Wat je even kwijt wilt #7

Wie zijn dit? Ben het aan het kijken maar hoe irritant kun je zijn echt

Gefeliciteerd met je verjaardag! En eet smakelijk, ziet er lekker uit

Iedere keer nadat ik nutella heb gegeten, heb ik zo’n buikpijn :expressionless:

Gefeliciteerddd :two_hearts:

Het is ook mijn favoriete eten!! Eindelijk meer zuurkoolliefhebbers! Iedereen vind het altijd maar gek dat het m’n favoriete eten is

1 like

Misschien moet ik zuurkool een tweede kans geven. Ik associeer het altijd met een kut iemand en deze zuurkoolwraps wil ik al eeuwen proberen.

Kwam dit nieuwsartikel tegen en moest gelijk aan hier denken:
https://www.ad.nl/bizar/amerikaans-jochie-krijgt-bbq-spies-in-hoofd-en-overleeft-het-dit-verzin-je-niet~a9649963/

Het is gebeurd.
(of haal ik nu 2 forumdingen door elkaar)

9 likes

@zwaardvis @Filia

Dank jullie wel! :blush:

Omg die wil ik proberen!

1 like

Ja Google, ik weet dat het nog 42 minuten naar huis is vanaf werk maar ik ben nog niet klaar met werken. Hou maar op met meldingen sturen

8 likes

Ik ging net naar de IKEA en ik heb al heel lang zin in die kaneelbroodjes uit de vriezer. En nu waren ze er niet :cry::cry:

3 likes

Iemand een idee om te doen als een collega gaat trouwen? We willen er iets leuks informeels van maken.

Ik dacht sowieso aan een trouwtaart als dat een beetje cheap te regelen is?

Jongens, het is gebeurd

21 likes

Positief overprikkeld , wauw, geef mij dat. Haha

Mijn werk verwacht af en toe veel te veel van mij en ik word er echt gek van. Waarom denken zij dat ik Ɣlles kan?

Ja maar mn spullen staan op mn eigen laptop :frowning: het is inmiddels gelukt en alles is ingeleverd

1 like

Hm ik vind dit een beetje ongepast.

3 likes

Hoe bevalt je nieuwe studie?

dankjewel! het gesprek ging goed! echt heel blij mee, nu nog dit goede gevoel proberen vast te houden en niet weer wegzakken in negativiteit.

waarom zou jij graag in de toekomst willen kijken? ik trouwens ook heel graag, zit nu ff niet super lekker in m’n vel en zou graag een halfjaar verder willen kijken, hoe het dan met me is. (hoop natuurlijk beter op m’n plek)

1 like

Ik zit voor de computer en zit ondertussen van die snoepjes uit een zakje te eten maar er staat hier nog een zakje met kattensnoepjes en ik pakte net uit het verkeerde zakje :tired_face:

28 likes