Zoek twee honden en laat ze uit
Soms geef ik mensen een recept voor bijv 7 stuks met een herhaling mee (zodat ze nog een keer kunnen halen als het nodig is), maar dan worden ze weer boos dat ze twee keer kosten voor de apotheek moeten betalen, het is nooit goed geloof ik.
Popcorn rookworst though. De rest kan ik begrijpen en vind ik vaak wel lekker. Maar wie heeft deze monstrosity op de markt gebracht
Ik kreeg na mijn operaties ook altijd mega veel mee. Nooit iets van gehad. Ik had nooit pijn na mijn operaties.
Dankje!! Ja dat is waar. En zij was ook al ouder en zit al lang bij de vereniging⦠verklaart ook een deel
Ik vind dit spel best heftig eigenlijkā¦
Maar ik snap je wel hoor. Snel vergeten!
Je moet niks hoor. Een paar meisjes had alleen de schoenen uit. Maar ik ben vrij fanatiek ingesteld bij dingen waarvoor je niet hoeft te bewegen, haha. Dus ik ga gewoon naakt en sla dan een handdoek of dekentje om me heen, soms krijg je bij dit soort spellen een vuilniszak als ājurkā. Dus je staat niet helemaal bloot
Awesome!
Ik kan dus door mijn val vorige week vandaag niet naar mijn lievelingsfestival waar ik al 9 maanden een kaartje voor had en super naar uit keek. En nu is mijn vriend net vertrokken daarheen en zit ik huilend op de bank. Echt top dit.
<3
Ga je zelf lekker verwennen vanavond!
Hoe vaak wordt &otherstories ongeveer bijgevuld? Ik wil heel graag een trui maar hij is al een tijdje uitverkocht in mijn maat
Nee niet echt eigenlijk ik ben niet echt mobiel genoeg om echt iets te ondernemen. Boodschappen doen is al super energievretend. En ik wil ook niet bij vriendinnen zijn ofzo want ik ben echt te emo. Muh
Dat is wel een hele heftige reactie zeg. Hij ging toch ook zelf akkoord met onveilige seks. Een soa is kut maar niet het einde van de wereld als je er op tijd bij bent. Vindt het volkomen logisch in jouw geval dat je dacht er vanaf te zijn. Maar misschien is die wel erg geschrokken en draait die nog bij.
ik vind mān nieuwe avatar heel mooi
?!?!? Nu wil ik ook een slak als huisdier
Ik ga zo uiteten en ik heb een jurkje aan met blote benen, maar mijn benen zijn zwaar behaard. Eerst dacht ik pffff weer helemaal scheren nu denk ik schijt mijn benen zitten toch onder een tafeltje plus het zijn blonde haren.
Gvd ik ben echt zo intens verdrietig wat mankeer ik ik kan gewoon echt niet stoppen met huilen
Mijn vriend helpt iemand met zn laptop en ik weet dat het niemand zn schuld is maar het duurt ZO LANG. Hij is hier al sinds 14u. GA GEWOON WEG IK WIL ETEN SCHIET OP LAPTOP
Dat mag ook gewoon hoor, je mag je best even kut voelen. Het hoeft niet altijd meteen weer goed te zijn. Ik zou inderdaad doen wat @pastelzwart zegt en iets lekkers bestellen om te troosten.