Wat je even kwijt wilt #7

Ja ik zag het, hierna komt er nog een :sob:

Zo lekker uit eten geweest vanavond samen met m’n vriend. Zit tot de nok vol :sweat_smile:
Ben super gelukkig en helemaal verliefd en voelde me echt nog een beetje jarig :blush:

7 likes

Ah jullie verhalen :weary::weary: @Diamonds en @Noomie
zonde van je schoenen trouwens :frowning:

Bij jou ook al. Omg veenmollen komen ons halen. Ik doe gauw mn raam dicht.

4 likes

De buren (denk ik, kan het geluid niet exact plaatsen maar het is iig tyfushard) vinden het ineens een goed idee om te gaan timmeren???
nick-young-meme-1458828970-view-0

9 likes

En nu denk 'ie dat het chiller is om niet aan een stuk door te timmeren maar in slow motion tik…tik…tik…
Ja gast maak het nou maar gewoon snel af, dan zijn we er vanaf.

1 like

Ik heb in Nederland gelukkig nog nooit van die giga insecten gezien. En dat wil ik graag zo houden.

Misschien is het wel een groot eng insect dat tegen je raam aan vliegt omdat hij naar binnen wilt🙂

6 likes

Met mn ex een fles wijn leeggedronken, gelachen, gehuild, hete seks gehad en nu is mijn hoofd verward maar moet ik slapen want moet morgen vroeg werken

6 likes

what-dog-dawg-oh-really-12659776114

7 likes

ik heb mooie groene bladeren als achtergrond als je op mijn avatar klikt yeah

2 likes

Ik ben het hele forum aan het bij lezen en ondertussen worden mijn voeten gemasseerd . Hehehe

7 likes

Haha net een Cu2 pagina jouw profiel, hele tekst en al, mooie foto

1 like

ja ik zag laatst dat nog iemand haar profiel heel mooi had opgepimpt met een galaxy achtergrond!

2 likes

zijn bladpootrandwantsen ook jouw lievelingsdieren? :stuck_out_tongue_winking_eye:

ik heb die even gegoogled. net een kunstwerkje op zijn rug, dus ja!

Huh nieuwe ava

@fysicus Ik herinner me je studiegerelateerde berichten nog, dus vind het echt tof om te lezen dat je alles hebt gehaald! Gefeliciteerd en geniet ervan :tada:

1 like

haha, dat wel! Als ie maar buiten blijft, iehh

Voel me nu alweer zo kut over dat hele burengedoe :frowning: heb er al heel wat uren slaap over gemist de afgelopen 2 weken (zo kort zijn ze er pas) en dit belooft nog een fucking lang jaar te worden mensen. Voel me gewoon bijna een gevangene hier? Hoewel ik het liefste wegvlucht en ik hier 3 weken geleden nog superchill woonde.
Ik moet maar gewoon de 1 oktobee trekking van de staatsloterij winnen hoor…