Wat je even kwijt wilt #8

Ik heb net gestofzuigd met de stofzuiger ipv de stofzuigrobot (die niet op het kleed kan wat dus maanden niet gestofzuigd was), deze voor mezelf: :medal_sports:

13 likes

Ja dit… en ik was net aan het zappen en op bbc first zijn ze kennelijk al bij seizoen 14!

1 like

Waaaaaaaaaat! Ik wil het zien!!!

Geweldig. Ik snappp dat nooit, die sjaaltjes. Een collega van mij heeft altijd zo’n gek heb-je-toch-niets-aan-sjaaltje in de kleur van haar kleren aan.

3 likes

Ja echt! Ofja dat stond in beeld. Er waren ook allemaal onbekende midwifes! Eigenlijk zou het uitlerlijk in september op netflix horen te verschijnen…

Ik wilde echt nuttige dingen gaan doen vandaag, maar nu heb ik niets anders gedaan dan series/youtubevideo’s kijken :sweat_smile:

2 likes

Lekker bezig! Je hebt me positief beïnvloed want nu ben ik ook gestart met de berg colleges die ik terug moet kijken oef

1 like

Ik heb m’n droombaan gevonden

9 likes

Ooo mijn god. Ik ging net de deur uit en toen stond die gast voor het gebouw waarmee ik 3 weken geleden een zeer slechte one night stand heb gehad na het stappen. Toen ik het doorhad keek hij op zijn telefoon dus thank god heeft hij mij niet gezien maar Jezus mijn hart stond stil. Hij ging naar mijn onderbuurjongen. Echt what are the odds.

14 likes

Heeft iemand een kortingscode van sanadome?

Voor een goedmakertje?
Nee grapje, ik kwam ook een keer een oude scharrel tegen die langer krullend haar had en ik zat vast in zn haren omdat het 1 en al klit was. En ugh, zelfs nog vaker seks mee gehad maar het is vreselijk om elkaar dan op een niet gepland moment te zien. Haha, heeft hij jou gezien? Oneh je zei het al. Gelukkig dan maar!

2 likes

Ik heb zojuist deze zak kaneelbroodjes gekocht en vrees dat ‘ie vandaag nog helemaal op gaat.

16 likes

Wat is dat toch met mensen op marktplaats. Ik vraag al een super lage prijs. In feite krijg je er gewoon nog gratis extra dingen bij. Nu wil iemand nog minder dan dehelft van mijn voorgestelde prijs bieden. Wat denk je zelf vriend?
En als ik niet binnen een minuut reageer blijft hij/zij berichtjes sturen met “???”
Oh en diegene schrijft zecht in plaats van zegt. Niveautje joh. Ook meteen helemaal pissed dat ik niet zo laag wil zakken met mijn prijs en dat dat het niet voor hem/haar waard is. En dat ie maar liefst 20 km van me af woont terwijl ik uitdrukkelijk heb gezegd dat het alleen verzenden is en dat de verzendkosten ongeacht afstand hetzelfde blijft.

Wat een lui daar joh :roll_eyes:

3 likes

@Krabsalade kijk je WK wielrennen? Vet spannend!

1 like

Ik heb dit weekend veel te veel geld uitgegeven (of eigenlijk: nog niet, want de helft is afterpay). Die nieuwe bank dus, gisteren twee truien en een kettinkje, en vandaag nog voor bijna 500 euro aan kleren besteld en nog twee horloges en een ketting. Fuuuuck what is wrong with me haha schaam me dood

Heb een nieuwe combi magnetron maar ik snap er vrij weinig van en de gebruiksaanwijzing helpt ook niet bepaald mee. Heb dus net iets laten aanbranden (ja hoe is het mogelijk) en het brandalarm ging af en ik kreeg dat ding maar niet uit en mijn hele appartement stinkt nu :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes: word soms zo moe van mezelf

Ja, hoopte zo dattie zou winnen. Tom heeft nog genoeg kansen.

1 like

Ja precies! Heeeeeeeel klein beetje voorbarig maar: ik vind dat ze te laat zijn. :triumph:

Noooo super kut!

1 like

Precies zoals het hoort!