Wat je even kwijt wilt #7

Gefeliciteerd, fijn!

1 like

Ooh een flesje als kruik gebruiken is slim ja! Heb net al 20 minuten onder de douche gestaan, dat hielp ook iets.

1 like

Ben echt blij dat een etentje is gecanceld. Heb ik tenminste nog wat vrije tijd in het weekend en ik kende die mensen toch niet zo goed verder. Oeps, is dit een #biecht?

2 likes

Ik weet niet of je 2 Masters in Utrecht wilt doen maar daar geldt dit jaar dat als je aansluitend op elkaar 2 masters aan uu doet je enkel collegegeld betaalt en dus geen instellingsgeld. Mijn vriend maakt van deze regeling gebruik.

https://www.uu.nl/masters/algemene-informatie/informatie-voor-nederlandse-studenten/geldzaken/collegegeld

1 like

Utrecht is een van de overwegingen, maar het liefst wil ik in Maastricht blijven! Maar als dat niet werkt dan ben ik blij dat Utrecht deze regeling heeft

Soms als ik echt geen zin meer heb in iets dan kijk ik naar mijn robotstofzuiger Bernie en weet ik weer wat doorzetten is. Hij is nu al 2 keer een arm kwijt geraakt omdat ie zo graag onder mn vriend zn bureau wilde zuigen

12 likes

Heb gisteren echt de hele dag door zoveel gegeten samen met een vriendin (we werken samen en gingen daarna eten en naar de film), appt ze net ‘ik zit nog steeds vol van gisteren’ terwijl ik alweer een halve zak chips en een halve reep chocola naar binnen heb gewerkt na m’n ontbijt :face_with_hand_over_mouth:

15 likes

He dit is best een handige tip voor dit soort momenten, die ga ik onthouden :))

1 like

Ik moet vanavond werken bij mijn bijbaantje en heb zooo geen zin -,-

Oké ik heb een dilemma. Ik ben in Japan op vakantie. Met mijn ouders en broertje. Ik woon al acht jaar op mezelf en ben al even lang niet meer met het gezin op zo’n lange vakantie geweest. We zijn nu een week hier en ik voel me er niet zo goed bij. Het was heel leuk tot nu, maar ik merk dat ik behoefte heb aan tijd voor mezelf nu. Alles begint me te irriteren en het samenzijn benauwt me. Ik betaal alles zelf dus ik wil ook gewoon een fijne vakantie voor mezelf. Nu is het plan om morgen naar een plek te gaan waar ik zelf niet zoveel mee heb (denk ik), dus mijn idee was nu om niet mee te gaan, even tijd voor mezelf te nemen en alleen naar een grote stad daar in de buurt te gaan. Twijfel alleen heel erg. Ben bang dat ik ze teleurstel en ik ben bang dat ik me daar nog steeds kut ga voelen omdat ik me dan helemaal alleen voel. En ik heb nog geen hostel dus dat moet ik dan morgen ter plekke regelen. Vind dat ook best spannend. Argh…

Edit: voor twee nachten is dit, kan mijn familie daarna weer in een andere stad meeten

1 like

Okeeee deze Friends aflevering afkijken en dan het huis van onder tot boven schoonmaken in 2 uur tijd, ben benieuwd hoe ver ik kom

Je sims hun huis laten schoonmaken :thumbsup:

16 likes

Aah iets op het werk is geaccepteerd en dat is echt een groot project waarbij ik vanaf het begin al bij aangesloten ben. Super leuk!

4 likes

Ik hoorde hem zo ritmisch hard kreunen een stuk of 6 x. Geloof me als het zover is herken je het haha

2 likes

He kut aflevering is afgelopen dus nu moet ik echt beginnen

Ik heb me net aangemeld op dit forum omdat ij bepaalde topics zag waar ik graag in wilde posten, nu ben ik aangemeld en weet ik niet waar ik moet beginnen :thinking: dus maar veilig hier haha

16 likes

:raising_hand_woman:t3:‍♀️
Welkom

Ja precies als het nou iets werkgerelateerd is kan ik het me nog wel voorstellen. Maar goed, zelfs dan kan dat op gedempt volume haha.

1 like

Welkom. Ik heb gelijk een leuk idee voor je profiel foto om te tekenen hehehe.

4 likes

Omdat een aantal meiden bij een helpdesk werken word ik ineens niet meer boos op mensen van de helpdesk.
Ik heb vandaag ook tegen iemand gezegd dat als er een award zou zijn voor mensen die die chat doen dat ik haar dan zou nomineren.

( en als het toch een debiel is bij de help desk dan denk ik ah is vast een man hahaha)

5 likes

Waarom niet? Dingen veranderen nou eenmaal over tijd en als je zo lang alleen woont, verandert de dynamiek ook. Denk dat het voor beide partijen waarschijnlijk fijner is als je het gewoon bespreekt en doet.

Ik ga niet zo vaak met mijn ouders en zusje op vakantie, maar we gaan wel eens een weekje weg. Dat gaat ook niet meer zoals vroeger, omdat ik al meer dan 10 jaar op mezelf woont en mijn zusje tegenwoordig ook bijna 10 jaar. Aan het begin probeerden we het heel erg te doen zoals vroeger, dus alles samen, maar we kregen dan gewoon heel veel ruzie. Het is niet meer zoals vroeger. Wij zijn zelfstandiger geworden, en mn ouders zijn ook niet meer gewend om zo lang met ons samen te zijn. Tegenwoordig hebben we afgesproken dat we in de ochtend iets met zijn vieren doen, vaak iets wat we allemaal leuk vinden, zoals een museum, en in de middag is iedereen vrij om te doen wat hij,zij wil. Dus of alleen op pad, of ik ga met mijn zusje winkelen, of met mijn moeder, of met mijn vader naar nog een museum. Gewoon wat dan uitkomst. Dat werkt voor ons perfect.

Waarom zou je ze daarmee teleurstellen? Dingen blijven nou eenmaal niet altijd hetzelfde.

5 likes