Lief dankjewel <3
Ik voel me kut en om mezelf op te vrolijken had ik bedacht om morgen mijn zus op te zoeken zodat ik haar kat eindelijk weer kon zien en knuffelen. Appt ze dat ze in een andere plaats is t/m maandag en de kat heeft meegenomen. Dus nu zit ik als een klein kind te janken omdat de dingen niet lopen zoals ik wil.
Ja alles kan daar gewoon decaf! Al is decaf koffie nooit 100% cafeĆÆnevrij, maar tenzij je echt een superheftige allergie hebt zou je daar geen last van moeten hebben. Ik heb zelf een flinke allergie maar kan de kleine koffies daar prima drinken in ieder geval. Nouja sorry wat een verhaal weer, wist je vast allemaal al natuurlijk
Misschien een interessante kijktip (niet handig voor mensen die zeer gevoelig zijn voor eetproblematiek wellicht) : eetstoornissen: maskers af - op videoland.
Documentaire door Jessica Villerius
Ben nu al thuis van de kermis en voel me zo moe. Ik word echt een oud wijf haha. Gelukkig hadden bijna al mijn vriendinnen het ook. Kwamen we bij een vriendin onze fietsen ophalen, gaat haar broertje net pas weg met zn vrienden. Toen werd ons oudewijven-gehalte nog weer even versterkt
Ik woon heel hoog in een flat. Net keek ik uit mān raam en ik vond het opeens zoān gek idee dat Ć”l die lichtjes door mensen komen. Zoveel huizen die ik kan zien waar het licht aan is en daar wonen allemaal mensen met eigen levens enzo. Ik ben dan ook zo benieuwd wat zich er allemaal afspeelt en of die mensen een leuke avond hebben nu.
Thanks
Ik vind dat ook altijd heerlijk om over na te denken. Ik vind het ook altijd zoān mooi gezicht dat elk licht weer een andere tint heeft, wat je zegt allemaal andere levens en mensen.
Ik vind het zooooo irritant dat op werk voor elke gebeurtenis een āmomentjeā wordt gemaakt en een cadeau wordt gegeven, BEHALVE bij verjaardagen. Zo heeft 1 collega al iets voor haar bruiloft gekregen, na huwelijksreis bloemen, een cadeau voor haar verlof en als het kindje er is moet daar ook iets aan gegeven worden uiteraard. Geldt ook voor de andere zwangere collegaās. Nu hoef ik echt geen cadeaus, maar vind het wel storend dat ik bij elke gebeurtenis geld moet inleggen, terwijl al die gebeurtenissen bij mij niet van toepassing zijn. En nee, dat heb ik ook niet op de planning en ik weet dat het geld inleggen niet per se hoeft, maar groepsdruk. Kan wel bij de volgende jarige collega voorstellen om er iets voor te kopen evt⦠ARRRGH waar een mens zich druk om kan maken he. Einde bericht.
Ja inderdaad! En dat dat allemaal past ook in de wereld, zoveel mensen met allemaal hun eigen lievelingseten, herinneringen, smaken, voorkeuren
Mn batterij was uitgevallen mehh. Maar ik heb mn Psl op heur jeej.
Ik voelde me vandaag de journalist van dit filmpje . Zoveel mensen uit het wilde oosten op mn werk ik verstond er geen reet van.
Wat is het toch een fijn gevoel om zware oorbellen uit te doen aan het einde van een lange dag ļø
Haha dankje heb idd decaf genomen. Ik ben niet allergies maar kan slecht slapen als ik caffeine op heb.
Ah ja dan is decaf wel fijn. Was ie lekker? Ik ben nog steeds een psl-virgin, lijkt me heel lekker maar ben ook een beetje een gier en bang om teleurgesteld te worden
Jaa was heel lekker. Het is eigenlijk gewoon een kruidige koffie beetje speculaas achtig.
Pfff iedere keer als er een bepaalde mega knappe jongen bij mij in de buurt komt, voel ik mij super ongemakkelijk en verander ik in een idioot. Echt, why am I like this
Deze serie doet me zo bizar veel, vooral de laatste aflevering (Pride, Prejudice & Poverty). Engeland voelt sinds mijn uitwisseling als mijn tweede thuis, en zeker de North West, waar een groot deel van deze laatste aflevering zich afspeelt (want heel veel armoede). Ik heb nog nooit zulke lieve, sociale mensen ontmoet als daar. Juist ook de working class. En om te zien hoe ze behandeld worden en hoe slecht ze er aan toe zijn, breekt mijn hart. Vooral die man die in zijn eentje nog in een straat woont waar alle huizen verder gesloopt zijn. De serie is wel vrij links ingestoken denk ik, maar het geeft wel een heel mooi beeld van hoe het er aan toe gaat en hoe ontzettend verdeeld het is. Ik zit oprecht huilend op de bank als ik dit zie.
Wow serieus? Ik vind de beschrijving van @anon39978576 ook wel goed klinken dus dan ga ik het maar gewoon proberen denk ik
Zo veel spijt dat ik net the lovely bones ben gaan kijken. Ik vind die man zo tyyyyyfus eng gewoon. En nu kan ik niet slapen maar ben wel kapot moe. Lekker bezig weer
Oh die heb ik nog nooit op. Maar pumpkin spice is mijn zeezout caramel hahaha.