Superleuk, have fun!
Sterkte <3
Ik heb een nieuw huisje gevonden en ik heb de sleutel dus al 2 weken maar door mijn nieuwe baan heb ik nog geen tijd gehad om te verhuizen/dingen te regelen enzo. Maar nu ga ik er vanmiddag heen en de eerste spullen neer zetten en ik heb er zo’n zin in!!! Ben zo blij ermee!
Nou ik ben ook uit bed gekomen hoor. Heb gedoucht en mn pyjama weer aangetrokken hoef vanavond pas weg dus tja
Haha en nu op mn gemak voorbereiden voor werk thema is mijn lijf, gaat over ziek zijn. Mooi dat ik daar veel over weet
Leuk! Veel plezier
Hahaha ik hou ervan om mijn vriend soms een beetje te plagen met zijn ‘vikingafkomst’ dus ik zeg net zo heel terloops tegen hem “zeg wist je dat er ook gedacht wordt dat de Zweden helemaal niet afstammen van de Vikingen maar juist van de zwakkere achterblijvers” en ik hoor gelijk vanuit de keuken “NEJ NEJ NEJ dat klopt helemaal niet blablabla” hahaha
Ik mag alles zeggen over Zweden maar oh wee als ik aan de Vikingen kom
Waarom ga je mee dan?
Dankjewel!!
Ik zou morgen met een vriendin naar de sauna gaan maar dat gaat niet door.
We spreken de hele middag af en ik wil iets rustigs/prikkelarms doen.
Ik heb de auto en woon in Dordrecht, heeft iemand tips voor iets leuks en rustigs?
Nee vind ik niet irritant. Meer van die knuffel a.u.b. als ik vanavond puf heb teken ik hem na.
Een nachtje laten weken in karnemelk en azijn! Daarna was draaien, en daarna nachtje laten weken in wasmiddel/wasverzachter voor de geur en weer een wasje draaien. Dan is het als nieuw!
Er is weer een rat aanwezig op mijn werk. Waarom is dit mijn leven man ik haat dit
Ik ga vanavond ook even naar een festival en zag op dat tijdstip 12 graden staan. Zat ook al te twijfelen. Paar laagjes aantrekken is waarschijnlijk het beste, dat isoleert goed.
Misschien doe ik wel een lelijk fleecevest aan.
Wat gaan jullie hier nu aan doen?
Laagjes aandoen? Trui aan en als het toch ineens warm wordt de trui uit. En anders iets extra’s meenemen en in een kluisje leggen? Zoals een sjaal ofzo
Ja ik ook!
Ik krijg ook heel vaak de neiging om als ik bij mijn schoonfamilie ben en iedereen zit zo lekker te genieten van hun kneuterige zweedsheid (bijv tijdens midsommar) iets heel controversieels of aanstootgevends te zeggen haha.
Ik weet niet waarom en vind mijn schoonfamilie ook erg leuk en ze hebben zelf ook genoeg kritiek op hun land maar het roept iets in me op dat ik niet kan onderdrukken.
Helaas is dit verre van de eerste keer. Zucht we gaan maar weer een val zetten en al het vuil weggooien
Fijn! Veel plezier!
Maar waren ze ook echt 29 toen ze trouwden? Dat is natuurlijk geen vereiste
Iel wat is de knipoog lelijk. Bedoel het niet gemeen in elk geval!