Wat je even kwijt wilt #7

Zo veel zin in dit weekend! Lekker wijntjes drinken op de kermis, joeee :raising_hand_woman:

1 like

Waarom heb ik zo een korte spanningsboog.:face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Ik heb mijn “snor” net geharst en ik heb best dikke lippen van mezelf, nu lijkt het net of ik fillers in m’n lip heb door de zwelling en roodheid boven m’n bovenlip en ben ik bang dat mensen dat echt gaan denken :woman_facepalming:t2: hopelijk trekt het snel weg :roll_eyes:

3 likes

Bedankt hiervoor :joy: Dit had ik even nodig hahaha

1 like

Ja ik was iets van een week bezig met de tweede toen de eerste werd afgerond, of ik had alleen zo’n welkomsdag gehad ofzo. Ik was dus eigenlijk al klaar, alleen dat cijfer moest nog worden ingevoerd zodat het leek alsof ik nog bezig was.
Sorry als dit een warrig verhaal is haha ik typ dit tussen de telefoontjes door op m’n werk

1 like

ben echt even down vandaag, houd maar een schoonmaakdag dan komt er tenminste nog iets productiefs uit me

Ik ga op introductiekamp van de studentenvereniging. Zin in en spannend!!

22 likes

Ik ben net begonnen met een deel van mijn kledingkast opruimen en uitzoeken wat dus inhoudt dat mijn hele bed is bezaaid met kleding. Nu nog even de motivatie vinden om door te gaan. Waarom ben ik zo slecht in opruimen??

2 likes

Ik had gedroomd dat ik jarig was en niemand mij feliciteerde van mijn familie en dat ik toen mega boos zei: gaan jullie mij nog feliciteren of wat?
:joy::joy::joy: ik was lekker mezelf in die droom #dramaqueen

8 likes

Heb je nog aanraders voor een goede planlist?

Ik vind dat irritant. Überhaupt dat constante gefilm van iedereen, wil absoluut niet op iemands filmpje staan tijdens het sporten/uitgaan etc. Ik wil zelf kunnen bepalen wat er met mijn “beeltenis” gebeurt. De sportschool zal het wel goeie reclame vinden :roll_eyes:

5 likes

DIt heb ik gedaan (me tegelijkertijd inschrijven voor 2 masters maar maar aan 1 daadwerkelijk beginnen) en ik hoefde geen instellingsgeld te betalen

Ik wil nog even klagen hoor… Weer over mijn vader. Ik heb hem dus laten weten laatst dat ik niet wil oppassen voor die vriendin van hem en hij reageerde toen best wel relaxed en hij zei nog dat hij me echt wel weer wil weer zien nog. Maar nu had ik hem van de week een appje gestuurd en ik krijg gewoon geen reactie… Het was een hele simpele vraag (of ik zijn stortpasje kan lenen). Pff wat moet ik hier toch mee. Hij stuurt zo vaak gewoon niks terug als ik hem iets stuur, dat is het hele jaar al. Begin te denken dat hij het echt meende laatst (iets langer geleden) toen hij zei dat hij me deze winter wel weer keertje ziet.

Ik heb net mail gehad van hoofdkantoor dat men mij graag een contract aan willen bieden en echt enthousiast over me zijn. Ben zo blij dat ik in mijn eentje keihard heb zitten janken. Echt niet te doen. Van blijheid dan hé :joy:

113 likes

Ahh wat fijn!! Gefeliciteerd!

1 like

Nee! :frowning: Ik realiseer me ook nu pas dat ik die andere serie nooit meer heb gekeken, was het echt vergeten. Was deze ook het kijken waard?

wow ik ben echt buitenproportioneel boos op m’n vriend, en het slaat nergens op maar ik kan het gewoon echt ff niet relativeren. ben echt woedend

Wat is er aan de hand?

Ik zou sturen " Wie is hier nou de ouder jij of ik? "

3 likes

het is echt heel erg dom, maar mn vriend is al de hele week aan het zeiken over zn studie dat het zo zwaar is en al drie weken hikt hij tegen de verkoudheid aan. gister had ie zich verslapen dus is ie niet naar college geweest, en hij is dus opeens vannacht ook uitgegaan waardoor ie vandaag niet college is geweest.
vorig schooljaar zag ik 'm elke dag en sliepen we bijna elke dag samen, maar sinds twee weken zie ik 'm ongeveer 3/4 per week en slapen we twee keer samen. daar baal ik echt enorm van en ik zou 'm vandaag zien maar ben dus boos omdat ie een kater heeft en ik weet niet, vind het gewoon echt stom ofzo
ben echt super boos terwijl ik niet eens écht weet waarom?