Foto’s!
Ja ze zijn best wel droog (op het kaneelgedeelte na) maar icm met koffie of thee is het prima te doen.
Gewoon eens proberen
Eeeindelijk een paper ingeleverd waar ik echt dagen mee bezig ben geweest! Zo chill. Nu vraagt een studiegenootje of ik die van mij als voorbeeld kan mailen… ik ga het wel doen omdat ze de afgelopen weken veel nare dingen heeft meegemaakt en daardoor veel college heeft gemist, maar voelt toch nooit helemaal goed.
Die laatste 25 km waren fantastisch! Had t wel leuk gevonden als Dumoulin nog net op t podium was geeindigd maar ook zo was het een mooi podium. Gun het Valverde ook heel erg!
Ben al twee weken aan het twijfelen welke kleur iPad ik wil kopen, help me :’)
Ik twijfel tussen wit met zilver hardware, en zwart - spacegrey variant.
- Wit
- Zwart
0 stemmers
Mijn ouders gaan uit eten dus ik eet alleen met mn broertje en hij zou wat halen. Maar ik weet niet wat ie nu gaat halen en ik heb echt super veel zin in eten
Wow heb net uitgerekend wat ik voor boodschappen kwijt ben, vind het heel veel
Man ik heb zo’n kramp en pijn in mn kaken alsof ik aan de zooi heb gezeten. Hoe dan
Per maand bedoel je? Hoeveel dan?
Ja per maand, samen met mijn vriend deze maand 450 euro. Vind ik echt veel, moet veel minder kunnen. Alleen hij wilt niet besparen op eten
Misschien regelen dat jij het grootste deel van de boodschappen(lijst) doet? Dan heb je zelf meer invloed op het totaalbedrag zonder dat hij er veel van hoeft te merken. Als in; als je niet zozeer mindert in hoeveelheid, maar bijv meer boodschappen doet/maaltijden samenstelt aan de hand van de (bonus)aanbiedingen dan kan het al veel schelen!
Dat wilde ik inderdaad ook gaan doen. Logischer nadenken over de boodschappen. Scheelt ook als we straks verhuisd zijn dat we dan 4 supermarkten hebben waar we boodschappen kunnen doen. Nu zijn we vooral aan 1 winkel gebonden. En AH is over het algemeen redelijk duur.
Ja scheelt echt al een hoop als je je laat beïnvloeden door de folder, terwijl je niet het gevoel hebt dat je er iets op inlevert! En daarbij is het makkelijker om maaltijden te bedenken haha. Ben wel benieuwd naar een update als je dit komende maand uitgeprobeerd hebt!
He is a keeper.
Net een winterjas en twee paar nieuwe schoenen gekocht en een afspraak gemaakt bij de kapper. Ik denk dat ik de rest van de maand op water en brood moet leven hahaha
@Bennielava ik kijk call the midwife altijd als het op de gewone BBC wordt uitgezonden en ze zijn echt pas bij seizoen 7 8 zal wel weer na kerst worden uitgezonden begin 2019 gok ik!
Ik gleed net uit op de trap. Schrok me dood, sowieso al en ben zwanger. Gelukkig doet ongeveer alles pijn behalve mijn buik. Zal morgen helemaal wel lekker aanvoelen.
leuk om te lezen dit
Ik wil hier een nieuwe profielfoto, maar ik kan geen leukere vinden dan die ik nu heb
Dit probeer ik ook altijd, om een wat gerichtere vraag te stellen zodat we het daarover kunnen hebben, maar ze weten het toch altijd zo te draaien dat mij gevraagd wordt gewoon even het geheel te sturen zodat zij zelf even kunnen kijken. En als ik dat zou weigeren, voel ik me toch asociaal ofzo. Irritant!
Oeh. Hopelijk niet te veel last straks