Het is echt mijn lievelings eten 
Ik weet niet wat er aan de hand is… Maar als je wil praten mag je altijd een privé berichtje sturen.
Heel veel sterkte! - geeft een dikke virtuele knuffel -
Sterkte!
Als je het gevoel hebt dat je ergens anders beter geholpen word moet je dat echt doen! Het gaat om JOU gezondheid. Ben zelf 2/3 jaar geleden ook overgestapt en word nu zoveel serieuzer genomen dan in het andere ziekenhuis. Als je naar een andere arts gaat zou je ook kunnen vertellen waarom je daar bent gekomen.
Mijne ook! Zuurkool is me levuh
haha er reed net een wegwerkzaamhedenbusje voor ons en er stond met grote letters ‘sleep’. dus ik vroeg aan een vriendin met wie ik was ‘huh waarom zou er nou zo groot slaap op zijn busje staan?’ 
mijn vriendin keek me heel gek aan. ‘uh enthusiasm, dat staat voor sleep. als in: een voertuig wegslepen…’
Er is altijd één instructeur bij mijn sportschool waarbij ik na zijn les echt nog daaagen spierpijn heb. Nu was 'ie er gisteren spontaan weer dus ik voelde de bui al hangen…
Maar ik kan vandaag niet eens meer fatsoenlijk mijn armen strekken dus ik mag straks de hele avond als een soort halve T-rex op mijn werk rondlopen 
Ohhh zo nice! Ik ken bijna niemand die het lekker vindt, laat staan dat het iemands lievelings eten is. Ik vind dit echt leuk haha sorry
️
@Diafragma geen idee wat er aan de hand is maar het klinkt verschrikkelijk. Een knuffel en heel veel sterkte… X
@Madrid als je oprecht jezelf bent bij die persoon, dan ben je het allermooiste 
Ik was met een jongen aan het daten en die was naar zo’n set. Ik ging het later terug kijken en hij stond naast de DJ met zonnebril op (het was gewoon binnen) een beetje tof te doen, echt een afknapper 
Ik heb hem inderdaad gekocht, en mijn vriend is ook heel tevreden over het spel haha 
Ohhh wat lief van hem! Mooi dat je dat kan zijn bij hem. Heel veel plezier en geniet ervan!
ik weet dat je laatst een linkje hebt geplaatst
maar zou je nog een keer een linkje kunnen geven van die amsterdamvlogs oid?
i wanna cringe
Love zuurkool <3
Gewoon doen. Een van de betere keuzes die ik de afgelopen jaren heb gemaakt was om dingen elders voort te zetten. Eindelijk weer het gevoel om een mens te zijn en niet een vergeten nummer.
Jawel! Als je het echt op tijd begint te smeren kan het echt wel helpen! Maar dan ook echt wel op tijd, niet als het al zo ver is. Ik heb toch al een aantal keer een monsterlip kunnen vermijden op die manier.
Ik gebruik wel Vectavir en geen Zovirax.
Edit: sorry als ik nu niet-wetenschappelijke info verspreid maar ik heb sinds ik dit gebruik geen grote uitbarstingen meer gehad, terwijl ik voordien wel echt een koortslip kon hebben waarmee ik me echt een monster voelde.
Ik zit uit de wind in de zon met koffie. Wil hier nooit meer weg. Kom eindelijk een beetje tot rust. Maar helaas moet ik zo naar de volgende locatie voor mijn werk
Knuffel voor jou! Ik hoop dat alles toch nog wat mee gaat vallen, sterkte
ik heb de horrorsollicitatie gewoon gedaan jongens!!
(het ging trouwens niet heel goed)