Ben zo geirriteerd. Pff wie mag ik natekenen wil even lachen haha.
Jaaaa, zat hier al op te wachten! Gefeliciteerd! Ook een leuke plek?
Mij graag. Ik heb teveel (leugens kan niet) friet met kaassaus op en heb entertainment nodig.

Ik heb er een foto van gemaakt maar het is niet zo duidelijk
Klopt het dat die beesten ook springen? Want ik zag dat ding 2 keer in de lucht springen
Yesss na 3 weken in t huis van mn ouders weer lekker terug in mn eigen huisje en vooral mn eigen bed. Kan eigenlijk niet wachten om erin te gaan liggen.
Waaaaar?? Tante Nel?
Gefeliciteerd!
Ze vliegen wel… misschien is ieh gewond en springt hij.
Sorry moet elke keer weer lachen als je dit soort berichten plaatst 
Ja ergens wil ik ook wel, maar ik moet morgen ook vroeg op voor mn werk om banners op te hangen ergens
. En het is al half 10. Denk dat ik maar lekker op bed ga liggen en youtube ga kijken haha
En dat vraag je aan mij.
Gadverdamme ik ga vannacht nog verhuizen
Jaaa! Had ik echt behoefte aan.
Gefeliciteerd, heel erg verdiend na al het harde werk!
Deze films zijn al de hele week op tv en mijn vriend en ik kijken telkens een stukje, omdat het inderdaad zo slecht is dat het grappig is
Gestoorde docu bezig op Nederland 3…
Waarom is er geen plek waar je lekkere wijn en cocktails etc. kunt drinken en waar je, als je aangeschoten bent en heel erg trek hebt, een lekkere pizza voor 5 euro kunt bestellen of een lekkere bak nachos? Zo stom om 9 euro voor een paar bitterballen te betalen 
Hierbij geef ik gratis mijn nieuwe schoenen weg:
Reden: het ranzige grote enge insect (waarschijnlijk veenmol) ZAT SERIEUS IN MIJN SCHOEN
M’n vriend kon hem nergens vinden in huis en zei dat ie waarschijnlijk weg was. Dus ik ging naar de slaapkamer om m’n oplader te pakken en ik kijk recht m’n schoen in en zie hem daar zitten gadverdamme!!! Mijn nieuwe schoenen!!!
Maar nu kan ik tenminste wel vredig slapen want hij heeft hem buiten gezet.
Gadverdamme
.
Toen mijn zus en ik nog klein waren, waren pissebedden haar lievelingdier en liet ze dan op haar handen lopen en aaien, haha. Zo vies als ik er aan terug denk