Witte chocolade crisp
Ben nu onderweg naar dat feestje en het wordt vast wel leuk maar het huilen staat me nader dan het lachen. Outfit die ik aan wilde had ik niet compleet thuis en daarna mega kledingcrisis. En nu bedenk ik me dat ik niet heb gevraagd of mn ouders me willen thuisbrengen (als de vriend van mn zusje meekomt kan dat niet eens), zo niet moet ik dus ook vannacht weer een uur terugreizen als de bus al op een gunstig tijdstip gaat
Ik ben voor al mijn herexamens geslaagd!!!
Niet te geloven. De moeder van een van mijn beste vriendinnen zei ook âwanneer ga jij nu eens beginnen geloven in jezelf?â
Zo lief.
Ik had het ook al op insta gezet, ik heb op 1 vakje van 4 studiepunten na mijn bachelordiploma binnen. En 24 sept begin ik aan mijn master!
Ik had het ook al op insta gezet en ook zoveel meiden van hier die reageerden dat ze aan me gedacht hadden en zo. Ik vind dat ZO ZO lief Ik ben echt zo blij.
Zoân zin in chocoladekoekjes maar te lui om op te staan
Super goed!!! Gefeliciteerd!
Omg even serieus
Toen ik het voor het eerst zag dacht ik: hahahaa is misschien een veenmol (want ik had het nog nooit gezien)
Maar nu heb ik het serieus opgezocht en volgens mij is het echt een veenmol??!
Goed gedaan van je herexamens!!! Gefeliciteerd!
Dat komt door de varkensslacht op het industrie terrein daar. Ik zat daar op school en als je dan uit de trein kwam was het af en toe echt niet te harden.
Gefeliciteerd!!!
OMG VLUCHT EN STEEK JE HUIS IN DE FIK.
Als je wil lachen (of huilen): sharknado op 7. Ik wacht tot een andere film begint en dit is zĂł vreselijk slecht dat het gewoon lachwekkend is.
Ik heb eigenlijk een huis feestje vanavond en ik wil eigenlijk ook wel gaan, maar ik zoek het niet om te fietsen en eigenlijk heb ik hoofdpijn. Maar ik heb diegene niet meer gezien sinds vorig jaar. En ik wil mn vriend ook niet alleen laten gaan, want dan komt ie waarschijnlijk laat in de nacht thuis. En heel stom, maar ik kan niet slapen als hij âuitâ is ugh. Ik weet niet wat ik wiiiiiiil.
Ben zo geirriteerd. Pff wie mag ik natekenen wil even lachen haha.
Jaaaa, zat hier al op te wachten! Gefeliciteerd! Ook een leuke plek?
Mij graag. Ik heb teveel (leugens kan niet) friet met kaassaus op en heb entertainment nodig.
Ik heb er een foto van gemaakt maar het is niet zo duidelijk
Klopt het dat die beesten ook springen? Want ik zag dat ding 2 keer in de lucht springen
Yesss na 3 weken in t huis van mn ouders weer lekker terug in mn eigen huisje en vooral mn eigen bed. Kan eigenlijk niet wachten om erin te gaan liggen.
Waaaaar?? Tante Nel?
Gefeliciteerd!
Ze vliegen wel⊠misschien is ieh gewond en springt hij.