Wat je even kwijt wilt #7

Ik heb eeen veel te druk weekend…

Waarom ook altijd he.
Morgen overdag maar even niks doen.
Behalve werk voorbereiding.

Komt goed.
Vanavond feestje en maar niet te laat maken en morgeb hetzelfde.

Zondag lunchen en uit eten, dus dat is chill.

En daarna wil ik een weekend even helemaal niks, hahaha

1 like

Oh en ik kreeg vandaag klassenbezoek van een begeleider van school zeg maar. En die was best positief :hugs:

11 likes

Fijn om te lezen dat het beter gaat met je :heart:

2 likes

Dit is gewoon geweldig whaha, kun je je voorstellen hoe je vader zichzelf aan het positioneren is voor de juiste angle? En belichting?

2 likes

Hahahaha love dit. Ik zou dit ook doen :joy:

1 like

Ik zit al 10 minuten dronken op de wc te chillen en vind het echt fijn

10 likes

Ik moet nog eten… oeps vergeten haha bedenk ik me nu pas.

En ff douchen en dan over een uur naar n feest

Goed dat je een account hebt aangemaakt. We hebben hier ook een apart topic voor, het break-up topic. Hier kunnen meiden die hetzelfde hebben (meegemaakt) je tips geven of kunnen we gewoon met elkaar er over kletsen.
Ik heb in ieder geval hetzelfde meegemaakt en ik heb destijds met mijn vader alle spullen opgehaald. Het maakt me niet uit dat iemand dat kinderachtig vond, ik had het niet alleen gekund. De steun van ouders of wie dan ook is zo fijn en belangrijk in zo’n periode, laat het vooral toe zou ik zeggen

2 likes

Niks kinderachtig. Gewoon laten doen/doen! En een hele dikke knuffel <3

Je mag altijd meeposten! En ook altijd een pb sturen als je dat fijn vindt.

1 like

Thanks. Heb het meteen opgeslagen. Binnenkort maar even maken :hugs:

1 like

Ik heb vorige week een kleine discussie gehad met een caissière in de supermarkt maar nu wil ze me niet meer helpen. Ze heeft net voor de 3e keer een andere collega erbij gehaald die mij kon helpen toen ze me in de rij zag staan bij haar kassa. Wat een doos :roll_eyes::roll_eyes:

13 likes

Dank je wel! Ben wel oud egf hoor. Maar destijds naar wtf gegaan en vind het daar toch wel iets te stil. Ik zoek toch wel wat meer activiteit op een forum, dus nu ook maar hier aangemeld :grinning:

@anon39978576 en @Evi-lena dank jullie wel :grinning:

3 likes

Wat moet ik nu weer aan vanavond? Ik heb zo vakkundig mijn bruine benen onderhouden en ik kan goed tegen kou maar een jurk is zo …

Ik zou het gewoon doen. Herken het en heb ook eerder weleens een dagje ‘alleen’ gehad in een ‘familievakantie’. As je gewoon goed uitlegd dat je even alleen wil zijn is dat toch prima! Voor iedereen beter lijkt mij :slight_smile:

Gadverdamme ik zat net op de bank toen ik een zacht geluid hoorde alsof er iets kleins op de grond viel… toen keek ik naar links en zat daar opeens een mega groot zwart vies insect :sob::sob: Echt wel 4 cm lang en 2 cm breed. Het was zoooo goor en het lijkt op een kakkerlak maar het is iets anders denk ik.

Zit nu in een park ergens waar ik de komende 2 uur ga zitten tot m’n vriend thuis is.

5 likes

Ik stond met een hele volle tas, waar ook persoonlijke dingen inzaten, bij de zelfscankassa en ze moest een steekproef doen. Dus ik haal wat boodschappen uit mijn tas zodat ze die kon scannen. Maar vervolgens ging ze in mijn tas graaien die nog aan mijn schouder hing en er zaten breekbare boodschappen in en mijn portemonnee viel er uit. Dus ik vroeg waarom ze niet die artikelen scande die ik eruit had gehaald, maar daar had ze niet echt een antwoord op want ze begon over waarom ze die steekproef moest doen enzo? En toen zei ik dat ik het niet fijn vond dat ze in mijn tas aan het graaien is die ook nog eens aan mijn schouder hangt (vraag dan of ik hem even neer kon zetten) vol met persoonlijke spullen en dat er vervolgens spullen uitvielen. Misschien dat ik wat onaardig was maar vind het nogal overdreven dat ze me nu niet meer wil helpen…

8 likes

Veenmol?

5 likes

Is het een lomperd of heeft hij een beetje een oude deur? Anders een keer langs gaan met wat olie voor de schanieren. Misschien hoeft hij hem dan niet meer zo dicht te gooien.

En als het een lomperd is dan gewoon als jij er vroeg uit moet voor de baby met zon luchthoorn voor zijn raam staan. ( of aan bellen en in zn gezicht toeteren hehehe)

2 likes

Ik begrijp dat dat had gekund, als ze dat had uitgelegd en het wat beter had aangepakt was er niks aan de hand geweest. Voor haar dan, want ik kan er alleen maar om lachen hoe ze doet

Ik weet niet meer wie er een paar dagen geleden vroeg of er hier mensen zaten die het contact met ouders verbroken hadden, maar ik kwam net dit tegen op Facebook en moest aan jullie denken! https://www.vice.com/be/article/mb48wx/hoe-het-is-om-je-moeder-nooit-meer-te-willen-zien-moeder-dochter-relatie-problemen-familie?utm_source=vicefbbefr

1 like