Een het zit overal in. Ik wil alles met pumpkin spice
Deze serie is zo mooi en beangstigend tegelijkertijd. Want vooral de werking class gaat de gevolgen van brexit heel hard merken, ben ik bang. Tom Egberts doet het wel heel goed in deze rol.
Ja daar vrees ik ook voor. Terwijl veel van hen volgens mij juist ook voor de Brexit gestemd hebben (niet in de North West per se, daar waren grotendeels remainers) uit onwetendheid. Uit egoïstisch oogpunt vind ik het daarnaast voor mezelf ook vervelend omdat ik graag terug zou willen verhuizen. Maar ik ben inderdaad ook zo bang dat het alleen nog maar verder achteruit gaat, zeker voor de lagere klassen.
Of ze hebben op basis van valse informatie voor leave gestemd en dat maakt het heel schrijnend. Het is zo’n prachtig land en ik ben ook bang dat er veel verloren gaat.
Ik heb mijn oude tumblr pagina weer gevonden en ik vind het zó leuk om dit weer te bekijken
haha ja ik doe dit ook best vaak, anders denk ik bij mezelf: ja lekker voor de makkelijke keuze gaan he, nee dat gaan we niet doen, beetje uitdaging in je leven brengen. Maar ook bij random dingen als: zou ik dit product in het blauw of rood kopen. Mijn ratio zegt dan volledig blauw en die vind ik dan ook gewoon mooier, maar dan denk ik: ja maar als ik mijn hersenen nu even lekker te kakken zet en rood neem, ja dat ga ik doen!!! Zo zit ik nu met een rood tasje en denk ik steeds: ja rood was niet mijn eerste keuze maar nu moet je het er maar lekker mee doen.
Bedankt voor de kijktip! Ga m nu opzetten
Ik heb ooit voor mijn middelbare school mijn stamboom moeten uitzoeken. Ben toen best ver gekomen en aan mijn moeders kant is er van 1 tak inmiddels zelfs een boek verschenen, maar ik ben nu van mijn vaders kant weer eens wat gaan uitzoeken en nu ben ik al de hele avond bezig en het is zo leuk!
Wilde nog even lezen, maar ben te moe. Was wel een gezellig feestje. Ben best sociaal geweest denk ik. Toch op tijd naar huis gegaan. Jaja deze meit wordt ooit nog wel eens verstandig
Jawel, was prima.
Jij ook?
Haha ik vind de mug niet leuk maar wel het feit dat je de tekens voor de oude msn boze smiley nog gebruikt!!
Ik weet er echt nog veel uit m’n hoofd bedenk ik me nu
Haha zo leuk! Er is ook echt geen enkele smiley die : $ evenaart
Nee ik mis die ook echt in whatsapp
Ik moet me nog steeds inhouden om niet (L) te typen als ik iets heel heel leuk vind. Kan er dan nog net <3 van maken
Huh ik was net een berichtje aan het lezen over dat je je kat mopje noemt maar dat bericht verdween ineens
Mijn moeder heeft op de middelbare mij hiermee ‘geholpen’ (lees: vanaf de grootopa’s/oma’s gewoon namen verzonnen want ze had geen zin in uitzoekwerk en ik ook niet). Later had iemand uit de familie wel alles helemaal uitgezocht en een boek ervan gemaakt en die aan alle familieleden gegeven. Stond mijn naam en die van mijn moeder er verkeerd in hahaha #karma. Mijn moeder: NOU JAAAA WAT EEN AANFLUITING DIT BOEK!!! en zij gooit het ook gewoon meteen bij het oud papier.
Jaaaa (H)!!! En :S idd ook. Ah ik mis echt de MSN emoticons. die met het brilletje was ook veel schattiger. 8-| was dat toch? En ^o).
En (sn) en (tu) die waren zo lief
^o) was zo’n eentje die zo’n feestslinger uitblies toch? En 8- ) was zo’n zo een met rollende ogen. Ah ik mis msn echt haha, ik ging net weer die geluidjes opzoeken van als iemand wat zei of online kwam
Ja 8-| was brilletje en 8 -) rollende ogen dacht ik!
Edit: ik heb het opgezocht
Love it