Wat je even kwijt wilt #7

Het gaat mij niet zozeer om de diepgang van de tekst (welke diepgang?) maar het refrein mee blèren, het deuntje en de stem van lil kleine. Ik hou wel van onzinnige nederrap op z’n tijd.

1 like

Oké kan iemand me alsjeblieft helpen?

Vriendlief is zo slim geweest om de natte was 2 weken in de wasmachine te laten zitten en nu zijn mijn lievelingsshirts helemaal beschimmeld gvd

Is die schimmel er nog uit te krijgen en zo ja hoe?

En naast dat heb ik serieus nog maar 2 topjes over dus ja

WTF is dit voor tyfusherrie :scream::scream:

3 likes

Denk dat ik zo pizza ga bestellen. :ok_hand::pizza:

5 likes

Ik vind het zo jammer dat ik niet zelf objectief kan beoordelen hoe anderen mij zien (uiterlijk)

8 likes

@Astor gefeliciteerd!

Ja, het is er nog niet uit helaas. Ik las iets van schoonmaakazijn dus ga dat zo proberen

Zou het wel jammer vinden als dat niet helpt want eentje is niet meer te verkrijgen :frowning_face:

Dat weet ik dus juist niet en zou ik heel graag willen weten hahaha. Ik zou willen weten of mijn beeld van mezelf klopt met hoe anderen het zien

2 likes

Hahahahaha ik heb echt niet zoveel lef

Je hebt ook /Roastme, dan gaan ze zo gemeen mogelijke dingen over je zeggen Haha. Daar zou ik echt van gaan janken en nooit meer naar buiten willen.

4 likes

Hij doet me denken aan San Junipero van Black Mirror. Beetje dezelfde types.

Hahaha nee ik bedoelde het meer als hersenspinsel dat wij als mens nooit echt zullen weten hoe anderen ons zien en of dat wat ze zeggen klopt. En of dat dan matcht met hoe wij onszelf zien.
Je ziet jezelf elke dag en toch zul je dat nooit weten

2 likes

Nouja het is vrijwillig en wel heel erg grappig, maar ze zijn ook altijd pijnlijk treffend Haha. Idk, maar ik denk dat een complimentendienst een beetje nep is? Ik weet niet, persoonlijk zou ik er weinig van geloven als 300 mensen “So Pretty” zouden zeggen, maar 300 mensen die “WoW ur ugly” zouden zeggen zouden ze me wel pijn doen lol.

4 likes

Dit lijkt me best interesant maar ja als al die reacties gaan dingen gaan zijn als “Je bent dik” dan denk ik ja hehe vertel me iets nieuws.

3 likes

Zo erg aan het genieten van mijn nieuwe telefoon, hij werkt zo lekker soepel <3

Ik vind dit ook heel interessant om over na te denken! En dan niet per se puur uiterlijk, maar meer het totaalplaatje van hoe ik overkom (stem, lichaamstaal).

3 likes

Ja inderdaad.
Ik was afgelopen weekend stappen en ik was nogal dronken en toen zei er iemand: doe es niet zo druk?!?
Terwijl normaal ben ik suuuper rustig en vragen mensen altijd aan mij of ik het wel naar mijn zin heb. Ik zou inderdaad zo graag willen weten hoe anderen mij zien

Laatst postte iemand hier een foto van zo’n letterbord met de tekst ‘in dit huis kan je de tering krijgen’. Staat die nog ergens op t forum? Kan hem niet meer vinden maar vond het zo grappig :’)

13 likes

Dat zijn ook van die vreselijke dooddoeners. Heb dat ook wel eens gehad en dan ga ik gelijk nadenken over hoe ik op dat moment aan het doen ben en dan ben ik gelijk uit het moment.

3 likes

Hele dikke knuffel! Kan ik je ergens mee helpen? :heart::heart:

1 like