hebt of niet, maar mijn vriend heeft hem en vindt het geweldig leuk hahah.

1 like

Ik heb gisteren stampot zuurkool gegeten en als ik er aan denk verschijnt er automatisch weer een lach op mijn gezicht <3

Ik ben ook zo’n sneu persoon…

11 likes

Haaaaa zin in zuurkool nu.

1 like