Wat je even kwijt wilt #7

als je gevarieerd eet heeft het weinig nut volgens mij

Heeft niet plaatsgevonden want ik moest meteen door naar een feestje. Ik was letterlijk 1 minuut op t station hahah

Godver ik had dus vanmiddag een zwarte broek gekocht en vanavond aangehad en hij is dus nu al vervaagd? Kan ik hier nog mee terug? Kaartjes zijn er al af

WEEEEEEEKEEEEENNNNDDDD!

1 like

Ik vandaag naar school voor de introductie dag van mijn opleiding.
Had de ROC een grote banner neergezet met alle namen van de nieuwe studenten van dit jaar.
Ik dat halve bord doorlezen.
Staan er 3 namen op waarop de mensen om mij heen gelijk zeiden:’ ja, maar, wat is DAT voor naam dan?’
Komen ze:
1 Ola (eey psst, wil je aan mijn ijsje likken)
2 Princess (waar is je handtas hondje)
3 Beyonce (must be sassy)

6 likes

Shit ben zo dom geweest. Heb witte bultjes aan de zijkant van mn tong. En nu heb ik natuurlijk gegoogeld wat het kan zijn. Natuurlijk denk ik dan altijd weer het ergste. Terwijl jet waarschijnlijk niks is.:roll_eyes:

Het lijkt er niet echt op. Als ik er volgende week nog last van heb. Even langs de huisarts .

Vroeger op ellegirl was er ook een klaagtopic, kijk ik hier nu overheen? Of is het alleen voor members only.

Anyway: Zit nog steeds intern voor m’n stage en heb echt de saaiste vrijdagavond ooit gehad. Morgen nog ‘dienst’ en dan eindelijk weekend. 1 dag welgeteld #ikhebeenhéééélzwaarleven <- doet me denken aan dit liedje haha

Ik lig net in bed en m’n darmen zijn begonnen met het geven van een concert

3 likes

Ik slaap dus al een week heel weinig door oa pijn en ik ging met de dag meer tegen de nachten op zien daardoor. Tot het punt dat ik afgelopen dagen het ook steeds uitstel en niet wil :weary: Wel pijnstillers nu, hopelijk helpt dat wat.

nee die is er niet (ook niet members only) maar ik denk dat ‘huilon’ een geschikt topic voor geklaag is

wat kut zeg dat je zo aan het overgeven bent.
vaak is het wel een opluchting? en is er ook een reden tot overgeven
 maar, genoeg water drinken.

en als het aanhoudt, zou ik het wel in de gaten houden

1 like

Heb vandaag zo veel klusjes gedaan die ik al tijden uit stel én alvast wat dingen ingepakt voor de verhuizing (duurt nog 2 maanden maar oké). Lig nu uitgeput maar tevreden in bed, zo fijn!

Beetje jammer dat er op de 5e verdieping n feestje is en ik het hier op de 1e verdieping nog hoor
 En moet morgen werken dus hoop wel dat ik gewoon in slaap val.

2 likes

Ik kan ‘Jij denkt maar dat je alles mag van mij’ niet op een normale manier lezen, dat ga ik in mn hoofd dan meteen zingen. En dan blijft dat lied vervolgens ook lekker hangen. :sweat_smile:

2 likes

Al gekeken naar buurthuizen of een wijkcentrum??

1 like

@anon98052296 dat wat hun moeder allemaal heeft fout gedaan moeten haar kinderen die hier met nota bena 1,5 jaar en 2,5 jaar kwamen niet uitmaken. Wisten zij veel. Dat hun moeder is terug gestuurd, daar valt veel over te zeggen. Ik snap niet dat ze kinderen zo enorm de dupe laten worden van de fout van een van hun ouders. Enorm gevoelloos en oneerlijk. Bijna bizar. Hoop dat er een school voor ze wordt gevonden, dat lijkt er tot nu toe ook nog niet op.

Ik ben nu aan het werk met een 24 uurs dienst en ga zoo het slaap deel in, maar ik mis voor het eerst echt mijn eigen bed en m’n diertjes :confused:

Ik heb een hele dikke ontsteking in mijn lies en het doet zo’n pijn. Fuck.

Ik ben net naar Blackkklansman in de bios geweest en wow
 zó indrukwekkend. De hele zaal was stil en uit het veld geslagen, zelfs toen de lichten al aan gingen

2 likes

Er zit ook wat humor in, maar vooral richting het einde wordt het steeds serieuzer.
Ik weet niet of je al gelezen hebt over het einde van de film dus voor de zekerheid doe ik het even in een spoiler

Einde

Op het einde laten ze beelden zien van de aanslag in Charlottesville vorig jaar, en dat zijn best wel heftige beelden vond ik. Ik was er echt stil van en kan het nog niet helemaal los laten. De film is ook opgedragen aan een meisje dat daar overleden is.

Gewoon je dekbed over de hoes leggen vannacht, toch de warmte maar niet de moeite.

2 likes