Wat je even kwijt wilt #8

Dit klinkt als een mooi topic. Reviews en klantenservice drama/lolz

24 likes

Mijne zijn ook wiskundegerelateerd vaak. Ik denk dat ik engels, nederlands etc echt nogmaals zou acen nu, maar ik kan me bij god niet meer herinneren hoe ik zou moeten differentiëren of integreren. Ik ken alleen nog maar de term, verder is het een grote blank voor me. Ik weet ook niet waarom je het zou moeten doen of wat je ermee op schiet. Dat is vaak een grote bron van paniek in mn droom.

2 likes

M’n sleutel van m’n extra fietsslot is vannacht in het slot afgebroken. Omg ik baal echt
Terwijl die dus aan m’n fiets zat hè dus m’n fiets staat nog steeds in de stad :unamused:

1 like

Love Jan de Hoop. Hij wenst me altijd namens het complete team van het ontbijtnieuws, en in het bijzonder namens -random collega- een hele fijne dag. Zo lief <3

13 likes

Mijn ochtend begint kut. Een of andere idioot heeft op kantoor in de keuken twee keer gespoten met een brandblusser. Heel de keuken was wit en we kunnen daar ook geen raam open zetten. Nu heb ik het natuurlijk ook ingeademd, o.a. toen ik schoon stond te maken.

M’n longen voelen nu ook een beetje gek en ik las dat de stof inademen laxerend kan werken. Ergens ben ik echt heel bang nu ofzo, dat ik ziek wordt? Iemand ervaring hiermee?

Ben in ieder geval lekker chagrijnig.

3 likes

Ik wil een /gonewild op reddit posten :redface:
Heeft iemand hier dit wel eens gedaan?

Ik heb dit weekend feestweekend met wat vriendinnen uit Engeland en ik vier mijn verjaardagsfeestje. En door die rekeningen van gister voel me ik echt verrot. Dus ik geef lekker vandaag al de brui aan mijn intermitterend fasting dieet en ik ga aan de schranz.

Ik heb ook wel eens een hele ruimte schoongemaakt waar iemand met een brandblusser had gespoten, en naast dat ik wat kriebelende keel/longen had, heb ik nergens last van gehad! Misschien dat wat frisse lucht kan helpen?

1 like

Weet iemand een plek in de buurt van Amsterdam Centraal waar je rustig kunt werken? De muziek in de Coffee Company op het Oosterdok staat altijd zo hard

Oba? De Starbucks op centraal bij perron 1 of 2 is vaak ook rustig

1 like

Hmmm werken en een pumkin spice latte. :sunglasses:

6 likes

Normaal gesproken krijg ik, net als mijn broers, wanneer ik jarig ben een cadeau van mijn moeder en een uitnodiging om met z’n allen taart te eten.

Ik heb mijn moeder laatst een maand of 3 geleden gezien volgens mij en verder alleen nog een berichtje gehad om te zeggen dat ze “weer op vakantie was” (ja, ze was al gearriveerd, want je dochter informeren over je whereabouts is blijkbaar bijzaak).

Ik ben vandaag jarig en kreeg dit als bericht: “Fijne verjaardag, geniet ervan”

Ik kan wel janken. Wat een moeder. Ik had liever niks van dr gehad.

2 likes

En ik heb net de op de wc van mijn werk staan janken. Ik mag dan wel office manager zijn die met zweverige Duitse kunstenaars werkt, maar ik neem aan dat ze in Duitsland ook begrijpen dat als de deksel van de prullenbak niet dichtkan, je er niks bij moet stoppen.

Het zit me gewoon heel hoog dat ik letterlijk alles moet doen, maar ik zelf ook bergen werk heb liggen. Hoeveel extra moeite is het nou om je kopjes in de vaatwasser te zetten. Ik voel me echt, echt, echt heel erg kut.

edit: ohja en ook nog, dat alle kunstenaars mij gaan lopen bedanken voor het schoonmaken van de brandblusser (iedereen was er bij toen het gebeurde), maar niemand bedenkt dan even dat ik wel hulp kan gebruiken. Nee ik heb die brandblusser ook niet af laten gaan, maar ik sta dit ook op te ruimen voor een ander. Heb dan fatsoen om mij mee te helpen…

1 like

:two_hearts::two_hearts:

Gefeliciteerd mijn favoriete Vlaamse

1 like

/Ik had vandaag ingepland als studiedag maar ik kan me nergens toe zetten. Heb een half a4 getypt in een uur…

Hollyfuck ik heb mij toch een puisten uitbraak op mijn hoofd ineens. Zo erg heb ik het lang niet gehad.

Ik heb gisteren mijn lippen laten doen en mijn lippen zijn vandaag zo gezwollen omgg zie er echt niet uit

Wat rot… Maar wel gefeliciteerd, hopelijk heb je alsnog een fijne verjaardag!

1 like

Wat stom, vind dat heel asociaal van ze. Weet niet of jullie het al hebben, maar anders kun je misschien briefjes in de keuken hangen waar iets op staat als “afwas in de vaatwasser, bvd”. En anders zou ik het niet raar vinden als je ze er op aanspreekt, al snap ik ook dat je dat liever niet doet