Stedelijk heeft nu de expositie Amsterdam Magisch Centrum en ik vond die heel leuk!
Snap dat het vervelend is om een soa te hebben maar deze reactie is echt kinderachtig. Ben het wel met @Krabsalade eens om eerlijk te zijn.
Ik heb vanavond een verjaardagsfeestje en ze wil graag spullen voor in bad. Wat is jullie all time favorite in bad?
Jouw titel hahahahaah
Heel veel succes met de verhuizing! Het zal vast even wennen zijn, maar ik hoop dat je je er snel helemaal thuis voelt En dat je spullen allemaal heel over komen naar je nieuwe woning natuurlijk haha
Ik snap wel dat hij geschrokken is en daarom vanuit emotie inderdaad zo reageert. Maar toch, ik mag hopen dat hij nog wel zân excuses aanbiedt voor de manier waarop hij reageerde. Want nu lijkt het net alsof jij roekeloos was en je het niet zo nauw neemt met veiligheid en seks, terwijl je je wel eerder hebt laten testen en behandelen. Alleen hij ging zich dus laten testen? Waarom precies, had hij een specifieke reden waarom hij zich nu liet testen? Aangezien hij zegt alleen met jou onveilige seks te hebben en jij was nog behandeld geweest voor chlamydia voordat jullie voor het eerst seks hadden dan toch? En had hij zich nog laten testen voordat jullie voor het eerst onveilige seks hadden? Want het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij al een soa had, maar geen klachten en van een ex-bedpartner ook niks heeft gehoord over dat hij zich zou moeten laten testen. Dat jij dus gewoon schoon was en hij jou dus juist heeft besmet.
Hema. Bruisballen. Iets met veel schuim.
Rituals is ook altijd heerlijk
Meh afgelopen jaar kreeg iedereen in mijn studenhuis hetzelfde cadeau met de naam van het huis erop. Ik was in de zomer jarig en was in de zomer niet zoveel in mijn studentenhuis en ook druk met werk. Andere huisgenoten waren ook veel weg, want vakantie. Ik heb dus geen cadeau gehad. Nu was een andere huisgenoot jarig en die heeft er wel een gekregen, maar ze hebben me ook niet gevraagd om mee te doen. Nu voel ik me rot
He wat stom! Snap dat je je rot voelt.
Ik ben best trots op mezelf want ik heb een jongen waar ik al 5 jaar mee loop te kloten EINDELIJK gezegd dat kan oprotten en dat ik niets meer met hem te maken wil hebben (dat hij me daarna begon uit te schelden en alles was alleen maar lachwekkend en bevestigt dat ik de juiste keuze heb gemaakt).
Ah dat is inderdaad echt niet leuk. Heb je een huisgenootje waar je het misschien tegen zou kunnen zeggen?
Beste smoes ooit hahaha.
Ah oke in dat geval is de kans natuurlijk ook erg klein dat hij het niet van jou heeft, tenzij hij toch wel met anderen / een ander seks heeft gehad maar het niet wil zeggen of er iets mis is gegaan bij een test van hem. Maar ja, dan nog, jij hebt je destijds laten behandelen en je zou er vanuit kunnen gaan dat dat voldoende is want je hebt natuurlijk gewoon alle medicatie ingenomen en de kans is erg klein dat het niet werkt. Volgens mij is het ook zo dat je na de behandeling dan nog een week geen seks zou mogen hebben toch? Als je daar allemaal rekening mee hebt gehouden dan kan je er ook niks aan doen als de behandeling toch niet voldoende heeft aangeslagen en je zonder het te weten toch nog de soa had. Dus het is vervelend voor hem, maar voor jou ook want het is niet alsof jij erop zit te wachten. Daarnaast was je al van plan om jezelf ook weer te laten testen, wat wel aangeeft dat je het zelf dus ook serieus neemt. Dus wie wie dan ook besmet heeft, het is niet echt iemands schuld ofzo en het is duidelijk dat niemand moedwillig de ander risico heeft laten lopen om besmet te worden.
Ik denk dat het ook goed is van je dat je hem even ruimte geeft. Blijkbaar is het voor hem wel echt een big deal en dat kan allerlei redenen hebben. Ik hoop in ieder geval dat jullie er samen uit komen want het zou zo zonde zijn om iets moois te verliezen voor zoiets relatief kleins als een soa die heel gemakkelijk behandeld kan worden.
Vooral even uitkijken maar zoiets?
Nee niet echt, veel van mijn oude huisgenoten zijn afgelopen tijd ook weggegaan. Misschien zeg ik er nog ergens iets van, maar weet niet of ik daar zin in heb. Ben nu ook bezig met het zoeken naar een ander huis omdat ik nu fulltime werk en wel klaar ben met in een studentenhuis wonen, dus hoop gewoon dat ik snel iets leuks vind.
Ik bedenk me net dat ik straks weer een fleece vest aan moet⊠en niet zomaar een nee nee een fel gele.
Ben een weekend weg met mân ouders & zus en ik heb er zo geen zin in. Altijd alleen maar eindeloze discussies en ik erger me de pleures. Snap niet dat zij dit graag willen.
Ik ben brak en ik moet vandaag opruimen/schoonmaken, sollicitatiebrieven schrijven en ik wilde naar de film.
Maar wil alleen maar in bed liggen.
Sorry kan zo even niet meer vinden wie nog meer hadden gereageerd, maar thanks voor jullie reacties! Heb het gedaan, zit nu alleen in die stad en het is zoooo chill tot nu toe. Was hier echt aan toe. En ik ga zo afspreken met een leuke jongen die ik in een andere stad heb ontmoet