ik ben zo blij voor je, goed gedaan 

Is het geen lucht in de verwarmingsbuizen? Dat klinkt ook tikkend en wisselt tussen snel en langzamer.
Vermoeiend zeg als je mood van paar uurtjes sad zijn naar ineens vet vrolijk gaat. Ik haat het eigenlijk dat het zo makkelijk gaat bij mij.
Ja dat is ook wel weer zo maar toch vind ik het stom dat het zo makkelijk kan omslaan bij mij⦠want het kan ook de andere kant op natuurlijk (van vrolijk naar sad in een paar seconden).
Oke Bruno Prent reageerde op mn reactie in de live insta gebeuren. En hij zei mn naam 2x. Terwijl die in zn boxer zat. Ik kan vredig sterven nu. #ikbenzoberoemdhejulliewillennietweten #waaromkijkiknaarzijnlivedingikmoetslapen.

maar reageer op whatsapp
Ik moet om 3u op, maar heb nog helemaal niets geslapen, toppie 

Ik werd thuisgebracht en het was (mede door de royale barvrouwen) heel erg leuk!
ļø
Dat laatste verhaal heeft zoveel herkenbare dingenā¦
Moet er gewoob van huilen.
Maar goed ik ben ook moe. En net nog een opmerking /gesprek met iemand. Waarom ik niet danste (tijdens een feestje),of ik daar niet van hield. Jawel op zich wel, maar dat trek ik nu gewoon niet om flink te feesten op de dansvloer.
Bam, confrontatie aan.
Bleh. Sorry klaarpost.
Mag ik even opscheppen dat ik de beste vrienden in de wereld heb die ik totaal niet verdien en die ondanks al mijn enorme fouten (niet komen opdagen op haar verjaardag en daar na even boos op te zijn) mij altijd vergeven en me dan even volgooien met kwaliteitswijnen en mij weer helemaal oppeppen met nieuwe energie ondanks dat ze Zelf Fucking moe was?!
Love vrienden, echt.
Jeeeej gefeliciteerd<3
Ik lig nu in mn dikste pyjama in mn deken gerold 

En zo ga ik slapen. Net een cocon haha.
Ja okƩ. Goed verhaal weer. Doei
<3 Jij ook!
Dit is zo fijn. 
Ik heb bijna de hele avond enorme buikpijn gehad en ik baal super erg, want er was een buffet op het feestje waar ik was 

. Gelukkig lig ik nu in bed, want kon niet meer rechtop lopen
Ik slaap deze nacht bij mijn ouders in een dorp waar ik mān halve leven heb gewoond. Ik woon zelf nu in de stad en ik kan hier gewoon echt niet slapen omdat het zooooo stil is?!
Ik hou echt van stilte⦠maar ik word hier een beetje paniekerig van ofzo?
Ik heb zin in salmiaklollyās.
Komt van achter mān keukenblok dus niks aan te doen voor mij⦠De muren zijn hol dus zal via de openingen van leidingen die daar de muren inlopen komen.
Vind het erg omdat ik hier tot 3 weken terug graag woonde (woon gekocht, zij gehuurd) en nu niets liever dan weg wil. Ik ben gehecht aan MIJN plekje, waar ik gƩƩn overlast heb van anderen. Ze mogen volgens het huurcontract wat ze zelf getekend hebben NIET BINNEN roken. Me gistermiddag helemaal toegezegd dit dan ook niet meer te doen en nu ruikt het dus weer als een motherfucking coffeeshop. Dus ik app straks maar⦠Voel me gewoon niet veilig hier (vriend van t meisje komt van criminele familie hier in de buurt :ā))
Vriendlief dronk bier en ligt nu stinkend te snurken dus ben maar naar de bank verhuisd waar ik nu met blije katjes lig.
Knuffel!!