Wat je even kwijt wilt #7

Haha herkenbaar!! Dan is het ineens tyfus klere kut ding, met een zwaar Rotterdams accent :joy:

2 likes

Kheb zin in eten maar ik weet niet wat ik moet eten want wil ongezond maar toch ook niet :roll_eyes:

Zo’n dagšŸ˜‚

1 like

Moest vandaag op de cardio werken maar vind dat zo’n saaie afdeling (’: Heb me dood verveeld haha.

1 like

Volgende week 28 graden zegt mijn laptop… 1x raden wie er al een winterdeken op heeft liggen.
:roll_eyes:

5 likes

We hebben hier een rupsenplaag en ik vind ze echt zooo vies. Op elke deur minstens 5 :cry: Ik heb liever spinnen, echt waar.

1 like

Ik ben zo moe en zo misselijk, maar alleen van 15 tot 18 ongeveer? De rest van de dag gaat het prima maar rond deze tijd gaat mn hele lichaam in nope-mode :’(

Gewoon samenloop van omstandigheden denk ik. Lief dat je t vraagt :kissing_heart:

1 like

Dan ben je misschien te veel mensen in te korte tijd gaan volgen, dan word je tijdelijk geblokkeerd.

@Diafragma Sterkte :heart:

1 like

Ik heb lekker pizza besteld want ik bestel echt nooit wat maar vandaag mocht het van mezelf
Zo’n honger en zin in :pizza:

18 likes

Zuurkool :heart:ļø

1 like

Aah ziet er wel leuk uit ja! Thanks :blush:

Jeee kreeg een mailtje dat ik over anderhalve maand een kijkdag heb bij mijn nieuwe huis.

12 likes

Ging echt heel goed!!! :blush: nu is het afwachten wieeeh

25 likes

Jahoor heb weer een fitness abo genomen. Dit keer wel met voorwaarden die voor mij belangrijk zijn: groepslessen met instructeur (armoede troef bij basic fit tegenwoordig met die instructeurs op schermen), een parkeerplaats (zodat ik me niet laat tegenhouden door regen) en goedkoop.

En ik zal verdomme vr za of zo gaan wekelijks anders gooi ik klauwen met geld weg

4 likes

het is bijna het einde van mijn werkdag en ik heb echt zo weinig uitgevoerd, maar ik heb deze hele week al zo weinig concentratie ofzo. Komt misschien omdat ik nog in het traject van ā€˜nog net niet beter, maar ook niet ziek meer’ zit.

Ik heb gechat met een PostNL medewerker en die gaf precies hetzelfde antwoord! Dus het klopt nog steeds haha :grin:

2 likes

Dit is nu al mn lieverlings nummer en ik moet heb nog luisteren thanks voor de tip!

6 likes

hahah bij mij staat 'ie al sinds 'ie uit is constant op repeat… frenna en lil kleine? yes please.

5 likes

Dit lied is mijn nieuwe liefde juist! Toen ik hem hoorde was ik opslag verliefd :heart_eyes:

1 like

Jaa mijn god ik dacht eerst jeeej leuk. Maar ze hebben de tekst aangepast… en Anna zit in hun clip vind ik ook stom.

1 like