Wat je even kwijt wilt #7

Waarom kan ik geen mensen meer volgen op instagram? Krijg elke keer een melding dat er iets geblokkeerd is?

Ik ben al de hele week moe en heb spierpijn, dus ben naar m’n ouders vertrokken en zit nu in bad met een pak oreo koekjes

7 likes

Gefeliciteerd!! Die taart zit er heel lekker uit, hopelijk heb je er van genoten :blush:

Heeft iemand verstand van post?

Ik wil een brief versturen naar het buitenland. Nu heb ik op de website van PostNL al gevonden dat dit, met het gewicht dat ik heb en naar het land waar het heen moet, €12,60 aka 9 internationale postzegels kost.
Ergens anders las ik dat internationale postzegels ook vervangen mogen worden door gewone postzegels, zolang het er maar voldoende zijn. Dat interpreteer ik als dat ook 16 gewone postzegels mag plakken, want die hebben samen een waarde van (iets meer dan) €12,60. Klopt dat?

Zou ik eventueel ook internationale postzegels en gewone postzegels mogen combineren? Dus dat ik de 3 internationale postzegels die ik nog heb aanvul met voldoende gewone postzegels?

Je kunt als het goed is ook chatten met PostNL! Ik zou het daar even vragen. Zelf ga ik altijd naar een winkel met een pakketpunt om mijn brief dan goed te laten frankeren.

@Diafragma heel veel sterkte!

Heeft iemand een idee voor een cadeau voor mijn vriend, waarmee ik over een paar weken mee ga samenwonen en een samenlevingscontract mee krijg? Ik wil graag iets kleins kopen, maar heb geen beter idee dan een fles champagne (wat overigens altijd goed is).

Zon corny sleutelhuisje met twee vogels. Maar dat zeg ik alleen omdat ik alleen nog maar het samengewoond met notoire sleutel verliezers

3 likes

Muh ik voel me sip

3 likes

Naar een chat had ik gezocht maar ik kon hem op de website niet vinden dus ik dacht dat die er niet was. Maar nu heb ik 'm via Google, thanks!

Normaal zou ik idd ook naar een pakketpunt gaan, maar ik heb nu nog zo’n stapel postzegels liggen dat ik het zonde vind om die te gebruiken. Als ik er met de chat niet uitkom neem ik die postzegels wel gewoon mee naar het pakketpunt haha.

1 like

Ghosthug wil je het er over hebben?

Ja dit is zo chill, dit kan wel op Telegram en maakt me echt een blijer mens want ik maak veel typfouten.

1 like

Dinsdag op een huis geboden en vandaag te horen gekregen dat de verkopers in principe akkoord zijn :eek::eek: Volgende week hebben we een gesprek en als alles goed gaat vieren we gewoon Kerst in ons eigen huis!!!

48 likes

:joy::joy: Waarom kijk ik dit? Ik moet werken

2 likes

Ik heb nu al 3x gelezen dat die jongen op een spies is gevallen. En zo grappig vind ik het niet eerder ongepast.

12 likes

Hahaha noooit een slecht idee inderdaad!

Ik wilde een pumpkin spice latte maar ik dacht, laat ik hem eens met plantaardige melk nemen. Zegt die jongen ‘zonder slagroom neem ik aan?’
Toen dacht ik oja. Kut. Maarja. Hahahaa

8 likes

Ja je hebt gelijk!! Maar ik voelde me zo stom want ik had echt een heel gesprek over die plantaardige melksoorten haha. Volgende keer zeg ik gewoon met sojamelk en slagroom!!

3 likes

Nou dat gebeurde mij ook en in een flits dacht ik: hallo vind je me dik ofzo. :expressionless:

3 likes

Olie helpt een beetje. Je zou met doucheolie kunnen douchen. Moet zeggen dat ik die van Dermolin net iets zachter vind dan Nivea. Olie in je haar, een kokosolie haarmasker misschien. Is ook niet altijd even fijn om eruit te krijgen maar het helpt tegen de jeuk. Verder je insmeren met aloe vera, uierzalf of vaseline. Ook allemaal super vet maar helpt tegen de jeuk. Washandjes in het vriesvak leggen kan ook fijn zijn maar de jeuk kan soms wel feller terug komen. Veel succes, jeuk is soms erger dan pijn.

3 likes

:poop:

2 likes