Wat je even kwijt wilt #7

Tijd om naar school te gaan :sleepy:

Ik heb een vak en ik heb dit zelf uitgekozen en ik keek er echt naar uit maar ik vind het nu al (na 2 keer) zo moeilijk en zo kut en ik ben zo gestresst. Ben pas 2 weken bezig man gvd

en also @George gefeliciteerd!

2 likes

Aaaaaa ik ben helemaal lekgeprikt door muggen op m’n hielen en de zijkanten van m’n voeten. Word gek :cry:

Net in de trein staat er een random man op en houdt een heel betoog over hoe we goede mensen kunnen zijn etc en gaat vervolgens weer zitten. Leek een soort actie?? Iemand dit vaker meegemaakt?

1 like

Bah, ik hoop dat je je vandaag wat beter gaat voelen <3

1 like

Ja had ik ook. Heel ongemakkelijk. Toevallig een trein uit Utrecht?

Nee uit den haag! Was heel ongemakkelijk idd want het bleef doodstil verder haha

Vannacht veel te kort geslapen. En helaas gaat dat vaker voorkomen nu ik weer door de week moet trainen en wedstrijd zal spelen.

Whoohoo. Na 2 weken niet naar de AH te zijn geweest doordat ik me te beroerd voelde etc kan ik er straks eindelijk weer naartoe en allerlei nieuwe dingen meenemen :grin: Kreeg al bijna een hekel aan het nieuwe producten-topic, omdat ik er niet naar kon handelen haha.

16 likes

Mehhhh ik lig met buikgriep in bed. Iemand tips? Ik ben wanhopig hahaha

Werd vanochtend vroeg wakker gemaakt door een vogel die op mn raam kwam zitten en keihard ging krijsen.
En nu laat ik mij van het kastje naar de muur sturen #life.

1 like

Ik ben masterchef aan het terugkijken en moet bij elk zielig verhaal janken. Hallo hormonen #ongeschikt

Ik heb van 11:15 tot 13:30 vrij en iedereen klaagt maar ik kan de tijd zoo goed gebruiken om wasjes te draaien en op te ruimen voordat ik een weekend weg ga. Heerlijk!!

9 likes

Omg het kastje stuurt me niet naar de muur maar het kastje helpt me. Ik hou van kastjes.

15 likes

Het enige voordeel aan vroeg beginnen is dat er nog geen kip was en ik mijn auto naast de ingang kon parkeren. En dat ik eerder naar huis kan :sleeping:

2 likes

HAHAHAHAHAHAHA. In het koelkastje.

:cry: Ik keek net een filmpje over hoe ze (in Amerika) katten gebruiken voor experimenten in laboratoriums en zit nu echt te huilen. Hartverscheurend gewoon.

Ik heb de eerste kruidnoten voor dit jaar weer in huis, truffel chocolade kruidnoten hmmm lekker

3 likes

Heeft er iemand hier 2 master’s achter elkaar gedaan? Niet tegelijkertijd?

Bedankt nog! :blush:

Iets teveel cocktails gehad gisteravond :sweat_smile::thinking: