Wat je even kwijt wilt #7

Ja ik! Heb je er vragen over?

Vanaf wanneer mag je wollen vesten en truien aan? :joy:
Ik heb zo’n gigantische kleding stress. Of ik ben helemaal in donkere kleuren of het is van wol. Urghhhh

2 likes

wanneer jij wil, als je het koud hebt zou ik gewoon een wollen trui aan doen hoor. draag ik ook al een week (als het niet te warm is)

1 like

Ja! EIgenlijk alleen over het collegegeld. Ik lees regelmatig dat je voor de tweede instellingsgeld betaalt als je ze niet tegelijk doet. Maar soms ook dat je overheidsgeld betaalt als je je inschrijft tijdens de eerste, en dan gelijk doorstroomt. Wat zijn jouw ervaringen daarmee?

Vanaf wanneer jij daar zin in hebt haha.

1 like

Ik heb zin om zo leker een flink stuk te lopen in de pauze. Gelukkig is het ook wel degelijk weer.

1 like

@Kokosnoot @anon39978576 thanks voor deze bevestiging! Ik heb heeeerlijk een trui aan :sunglasses:

3 likes

Vind je het helemaal niet leuk of net iets minder leuk dan wat je nu doet.

Ah lijkt me lastig ja als je dan steeds de hele tijd een beetje fake moet doen.

Ik heb zelf geen instellingstarief betaald. In januari was ik klaar met master 1 en in februari begon ik met master 2. Ik heb ervoor gezorgd (in overleg) dat mijn laatste cijfer pas ná de inschrijving van master 2 werd ingevoerd. Zo studeerde ik dus soort van even twee masters, maar eigenlijk dus niet aangezien ik met nummer 1 al klaar was.
Dus: zolang je zorgt dat er wat overlap is tussen de masters, hoef je geen instellingstarief te betalen. Dat kan je dan ook doen door een cijfer van een vak in overleg nog niet te laten invoeren.

1 like

Na de inschrijving of na het beginnen aan master 2? Want ik zou me in theorie ook in september al in kunnen schrjven voor the master van september een jaar later

Uch ik vroeg me al steeds af waarom er iets wittigs in mijn kiesgat zit… Blijkt gewoon een stukje kies te zijn? O.o Dat stak ook gewoon door mijn tandvlees heen. Heb het er zelf deels uit weten te halen maar het deel wat door mijn tandvlees steekt krijg ik niet goed eruit (het beweegt wel want het steekt er niet meer uit aan één kant en nu zit daar een gat). Nu snap ik waarom dat gat van mijn kies daar niet goed dicht gaat, er zat iets dwars in.

Maar tandartsafspraak is gemaakt hoor.

Zo veel zin in dit weekend! Lekker wijntjes drinken op de kermis, joeee :raising_hand_woman:

1 like

Waarom heb ik zo een korte spanningsboog.:face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Ik heb mijn “snor” net geharst en ik heb best dikke lippen van mezelf, nu lijkt het net of ik fillers in m’n lip heb door de zwelling en roodheid boven m’n bovenlip en ben ik bang dat mensen dat echt gaan denken :woman_facepalming:t2: hopelijk trekt het snel weg :roll_eyes:

3 likes

Bedankt hiervoor :joy: Dit had ik even nodig hahaha

1 like

Ja ik was iets van een week bezig met de tweede toen de eerste werd afgerond, of ik had alleen zo’n welkomsdag gehad ofzo. Ik was dus eigenlijk al klaar, alleen dat cijfer moest nog worden ingevoerd zodat het leek alsof ik nog bezig was.
Sorry als dit een warrig verhaal is haha ik typ dit tussen de telefoontjes door op m’n werk

1 like

ben echt even down vandaag, houd maar een schoonmaakdag dan komt er tenminste nog iets productiefs uit me

Ik ga op introductiekamp van de studentenvereniging. Zin in en spannend!!

22 likes

Ik ben net begonnen met een deel van mijn kledingkast opruimen en uitzoeken wat dus inhoudt dat mijn hele bed is bezaaid met kleding. Nu nog even de motivatie vinden om door te gaan. Waarom ben ik zo slecht in opruimen??

2 likes