Wat moet ik nu weer aan vanavond? Ik heb zo vakkundig mijn bruine benen onderhouden en ik kan goed tegen kou maar een jurk is zo …
Ik zou het gewoon doen. Herken het en heb ook eerder weleens een dagje ‘alleen’ gehad in een ‘familievakantie’. As je gewoon goed uitlegd dat je even alleen wil zijn is dat toch prima! Voor iedereen beter lijkt mij 
Gadverdamme ik zat net op de bank toen ik een zacht geluid hoorde alsof er iets kleins op de grond viel… toen keek ik naar links en zat daar opeens een mega groot zwart vies insect 
Echt wel 4 cm lang en 2 cm breed. Het was zoooo goor en het lijkt op een kakkerlak maar het is iets anders denk ik.
Zit nu in een park ergens waar ik de komende 2 uur ga zitten tot m’n vriend thuis is.
Ik stond met een hele volle tas, waar ook persoonlijke dingen inzaten, bij de zelfscankassa en ze moest een steekproef doen. Dus ik haal wat boodschappen uit mijn tas zodat ze die kon scannen. Maar vervolgens ging ze in mijn tas graaien die nog aan mijn schouder hing en er zaten breekbare boodschappen in en mijn portemonnee viel er uit. Dus ik vroeg waarom ze niet die artikelen scande die ik eruit had gehaald, maar daar had ze niet echt een antwoord op want ze begon over waarom ze die steekproef moest doen enzo? En toen zei ik dat ik het niet fijn vond dat ze in mijn tas aan het graaien is die ook nog eens aan mijn schouder hangt (vraag dan of ik hem even neer kon zetten) vol met persoonlijke spullen en dat er vervolgens spullen uitvielen. Misschien dat ik wat onaardig was maar vind het nogal overdreven dat ze me nu niet meer wil helpen…
Veenmol?
Is het een lomperd of heeft hij een beetje een oude deur? Anders een keer langs gaan met wat olie voor de schanieren. Misschien hoeft hij hem dan niet meer zo dicht te gooien.
En als het een lomperd is dan gewoon als jij er vroeg uit moet voor de baby met zon luchthoorn voor zijn raam staan. ( of aan bellen en in zn gezicht toeteren hehehe)
Ik begrijp dat dat had gekund, als ze dat had uitgelegd en het wat beter had aangepakt was er niks aan de hand geweest. Voor haar dan, want ik kan er alleen maar om lachen hoe ze doet
Ik weet niet meer wie er een paar dagen geleden vroeg of er hier mensen zaten die het contact met ouders verbroken hadden, maar ik kwam net dit tegen op Facebook en moest aan jullie denken! https://www.vice.com/be/article/mb48wx/hoe-het-is-om-je-moeder-nooit-meer-te-willen-zien-moeder-dochter-relatie-problemen-familie?utm_source=vicefbbefr
Witte chocolade crisp
Ben nu onderweg naar dat feestje en het wordt vast wel leuk maar het huilen staat me nader dan het lachen. Outfit die ik aan wilde had ik niet compleet thuis en daarna mega kledingcrisis. En nu bedenk ik me dat ik niet heb gevraagd of mn ouders me willen thuisbrengen (als de vriend van mn zusje meekomt kan dat niet eens), zo niet moet ik dus ook vannacht weer een uur terugreizen als de bus al op een gunstig tijdstip gaat
Ik ben voor al mijn herexamens geslaagd!!!
Niet te geloven. De moeder van een van mijn beste vriendinnen zei ook “wanneer ga jij nu eens beginnen geloven in jezelf?”
Zo lief. 
Ik had het ook al op insta gezet, ik heb op 1 vakje van 4 studiepunten na mijn bachelordiploma binnen. En 24 sept begin ik aan mijn master!
Ik had het ook al op insta gezet en ook zoveel meiden van hier die reageerden dat ze aan me gedacht hadden en zo. Ik vind dat ZO ZO lief
Ik ben echt zo blij.
Zo’n zin in chocoladekoekjes maar te lui om op te staan
Super goed!!! Gefeliciteerd! 
Omg even serieus
Toen ik het voor het eerst zag dacht ik: hahahaa is misschien een veenmol (want ik had het nog nooit gezien)
Maar nu heb ik het serieus opgezocht en volgens mij is het echt een veenmol??!
Goed gedaan van je herexamens!!! Gefeliciteerd!
Dat komt door de varkensslacht op het industrie terrein daar. Ik zat daar op school en als je dan uit de trein kwam was het af en toe echt niet te harden.
Gefeliciteerd!!!
OMG VLUCHT EN STEEK JE HUIS IN DE FIK.
Als je wil lachen (of huilen): sharknado op 7. Ik wacht tot een andere film begint en dit is zó vreselijk slecht dat het gewoon lachwekkend is.
Ik heb eigenlijk een huis feestje vanavond en ik wil eigenlijk ook wel gaan, maar ik zoek het niet om te fietsen en eigenlijk heb ik hoofdpijn. Maar ik heb diegene niet meer gezien sinds vorig jaar. En ik wil mn vriend ook niet alleen laten gaan, want dan komt ie waarschijnlijk laat in de nacht thuis. En heel stom, maar ik kan niet slapen als hij ‘uit’ is ugh. Ik weet niet wat ik wiiiiiiil.