Wat je even kwijt wilt #7

Ach zo! Nou al trouw je op je 35e of 45e of helemaal nooit, ik hoop vooral dat je leven gaat lopen zoals jij graag wilt :slight_smile:

4 likes

Haha ik heb stoelen te koop gezet. Stuurde een man mij een bericht op facebook, zijn ze nou zilver of goud? En die stoelen in het goud zijn echt super kitsch. Dus ik zei haha nee zilver (gelukkig). Zegt die haha oh jammer ik zoek goud. Oepsss :joy:

1 like

Ik weet niet wie het laatst had over een eng beest die opeens tevoorschijn kwam maar ik was net aan het douchen en opeens was er en mega vies groot beest in de badkuip! Ik was alleen thuis en heb niet gegild maar heb hem weggespoeld terwijl ik ondertussen er zelf uitsprong. Tot zover mijn relaxte ochtend…

2 likes

Ik ben alleeen thuis en er liggen nog wat restjes van vanalles. Dus ik ben nu vanalles op aan het maken. Nu lunch ik met: peer, pruim, druiven en eierkoeken :sweat_smile:

3 likes

Hahahahaha prachtig :joy::joy: als we iets willen plannen en ik antwoord met “hmm neh, niet handig vrijdag want dan ben ik waarschijnlijk ongesteld” hoor ik mijn vriend meteen een liedje inzetten… “FRIDAAAAY BLOOODYYYY FRIDAAAAYYYYY”

9 likes

Heeft iemand toevallig een hele leuke opdracht voor een vrijgezellenfeest?
Heb er binnenkort een en iedereen kan 1 opdracht inbrengen… Niet al té gek (als in: in je nakie door de fontein springen) maar een beetje memorabel mag het natuurlijk wel zijn!

Ik lees een boek. Dit mag in de krant

5 likes

Haha snap ik :joy: kijk en huiver. Nee valt wel mee toch?

8 likes

Ik was net koffie drinken en per ongeluk mijn mobiel vergeten. Ik zou willen dat het mij liet beseffen hoe fijn nadenken is en praten met wildvreemden. Maar ik vond het alleen maar kut.

3 likes

Gekke foto’s van instagrammers nadoen. Als je buiten bent en dan op die locatie zoeken. Ik verzin dit ook ter plekke, misschien is het wel hartstikke stom.

3 likes

Volgens mij kun je dat terugbrengen naar de apotheek!

Ik denk dat laatste tijd best vaak aan het moment dat ik iemand in het water vond. Ik was 20 en totaal geen nazorg gekregen. Soms denk ik, ik moet erover praten maar wat dan? Ik praat erover oke, dat doe ik nu soms ook random.

1 like

Dat lijkt me super heftig. Wel raar dat er helemaal geen nazorg aangeboden is. Als je merkt dat je er vaker over nadenkt dan dat je wilt of dat je dat moeilijk vindt, zou ik gewoon een afspraak maken bij de huisarts. Waarschijnlijk stuurt hij/zij jou dan door naar de praktijkondersteuner. Kun je gewoon op een laagdrempelige manier het er met iemand over hebben! Wel fijn om je hart te luchten denk ik.

2 likes

Oeh, klinkt heftig. Misschien een keer contact opnemen met slachtofferhulp?

Raar dat je geen nazorg hebt gekregen. Je mag mij ook altijd pb en als je wilt <3

1 like

Ahhh dit is echt een supergoeie! Thanks!

Ik be zo intens moe maar ik snap het niet. Ja ok ik was lam en heb nu een kater maar ik was al half 2 thuis en heb do en vr thuis gewerkt dus best wel kunnen chillen. Lijkt wel alsof alles (wat is alles) er nu uitkomt ofzo?

Ik ga volgend weekend naar Zeeland met een vriendin en heb er zooooveel zin in. M’n oom en tante hebben daar een huisje en daar mogen we gratis blijven :smiley: Ik ging van m’n 14e tot m’n 22 ieder jaar met die vriendin op vakantie en nu dus al een paar jaar niet, echt leukkk.

24 likes

Ik ben vanochtend ongesteld geworden en ik heb echt in jaren niet zo’n krampen gehad, ik dacht net zelfs in de AH dat ik flauw zou vallen dus ben snel naar huis gegaan en heb twee paracetamol naar binnen gegooid maar hallo ik dacht dat deze pijndagen verleden tijd waren :upside_down_face:

edit: maar nu weet ik gelukkig wel waarom ik al de hele week zo’n heks ben, ligt dus niet aan m’n sprankelende persoonlijkheid

1 like

Ik ben echt onterecht chagrijnig. We deden net zo’n spel waarbij je zoveel mogelijk kleren uit moet doen. Ik en een ander meisje hadden onze beha uit. Voor dat andere meisje werd helemaal gejuicht en geklapt en ik stond daar zo naakt??? Echt stom.

2 likes

Ik was gister uit en ik vond het echt totaal niet de moeite waard, wel gezellig met mijn vriendin maar verder echt zo oninteressant, ga 't ook gewoon niet meer doen. Liever thuis chillen met een fles wijn :ok_hand:

2 likes