Sorry moet elke keer weer lachen als je dit soort berichten plaatst
Ja ergens wil ik ook wel, maar ik moet morgen ook vroeg op voor mn werk om banners op te hangen ergens . En het is al half 10. Denk dat ik maar lekker op bed ga liggen en youtube ga kijken haha
En dat vraag je aan mij.
Gadverdamme ik ga vannacht nog verhuizen
Jaaa! Had ik echt behoefte aan.
Gefeliciteerd, heel erg verdiend na al het harde werk!
Deze films zijn al de hele week op tv en mijn vriend en ik kijken telkens een stukje, omdat het inderdaad zo slecht is dat het grappig is
Gestoorde docu bezig op Nederland 3…
Waarom is er geen plek waar je lekkere wijn en cocktails etc. kunt drinken en waar je, als je aangeschoten bent en heel erg trek hebt, een lekkere pizza voor 5 euro kunt bestellen of een lekkere bak nachos? Zo stom om 9 euro voor een paar bitterballen te betalen
Hierbij geef ik gratis mijn nieuwe schoenen weg:
Reden: het ranzige grote enge insect (waarschijnlijk veenmol) ZAT SERIEUS IN MIJN SCHOEN
M’n vriend kon hem nergens vinden in huis en zei dat ie waarschijnlijk weg was. Dus ik ging naar de slaapkamer om m’n oplader te pakken en ik kijk recht m’n schoen in en zie hem daar zitten gadverdamme!!! Mijn nieuwe schoenen!!!
Maar nu kan ik tenminste wel vredig slapen want hij heeft hem buiten gezet.
Gadverdamme .
Toen mijn zus en ik nog klein waren, waren pissebedden haar lievelingdier en liet ze dan op haar handen lopen en aaien, haha. Zo vies als ik er aan terug denk
Ja ik zag het, hierna komt er nog een
Zo lekker uit eten geweest vanavond samen met m’n vriend. Zit tot de nok vol
Ben super gelukkig en helemaal verliefd en voelde me echt nog een beetje jarig
Bij jou ook al. Omg veenmollen komen ons halen. Ik doe gauw mn raam dicht.
De buren (denk ik, kan het geluid niet exact plaatsen maar het is iig tyfushard) vinden het ineens een goed idee om te gaan timmeren???
En nu denk 'ie dat het chiller is om niet aan een stuk door te timmeren maar in slow motion tik…tik…tik…
Ja gast maak het nou maar gewoon snel af, dan zijn we er vanaf.
Ik heb in Nederland gelukkig nog nooit van die giga insecten gezien. En dat wil ik graag zo houden.
Misschien is het wel een groot eng insect dat tegen je raam aan vliegt omdat hij naar binnen wilt🙂