Ik had gedroomd dat ik jarig was en niemand mij feliciteerde van mijn familie en dat ik toen mega boos zei: gaan jullie mij nog feliciteren of wat?
ik was lekker mezelf in die droom #dramaqueen
Heb je nog aanraders voor een goede planlist?
Ik vind dat irritant. Überhaupt dat constante gefilm van iedereen, wil absoluut niet op iemands filmpje staan tijdens het sporten/uitgaan etc. Ik wil zelf kunnen bepalen wat er met mijn “beeltenis” gebeurt. De sportschool zal het wel goeie reclame vinden
DIt heb ik gedaan (me tegelijkertijd inschrijven voor 2 masters maar maar aan 1 daadwerkelijk beginnen) en ik hoefde geen instellingsgeld te betalen
Ik wil nog even klagen hoor… Weer over mijn vader. Ik heb hem dus laten weten laatst dat ik niet wil oppassen voor die vriendin van hem en hij reageerde toen best wel relaxed en hij zei nog dat hij me echt wel weer wil weer zien nog. Maar nu had ik hem van de week een appje gestuurd en ik krijg gewoon geen reactie… Het was een hele simpele vraag (of ik zijn stortpasje kan lenen). Pff wat moet ik hier toch mee. Hij stuurt zo vaak gewoon niks terug als ik hem iets stuur, dat is het hele jaar al. Begin te denken dat hij het echt meende laatst (iets langer geleden) toen hij zei dat hij me deze winter wel weer keertje ziet.
Ik heb net mail gehad van hoofdkantoor dat men mij graag een contract aan willen bieden en echt enthousiast over me zijn. Ben zo blij dat ik in mijn eentje keihard heb zitten janken. Echt niet te doen. Van blijheid dan hé
Ahh wat fijn!! Gefeliciteerd!
Nee! Ik realiseer me ook nu pas dat ik die andere serie nooit meer heb gekeken, was het echt vergeten. Was deze ook het kijken waard?
wow ik ben echt buitenproportioneel boos op m’n vriend, en het slaat nergens op maar ik kan het gewoon echt ff niet relativeren. ben echt woedend
Wat is er aan de hand?
Ik zou sturen " Wie is hier nou de ouder jij of ik? "
het is echt heel erg dom, maar mn vriend is al de hele week aan het zeiken over zn studie dat het zo zwaar is en al drie weken hikt hij tegen de verkoudheid aan. gister had ie zich verslapen dus is ie niet naar college geweest, en hij is dus opeens vannacht ook uitgegaan waardoor ie vandaag niet college is geweest.
vorig schooljaar zag ik 'm elke dag en sliepen we bijna elke dag samen, maar sinds twee weken zie ik 'm ongeveer 3/4 per week en slapen we twee keer samen. daar baal ik echt enorm van en ik zou 'm vandaag zien maar ben dus boos omdat ie een kater heeft en ik weet niet, vind het gewoon echt stom ofzo
ben echt super boos terwijl ik niet eens écht weet waarom?
Ik had vandaag een thee van het cafe hier benenden. Ik heb zelf gewoon mijn theezakje erin gedaan e.d. Maar jeetje het was gewoon net een bak met suiker. Alsof er zoveel suiker in die thee zat. Weet even het merk niet om het op te zoeken.
Niet bij allemaal. Zijn er wel die dit kunnen maar ik heb er meer waar het niet kan dan wel.
Ja ik snap wel dat je dat stom vindt hoor, als hij eerst zeurt over een zware studie en verkoudheid en dan opeens een kater heeft en niet naar college gaat. Soms kun je ook gewoon irrationeel boos worden op je vriend, heb ik ook wel eens last van! Ga je het met hem bespreken of niet?
Ah okay, dankjewel! Jouw ervaring helpt me al verder
Maar dan heb je ze niet allebei gedaan?
Hahaha ik vind dit heel schattig op een of andere manier
Ja sorry die ander heb ik het jaar erna gewoon gedaan
Heeft hier iemand een succesvol recept voor chocolade-gezouten-karameltaart?