Hoe vaak wordt &otherstories ongeveer bijgevuld? Ik wil heel graag een trui maar hij is al een tijdje uitverkocht in mijn maat
Nee niet echt eigenlijk ik ben niet echt mobiel genoeg om echt iets te ondernemen. Boodschappen doen is al super energievretend. En ik wil ook niet bij vriendinnen zijn ofzo want ik ben echt te emo. Muh
Dat is wel een hele heftige reactie zeg. Hij ging toch ook zelf akkoord met onveilige seks. Een soa is kut maar niet het einde van de wereld als je er op tijd bij bent. Vindt het volkomen logisch in jouw geval dat je dacht er vanaf te zijn. Maar misschien is die wel erg geschrokken en draait die nog bij.
ik vind m’n nieuwe avatar heel mooi
?!?!? Nu wil ik ook een slak als huisdier
Ik ga zo uiteten en ik heb een jurkje aan met blote benen, maar mijn benen zijn zwaar behaard. Eerst dacht ik pffff weer helemaal scheren nu denk ik schijt mijn benen zitten toch onder een tafeltje plus het zijn blonde haren.
Gvd ik ben echt zo intens verdrietig wat mankeer ik ik kan gewoon echt niet stoppen met huilen
Mijn vriend helpt iemand met zn laptop en ik weet dat het niemand zn schuld is maar het duurt ZO LANG. Hij is hier al sinds 14u. GA GEWOON WEG IK WIL ETEN SCHIET OP LAPTOP
Dat mag ook gewoon hoor, je mag je best even kut voelen. Het hoeft niet altijd meteen weer goed te zijn. Ik zou inderdaad doen wat @pastelzwart zegt en iets lekkers bestellen om te troosten.
Ik geloof dat ‘pumpkin spice’ speculaaskruiden zijn, dus dat het naar speculaas smaakt en niet naar pompoen
Maar ik heb nog nooit een psl op dus geen garanties hahaha
Wow dit wist ik echt niet! Drink geen koffie maar dacht ook altijd dat het koffie met pompoensmaak was haha (eigenlijk nu ik erover nadenk ook best een rare combinatie)
Ah lieve @August
Even lekker huilen en dan in een dekentje rollen en in bed/op de bank lekker chillen. Heb je wat lekkers in huis?
Ik hoop dat je je snel beter voelt!
Ik vind dat zo’n schattig knuffeltje, ik word er zelf ook blij van
Ik heb dit gedaan toen ik een half jaar in het buitenland zat en hield gewoon m’n contacten en gesprekken. Is wel al zo’n 6 jaar geleden.
Ik zit verlept bij de Maccie op ‘t terras, roept er ineens een vrouwtje van een jaar of 60 in plat Rotterdams naar me: “hee meissie wat hebbie een mooie jurk aan!! Ja heel mooi ik zeg ‘t net tegen me vriendin!!”. Haha super lief
Ik heb recent een nieuw nummer genomen en dat ging allemaal echt heel makkelijk, heb alles gehouden
Haha en net liep ik er langs sprak ze me nog een keer aan om te vragen waar ik ‘m heb gekocht. Dus ik zeg Weekday, zegt ze oh jammer das te ver hoor met me scootmobiel
Ik heb zometeen een feestje en ik heb eigenlijk geen zin om sociaal te doen… heb al wel besloten dat ik echt op tijd naar huis ga. Want ik voel me sinds een week weer wat uitgerust en wil dat niet verspillen.
Ach, het is vast gezellig