Wat je even kwijt wilt #7

Met mn ex een fles wijn leeggedronken, gelachen, gehuild, hete seks gehad en nu is mijn hoofd verward maar moet ik slapen want moet morgen vroeg werken

6 likes

what-dog-dawg-oh-really-12659776114

7 likes

ik heb mooie groene bladeren als achtergrond als je op mijn avatar klikt yeah

2 likes

Ik ben het hele forum aan het bij lezen en ondertussen worden mijn voeten gemasseerd . Hehehe

7 likes

Haha net een Cu2 pagina jouw profiel, hele tekst en al, mooie foto

1 like

ja ik zag laatst dat nog iemand haar profiel heel mooi had opgepimpt met een galaxy achtergrond!

2 likes

zijn bladpootrandwantsen ook jouw lievelingsdieren? :stuck_out_tongue_winking_eye:

ik heb die even gegoogled. net een kunstwerkje op zijn rug, dus ja!

Huh nieuwe ava

@fysicus Ik herinner me je studiegerelateerde berichten nog, dus vind het echt tof om te lezen dat je alles hebt gehaald! Gefeliciteerd en geniet ervan :tada:

1 like

haha, dat wel! Als ie maar buiten blijft, iehh

Voel me nu alweer zo kut over dat hele burengedoe :frowning: heb er al heel wat uren slaap over gemist de afgelopen 2 weken (zo kort zijn ze er pas) en dit belooft nog een fucking lang jaar te worden mensen. Voel me gewoon bijna een gevangene hier? Hoewel ik het liefste wegvlucht en ik hier 3 weken geleden nog superchill woonde.
Ik moet maar gewoon de 1 oktobee trekking van de staatsloterij winnen hoor…

ik ben zo blij voor je, goed gedaan :tada::tada::tada:

Is het geen lucht in de verwarmingsbuizen? Dat klinkt ook tikkend en wisselt tussen snel en langzamer.

Vermoeiend zeg als je mood van paar uurtjes sad zijn naar ineens vet vrolijk gaat. Ik haat het eigenlijk dat het zo makkelijk gaat bij mij.

2 likes

Ja dat is ook wel weer zo maar toch vind ik het stom dat het zo makkelijk kan omslaan bij mij… want het kan ook de andere kant op natuurlijk (van vrolijk naar sad in een paar seconden).

Oke Bruno Prent reageerde op mn reactie in de live insta gebeuren. En hij zei mn naam 2x. Terwijl die in zn boxer zat. Ik kan vredig sterven nu. #ikbenzoberoemdhejulliewillennietweten #waaromkijkiknaarzijnlivedingikmoetslapen.

8 likes

:heart_eyes::heartbeat: maar reageer op whatsapp

Ik moet om 3u op, maar heb nog helemaal niets geslapen, toppie :+1::pensive:

Ik werd thuisgebracht en het was (mede door de royale barvrouwen) heel erg leuk! :heart:ļø

2 likes