Heb het meteen even aangezet en nu waan ik me weer helemaal 14. Wat een tijden!
Wie wil vrijdag 5 okt naar Scapinoballet in Rotterdam? Ik moet naar een gala dus kan niet
Voor iedereen is dat altijd iets wat ze in hun jeugd dronken. Ik drink het nog steeds haha
@Canvastas Mwah, bij mij ging deze panty een paar keer mee maar in de tweede die ik kocht zat bij de tweede keer dragen al een gaatje dus die kon ik niet meer aan.
Aangezien ik momenteel leef als een non ga ik nu genieten bij Magic Mike xxl
Is het forum bij jullie ook zo traag nu?
Ben nu over op The Offspring. Ik ga mijn hele tienerlijst langs, echt leuk dit.
Jaa ik werd ineens uitgelogd.
Thanks! Zwart it is, I guess
net? Denk niet dat ik dat was haha ben al sinds 6 uur vanmiddag thuis. Nu ben ik wel heel benieuwd wie dan wel
Hahaha. Volgende keer wel wat zeggen hoor
Heeft iemand wel eens iets teruggestuurd naar Zalando zonder de plastic zak waar het in zit (van het kledingstuk, niet de zak van Zalando zelf)? Ik wil toch iets terugsturen maar ik heb dat zakje niet meer, hoop dat het nog wel kan
Bij mij was dat in ieder geval geen probleem!
Wow wat gaat die kerel bij miljoenenjacht bizar goed!
Wow ja!
Omg ja ik zat net op de bank te juichen toen ie die 1.000 eruit haalde
Standaard ziet mijn koelkast er zo uit. Het kwam regelmatig voor dat ik iemand geen drinken aan kon bieden. Ik vind het wel heel lastig want ik drink zelf niks anders als water, maar ja wat moet dat moet. Na mijn vakantie ga ik mijn koelkast goed vullen
Ben wel een beetje bang dat het extreem druk zal zijn
Wat betreft drinken kan je blikjes in huis halen, dan blijf je niet steeds met halve flessen zitten
En werken bij de Efteling? Is vlakbij Tilburg