Wat je even kwijt wilt #8

Ik heb dit net ook gemaakt en het was inderdaad HEEL lekker omg :heart_eyes:
@anon81733682 @monkeyslut

3 likes

Wat heftig, ik kan me voorstellen dat hij zich nu zo voelt. Ik hoop voor hem en voor jou dat het gevoel weer wegebt. Ik ben ook ooit achterna gezeten en daar heb ik best wel een paar weken goed last van gehad. Maar je zult zien dat zijn vertrouwen weer wat gaat groeien, hopelijk reed die gast toevallig in jullie wijk en woont hij er niet. Sterkte!

1 like

The Good Place is echt een aanrader.

5 likes

Heb uiteindelijk 1,5 aflevering van the 100 gekeken in bad.
Ga nu in bed lezen :slight_smile:

En thanks voor de tips. Over 2 weken heb ik vakantie dus gaat goedkomen met de andere series haha (good place en riverdale denk ik)

3 likes

Hema en 60 den dacht ik

1 like

Hier staan wat tips bij (alleen over merk wel, niet den)!

2 likes

Mijn vriend zegt dat ik elk weekend wel zeg dat ik me niet lekker voel (wat volgens mij echt niet zo is), dus durf ik er nu niet over te beginnen. Dan maar hier, ik voel me nu dus echt misselijk.

1 like

Ik heb net ergens gesolliciteerd als vrijwilliger (een baantje vinden is me tot nu toe niet gelukt) en mijn moeder zei meteen ‘Wil je dan niet liever iets waar je geld mee kan verdienen?’
Ja natuurlijk wel, maar als ik dat niet kan vinden… hahaha was het maar zo makkelijk

WOW tienersentiment!

Weet niet of de panties van de kruidvat genoemd zijn, maar bij kruidvat heb je Anni Rolfi panties en heb altijd body control panties van dat merk (zit zo een broekje in) en die gaan echt een jaar mee bij mij, terwijl ik een kluns ben en vaak ladders in andere panties maak. Dus aanrader!

5 likes

Ja precies. Daarom had ik er wel heen gewild. Zo gezellig!

Ik kreeg een foutmelding toen ik het forum opende en toen dacht ik omg forum ligt eruit. Was niet zo maar wat als het gebeurt? Is er ergens een plek waar we kunnen lezen wat er dan gaande is?

1 like

Heb het meteen even aangezet en nu waan ik me weer helemaal 14. Wat een tijden!

Wie wil vrijdag 5 okt naar Scapinoballet in Rotterdam? Ik moet naar een gala dus kan niet

1 like

Voor iedereen is dat altijd iets wat ze in hun jeugd dronken. Ik drink het nog steeds haha :tipping_hand_woman:t2:

1 like

@Canvastas Mwah, bij mij ging deze panty een paar keer mee maar in de tweede die ik kocht zat bij de tweede keer dragen al een gaatje dus die kon ik niet meer aan.

1 like

Aangezien ik momenteel leef als een non ga ik nu genieten bij Magic Mike xxl

7 likes

Is het forum bij jullie ook zo traag nu? :cry:

3 likes

Ben nu over op The Offspring. Ik ga mijn hele tienerlijst langs, echt leuk dit.

3 likes

Jaa ik werd ineens uitgelogd.

1 like